کد خبر : 10892
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1393 - 9:35
-

یاری: تا جایی که امکان داشته بازیکنان قبلی را حفظ کرده‌ایم/ جام جهانی محک جدی برای ماست

یاری: تا جایی که امکان داشته بازیکنان قبلی را حفظ کرده‌ایم/ جام جهانی محک جدی برای ماست
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اعتقاد دارد جام جهانی کوچک می‌تواند به آمادگی ایران برای شرکت در جام جهانی کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری درباره آغاز اردوهای تیم ملی برای دیدار دوستانه با روسیه و حضور در جام جهانی گفت: اردوها از امروز (یکشنبه) با حضور ۲۰ بازیکن آغاز می‌شود و تا ۳۰ مهر ادامه دارد. قرار است روسیه مانند هر سال آبان ماه به ایران بیاید و دو دیدار دوستانه با آنها داشته باشیم.

وی درباره اینکه شجاعی گفته احتمال دارد به دلیل مسافت طولانی با کاستاریکا، میزبان جام جهانی ایران در این مسابقات شرکت نکند، اظهار داشت: ما آمادگی‌مان را به فدراسیون اعلام کرده‌ایم و به فدراسیون گفته‌ایم بازیکنان ما هیچ مشکلی برای شرکت در مسابقه ندارند و آنها هم نظرشان برای شرکت در مسابقه مثبت بود.

یاری ادامه داد: حضور در این مسابقات به ما کمک می‌کند در مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده در ویتنام برگزار می‌شود آماده شویم. با توجه به اینکه ما مسابقات برون‌مرزی دیگری نداریم جام جهانی می‌تواند برای ما محک جدی باشد. تلاش می‌کنیم تا در جام جهانی شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه تعدادی از بازیکنان از اردوی تیم ملی رفتند و بازیکنان جدیدی آمده‌اند فکر می‌کنید بتوانید در مسابقات پیش رو نتیجه بگیرید، گفت: تا جایی که امکان داشته بازیکنان قبلی را نگه داشتیم. فقط یکی دو تا از بازیکنان را از دست دادیم که آنها هم به خاطر مشکلاتی که داشتند نتوانستند ادامه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.