کد خبر : 11013
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1393 - 14:45
دسته‌بندی نشده
-

دبیری: اصغری مقدم را در رابطه با شمس ممنوع المصاحبه کرده ام/با شمس اختلاف نظر داشتیم،من کم کاری ندیدم!

دبیری: اصغری مقدم را در رابطه با شمس ممنوع المصاحبه کرده ام/با شمس اختلاف نظر داشتیم،من کم کاری ندیدم!
مالک باشگاه دبیری تبریز در مورد اظهارات اخیر شمس و دربی تبریز صحبتهای جالبی را مطرح کرد.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد دربی تبریز گفت: تیم در این چند روزتمرینات خوبی انجام داده و روحیه بازیکنان با برد هفته قبل بسیار بالاست.می دانیم که این بازی حساسیت زیادی دارد اما امیدواریم در عین اینکه کیفیت بالایی داشته باشد بدون حاشیه باشد و تماشاگران از این بازی لذت ببرند.

دبیری در مورد اینکه نتایج هفته پیش به سود آنها بوده گفت: حتی اگر خودمان هم قرار بود نتایج را بچینیم اینطور به نفعمان نمی شد.ماهان تدیس،مس ، تاسیسات و گیتی پسند باختند تا شرایط ما بهتر شود و امیدواریم روند روبه رشدمان ادامه پیدا کند.

مالک باشگاه دبیری در مورد صحبت های شمس که گفته بود باشگاه دست خیانت کنندگان را باز گذاشته و با کم کاری ها مخالفت نکرده بود اذعان داشت: آقای شمس از دوستان چندین ساله ماست و رفاقت ما با هم بیشتر از این حرفهاست اما من در این مورد با او اختلاف نظر داشتم.فیلم بازی با پایاسازه را گذاشتیم و من چیزی از کم کاری ندیدم ودر این باره به جمع بندی نرسیدیم.من اشتباهات فردی رادیدم اما آنها عمدی نبود.همان بازیکنی که در بازی با گیتی پسند عامل برد ما بود در این بازی اشتباهاتی داشت پس نمی توان گفت که عمدی بوده است. در آن بازی اتفاقی خوب کار نکرده و اشتباهات فردی هم جزئی از فوتسال است.

دبیری ادامه داد: تمام تلاشمان این بود که شمس در تیم بماند و بازیکنان هم با قدرت بیشتری کار کنند و ما هم اختلاف نظر را کنار بگذاریم اما خود شمس قبول نکرد.

مالک دبیری درمورد اینکه شمس گفته اگر با آنها تسویه حساب نکنند شکایت خواهد کرد تاکید کرد: ما با شمس از این حرفها نداریم.هر جور که او فکر می کند جلسه می گذاریم و این مشکل را حل می کنیم.

دبیری در پایان گفت:از اصغری مقدم خواسته ام حرمت استاد وشاگردی را نگه دارد و او را در رابطه با شمس ممنوع المصاحبه کرده ام.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶

تو اگه پول بده بودی تا الان داده بودی نمیزاشتی کار به اینجا برسه

نام... پنجشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

تو اگر مدیر بودی که نمی گذاشتی دو تا بچه برای تیمت تصمیم بگیرند و مربی تیم رو برکنار کنند؟؟ پول هایت را پارسال خرج کردی امسال که پول نداشتی که تیمت به این حال و روز افتاد دیگه!! اگر مدیر بودی اجازه بازیکن سالاری رو تو تیم نمی دادی دوم اینکه وفتی یک بچه رو سرمربی میکنی که نمی داند ادب و احترام به بزرگتر چیه مجبوری ممنوع المصاحبش کنی!! مگر میشه آدم عاقل و بالغ مصاحبه نکند؟؟ اینا همه از عواقب باند بازی و بازیکن سالاری در تیم شما است جناب دبیری !!!!

حمید پنجشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷

متاسفم برای شما که به خودتون اجازه میدید به مالکی که این همه برای باشگاه زحمت کشیده است این حرفها را بزنید.
من نه آقای دبیری را میشناسم و نه تا حالا دیده ام ایشان را
تا همین حد که زحمت کشیده اند باید سپاسگذار بود
رفتن و آمدن های مربی و بازیکن در دنیای حرفه ای طبیعی است.

مسی پنجشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

متاسفم برای فوتبال وفوتسال تبریز که اسبا ب شهرت بازی برای دبیری ها شده وچه کارهایی که برای خودنمایی نمیکنند.هیچ نظم تیمی ندارن بزرگ وکوچک جای خود را نمیشناسن. فکر میکنن همه چی را با پول میشه خرید .نفرت را در دل تبریزی ها کاشتن با بعضی کاراشون.

lمسی شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۵۹

دیدید آقا مقابل مس زانو زدن.پدر وپسر رو نیمکت نشستن.فوتسال بینوا به چه روزی افتاده ببین تورا خدا.