کد خبر : 10913
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1393 - 11:36
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی: مدیر عامل ماهان تندیس گفت خدا پشت تیم شماست که بردید/۲۰ امتیاز اختلاف امتیاز فقط در جدول بود نه در زمین مسابقه

خوراکچی: مدیر عامل ماهان تندیس گفت خدا پشت تیم شماست که بردید/۲۰ امتیاز اختلاف امتیاز فقط در جدول بود نه در زمین مسابقه
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: یک غریبه وارد سالن می‌شد فکر نمی‌کرد که ۲ تیم اختلاف زیادی با هم داشته باشند، این اختلاف 20 امتیازی در این بازی فقط در جدول بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی بعد از برد روز گذشته تیمش برابر تیم صدرنشین ماهان تندیس قم گفت: برد شهرداری در این مسابقه اتفاقی نبود. واقعا مدیون بازیکنانم هستم، آنها تمام نکاتی که در تمرین روی آنها کار کرده بودیم، مو به مو اجرا کردند. به کمیته آموزش پیشنهاد می‌کنم که بعد از تماشای دیدار ما و ماهان تندیس یک نوع دفاع دیگر در فوتسال را به ثبت برسانند. ما در دنیا، سه مدل دفاع داریم، اما روز گذشته بازیکنان شهرداری ساوه یک مدل دیگر از دفاع را به نمایش گذاشتند که باید اسمش را دفاع رابط بگذاریم. خصوصیتی که نقطه قوت این تیم بود و با آن، همه تیم‌ها را ویران می‌کرد را با دفاع‌مان تبدیل به نقطه ضعف‌ کردیم و توانستیم آنها را کاملا مهار کنیم.

وی که تیمش پیش از این بازی تنها با یک تساوی و یک امتیاز در قعر جدول حضور داشت، ادامه داد: ما با این کارمان،‌ تمام روزنه‌هایی که آنها برای کسب نتیجه به دنبالش بودند را پوشش دادیم، طول، عرض و قطر زمین را بستیم. دیروز روز خوب فوتسال ما بود که نشان دادیم اختلاف صدر و ته جدول خیلی زیاد نیست. از نظر نوع بازی می‌گویم که اگر یک غریبه وارد سالن می‌شد و وضعیت جدول را نمی‌دانست، فکر نمی‌کرد که دو تیم اختلاف امتیاز زیادی با هم داشته باشند. در واقع این اختلاف ۲۰ امتیازی در این بازی فقط در جدول بود، نه در بازی دو تیم. البته باز هم تاکید می‌کنم که ماهان تندیس نه امسال، بلکه همیشه تیمی قابل‌احترام برای فوتسال ما بوده است.با این برد ما هیجان را به بالای جدول هم بردیم و باعث شد اختلاف امتیازها کم شود و تیم ها در بالای جدول رقابتی جذاب و حساس داشته باشند.

خوراکچی که در روز بازی مصاحبه کرده و اطمینان داده بود که تیمش با وجود عدم بازگشت بازیکنان اعتصاب کرده، ماهان تندیس را شکست خواهد داد، در پاسخ به این سوال که با این برد به نظر می‌رسد دیگر جایی برای بازگشت این بازیکنان باقی نماند، تصریح کرد:‌ من آدمی نیستم که بگویم چون اینها نبودند بردیم، اتفاقا دقیقا نظرم این است که اگر این نفرات بودند، راحت‌تر ماهان تندیس را می‌بردیم. یا اگر اینها بودند به جای تساوی برابر مقاومت البرز، آنها را شکست می‌دادیم. حالا هم باشگاه بهترین تصمیم را در مورد آنها اتخاذ خواهد کرد. اعتصاب نه تنها در ورزش بلکه در هیچ صنفی کار پسندیده‌ای نیست.در این بازی بازیکنان من نشان دادند که با همدلی می شود خیلی کارها کرد و این کار بزرگ فقط یا همدلی بوجود آمد.

این مربی تاکید کرد: روز گذشته همه مسئولان تیم و اعضای شورای شهر در سالن حضور داشتند و این برای ما قوت قلب بود. باشگاه و رئیس شورای شهر نیز به خاطر این برد، قول یک پاداش ویژه را به تیم دادند. اتفاقا بچه‌ها نذر کرده بودند که اگر این بازی را بردیم، پاداش‌شان را به مرکزی خیریه اهدا کنند. باید تشکری ویژه از تک تک بازیکنانم داشته باشم، همه عالی بودند. عامل اصلی بردمان، تلاش آنها بود و بعد از آن فاکتورهای دیگر از جمله حمایت باشگاه، مدیریت خوب و کادرفنی در کسب نتیجه دخیل بودند.

