کد خبر : 10933
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1393 - 0:16
-

ایران غایب بزرگ اولین دوره جام بین قاره ای/ سهرابی تنها ایرانی حاضر در مسابقات!

ایران غایب بزرگ اولین دوره جام بین قاره ای/ سهرابی تنها ایرانی حاضر در مسابقات!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اولین دوره جام بین قاره ای از اول آبان در کویت آغاز می شود و این در حالی است که تیم ملی ایران غایب بزرگ این مسابقات خواهد بود. در اولین دوره بازی های جام بین قاره ای، مصر(قهرمان قاره آفریقا)، ایتالیا(قهرمان قاره اروپا) و چک، برزیل(قهرمان آمریکای جنوبی)

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اولین دوره جام بین قاره ای از اول آبان در کویت آغاز می شود و این در حالی است که تیم ملی ایران غایب بزرگ این مسابقات خواهد بود.
در اولین دوره بازی های جام بین قاره ای، مصر(قهرمان قاره آفریقا)، ایتالیا(قهرمان قاره اروپا) و چک، برزیل(قهرمان آمریکای جنوبی) و آرژانتین، گواتمالا(قهرمان کونکاکاف) و ژاپن(قهرمان آسیا) به همراه کویت میزبان، تیم هایی هستند که در این تونمنت شرکت خواهند کرد.
اولین دوره جام بین قاره ای، اولین تورنمنت بعد از جام جهانی است که زیر نظر فیفا برگزار می شود و از اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود. البته پیش از این در سال ۲۰۰۹ تورنمنتی تحت همین عنوان به میزبانی لیبی برگزار شد که ایران با هدایت حسین شمس به مقام قهرمانی آن دست یافت ولی آن بازی ها زیر نظر فیفا برگزار نمی شد.
با این حال تمام مراحل اجرایی و انتخاب های صورت گرفته برای تورنمنت کویت از جانب فیفا بوده و حتی مسئولان رده بالای فیفا هم در آن حضور خواهند داشت. یکی از اصلی ترین برنامه های فیفا در جام بین قاره ای کویت، بررسی عملکرد داوران جهت گزینش آن ها برای جام جهانی ۲۰۱۶ خواهد بود.
خسوس رئیس بخش داوران کمیته فوتسال فیفا در کویت حاضر خواهد بود و از آسیا هم رئیس دپارتمان داوری afc به کویت می رود. احتمال حضور علی تارقلی زاده رئیس ایرانی دپارتمان فوتسال آسیا نیز در این بازی ها وجود دارد.
با این حال جای تیم ملی فوتسال ایران در اولین دوره جام بین قاره ای خالی است. پر افتخارترین تیم آسیا به دلیل عدم دست یابی به مقام قهرمانی قاره کهن در سال ۲۰۱۴ نمی تواند به این مسابقات برود ولی علیرضا سهرابی داور شایسته ایرانی تنها نماینده کشورمان در این تورنمنت خواهد بود.

سهرابی که چندی پیش هم فینال جام باشگاه های آسیا را سوت زد می تواند با به جا گذاشتن عملکرد قابل قبول در این تورنمنت، شانس خود را برای قضاوت در جام جهانی کلمبیا بالا ببرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دارچین دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۵:۴۹

ارزوی موفقیت برای اقای سهرابی

صادق مهرابی دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵

آرزوی موفیت برای آقای سهرابی!!!
آقای سهرابی در جام های جهانی قبلی هم سوت زدن!!!

نیما کریمی سه شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۳۱

سلام
لطفا به این لینک برین و به گل احمدزاده به عنوان بهترین گل سال فوتبال ساحلی رای بدین تا بازم افتخاری بشه برا جامعه ورزش لیران
http://beachsoccer.com/best_goal_of_the_year