کد خبر : 11027
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1393 - 16:59
-

درخواست افتخاری از خسوس: به اردوی برزیل نرو!

درخواست افتخاری از خسوس: به اردوی برزیل نرو!
در حالیکه رئیس کمیته فوتسال از برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال در کشور برزیل قبل از شروع مسابقات گرندپری خبر داده بود، احتمال دارد این اردو لغو شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اردوی تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات گرندپری برزیل از روز چهارشنبه چهاردهم آبان ماه آغاز خواهد شد. طبق برنامه قبلی کمیته فوتسال قرار بود تیم ملی تا روز جمعه شانزدهم آبان در ایران تمرین کند و سپس برای برگزاری یک اردوی پنج روزه، عازم برزیل شود تا با دو باشگاه برزیلی و تی ملی ویتنام بازی کند.

با این حال به نظر می‌رسد احتمال لغو اردوی برزیل وجود دارد و تیم ملی باید در ایران اردوی خود را برگزار کند. سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با اعلام این خبر گفت: ما برای رزرو هتل، سالن و هماهنگی دیدارهای تدارکاتی در برزیل به مشکلاتی خورده‌ایم. البته امکان دارد این مشکلات حل شود.

رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد: با وجود این قرار است روز شنبه هفته آینده با خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی صحبت کنم. اگر او موافقت کند به جای برزیل، اردوی تیم ملی را در همین ایران برگزار خواهیم کرد.

افتخاری در پایان گفت: ما در ایران باشگاه‌های خوبی داریم که قطعا هم سطح باشگاه‌های برزیلی هستند و می‌توانند حریفان تدارکاتی خوبی برای تیم ملی باشند. به هر حال من روز شنبه این موضوع را با خسوس در میان می‌گذارم و بعد از آن برنامه قطعی ما برای اردوی برزیل مشخص خواهد شد.

مسابقات فوتسال گرندپری از روز ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان‌ماه) در برزیل آغاز خواهد شد. این مسابقات با حضور ۶ تیم برزیل، کلمبیا، ویتنام، ایران، گواتمالا و کاستاریکا برگزار می‌شود که در گروه B ایران با تیم‌های گواتمالا و کاستاریکا به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.