کد خبر : 10984
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 - 13:08
-

منصوری: قرار است هفته آینده در مورد پخش زنده به جمع‌بندی برسیم /مسائل دبیری و شهرداری ساوه بازیکن سالاری نیست

منصوری: قرار است هفته آینده در مورد پخش زنده به جمع‌بندی برسیم /مسائل دبیری و شهرداری ساوه بازیکن سالاری نیست
کریم منصوری در مورد جلسه روز گذشته هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت:‌ ما تازه قرار است هفته آینده در این مورد به جمع‌بندی برسیم و پیشنهادات‌مان را ارائه کنیم. باید اول باقی مسائل را حل کنیم و بعد سراغ این موضوع برویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری در مورد جلسه روز گذشته هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت:‌ در این نشست به نتایج خوبی رسیدیم اما افتخاری عجله کرد و دیشب که سایت‌ها را چک کردم، دیدم در مورد پخش زنده صحبت کرده و گفته که قرار است بازی‌ها به زودی پخش شود. ما تازه قرار است هفته آینده در این مورد به جمع‌بندی برسیم و پیشنهادات‌مان را ارائه کنیم. باید اول باقی مسائل را حل کنیم و بعد سراغ این موضوع برویم. باید برنامه بازی‌ها را تنظیم کنیم و رضایت‌ استان‌ها را بگیریم و بعد هر هفته دو بازی از شبکه ورزش پخش شود. بعد از گرندپریکس، ۱۶ بازی می‌ماند که هر هفته دو بازی پخش شود، ۳۲ مسابقه تا پایان لیگ پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است این اتفاق رخ دهد، تصریح کرد: تحقق این اتفاق، بیشتر به نوع فعالیت هیات‌رئیسه و افتخاری بستگی دارد. اگر از طرف ما جدی گرفته شود، قطعا به نتیجه می‌رسد. استنباط من این بود که دیدگاه آنها (صادقی و غفاری رئیس شبکه ورزش و معاونش) نسبت به این موضوع مثبت بود. ما باید منضبط حرکت کنیم. باید کسی را مسئول پیگیری نوشتن قراردادهای لازم کرد. باید برنامه بازی‌ها را طوری تنظیم کرد که برای پخش زنده مشکلی وجود نداشته باشد. اینها به ۱۵ تا ۲۰ روز زمان احتیاج دارد.

منصوری در مورد وضعیت تیمش گفت: وضعیت بد نیست، ما گیتی‌پسند را در شرایطی بردیم که پنج بازیکن اصلی‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. بچه‌های ما اگر به حاشیه نروند، خوب است. جوان‌ها زود به حاشیه می‌روند، حالا این حاشیه ممکن است از نظر پرداختن به مسائل مالی، دست کم گرفتن حریف، خوب تمرین نکردن و … باشد. خوشبختانه پول هم دارد می‌آید! آنچه سهم من بوده که کامل پرداخت کرده‌ام، پول خوبی هم قرار است تا سر ماه به تیم تزریق شود که جا دارد از شهرداری و شورای شهر و مسئولان شهری تشکر کنم که حرف‌های ما به گوش‌شان رسیده و همکاری می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه منصوری در خصوص بحث بازیکن سالاری که این روزها زیاد در موردش صحبت می‌شود، تاکید کرد:‌ به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین مدیران فوتسال که نزدیک به ۱۵ سال مدیر باشگاه بوده‌ام، همیشه مخالف بازیکن سالاری بوده‌ام و حتی اگر بهترین بازیکن هم به تیمم آمده، به او گفته‌ام که باندبازی نکند. این پدیده بدی است. قبلا بازیکن سالاری بوده اما با آن مبارزه شده و اگر دوباره چیزی دیده شود، در سطح کشوری نیست، موردی است.

وی در مورد اتفاقاتی که در باشگاه دبیری و شهرداری ساوه رخ داده، تصریح کرد: این‌ها موردی است. مسئله دبیری، ایده یک باشگاه است که اینطور عمل کند. شهرداری ساوه هم مشکلاتش خارج از زمین بازی بوده و این دو مورد را نمی‌توان مصداق بازیکن سالاری عنوان کرد. بازیکن سالاری یعنی اینکه بازیکن هر چه می‌گوید در تیم همان اتفاق بیفتد و برای یک باشگاه تصمیم بگیرد. من در اکثر باشگاه‌ها چنین چیزی را ندیدم چون همه به جوانگرایی رو آورده‌اند. جوانگرایی نقطه مقابل بازیکن سالاری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

naser سه شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

چی میگی بابا برو بزار این فوتسال پیشرفت کنه، تو قرچک یه نفر نمیخوادت

منصوری سه شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲

اگه مهندس منصوری نبود که تیم منحل می شد مگه شورا و شهرداری چه قدر پول می ده و یا کی پول میده

سامان سه شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵

از این حرف ها زیاد زدی….تا امثال تو باشن تلویزیون یک دقیقه هم پخش نمیکنه!!!!!

محسن هوادار منصوری چهارشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

تو که انقدر دم از قرچک میزنی،میگی قرچکو دوست داری چرا رفتی شمال شهره تهران زندگی میکنی خب بیا قرچک زندگی کن اگه راست میگی