محمود خوراکچی با اشاره به تماس مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس با وی، خاطرنشان کرد:‌ بعد از بازی شریفی با من تماس گرفت و علاوه بر تبریک، گفت « من قبل از بازی به امیر شمسایی هم گفتم که در این بازی شهرداری پیروز است چون همه دست به دست هم دادند تا این تیم زمین بخورد و بخندند، ولی خدا پشت این تیم است و به شهرداری عزت می‌دهد تا زمین نخورد» این حرف‌ها برای من خیلی ارزشمند بود. علاوه بر این باید از تیم داوری که با قضاوت عادلانه‌شان در واقع برنده این دیدار حساس بودند، تشکر می‌کنم.

خوراکچی در مورد حضور مرتضوی مدیرعامل باگشاه شن سا در سالن گفت: واقعا از این اتفاق خوشحال شدم.همه از محبوبیت و زحماتی که مرتضوی برای فوتسال ایران و شن سا کشید مطلع هستند و حضور او و روحیه ای که به تیم داد در این پیروزی موثر بود.البته مسئولان شهری و شوریا شهر هم بودند و همچنین آقای عقابی که از این حرکتش لذت بردم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

مرسی خوراکچی همیشه واسه همه قابل احترام بودی آدم مشتی و با معرفتی هستی به دوستانمونم گفته بودم شهرداری میاد تا تیم اول جدول رو ببره تا از بحران خارج بشه ولی ممنون بخاطر این باخت چون ۴ تا بازی آینده ی ما با ۴ تا تیم خوب و قوی یه اگر این باخت رو نمیدادیم شاید تو اون بازی ها به مشکب برمیخوردیم … ایشالا که شهرداری نتیجه بگیره چون فوتسال ساوه و قم تقریبا شبیه به هم بوده
ایشالا که بچه های ماهان از این شکست درس بگیرن چون دنیا تموم نشده و با ۴ امتیاز اهتلاف هنوز صدریم ولی این ۴ تا بازی خیلی سخته واس ماهان تندیس ♥

ساوجی یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

ما ساوجی ها از شما تشکر میکنیم که آبروی مارا حفظ کردید،و خواهش میکنیم بازیکنای خائنی که تو این شرایط سخت به تیمشون پشت کردنو بزارید کنار،چون حضورشون باز همراه با حاشیس

حسین یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

من سالن نبودم ولی مدیر تیم ماهان از سر بزرگواری دست محبت برسر خوراکچی و تیمش کشیده احتمالا امیر شمسایی پسر آقای شریفی را به خاطر اینکه فکر کردند تیم ساوه ضعیفه بازی داده و بعد نتونسته تیم رو جمع کنه. حالا برای اینکه شریفی و امیر شماسایی که غرور تمام وجودشون رو گرفته بود، توجیه کنند آقای شریفی برخلاف عرف از تیم برنده دلجویی کرده و روحیه داده.اگر علی شریفی تنوی این بازی حضور داشته قول می دهم از امروز کلیه پاداشها ی تیم رو بپردازند.

کریم یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

قیما داشتن خودشونو میکشتن که ببرن ولی جلوشون یه دیوار بود

فوتسال قم یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱

امیدوارم یک روز خوراکچی مربی قم بشه.
مطمئن باشید قم با این استعدادهایی که داره اگر یه مربی کار بلد مثل خوراکچی بالا سرشون باشه.
با اختلاف قهرمان میشن.
فقط شریفی نمیتونه باهاش کار کنه چون خوراکچی به امثال شریفی باج نمیده که پسرش را بازی بده.

م یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶

خوراکجی, حجازی فوتسال ایران است.

reza.m یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳

بمیرم برا تیم ماهان ،خودشونو کشتن تابتونن بازی رو ببرن ولی نمیدونن ک ساوه فوتسال ب قم یاد داده

نام ... دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

عزیزم خوبه امسال مهدی حسن زاده رو از قم دارید، دو سال پیش سعید قاسمی رو داشتید، شن سا هم محسن حسن زاده رو داشت، یه مدت هم ایلانلو ساوه بود