کد خبر : 11087
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 - 11:19
-

اصغری مقدم: مثل همیشه خوب بودیم اما نبردیم!

اصغری مقدم: مثل همیشه خوب بودیم اما نبردیم!
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: تیم ما در تمام‌وقت بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و با ضد حمله‌های که تیم حریف کرد موفق شد به گل برسد و پیروز بازی باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال دبیری در پس از شکست مقابل تیم مس سونگون  اظهار کرد: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و تیم دبیری مثل همیشه بازی خوبی ارائه داد که اگر از فرصت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم .

وی افزود: تیم ما در بیشتر وقت بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و با ضد حمله‌های که تیم حریف در بازی داشت موفق شد به گل برسد و پیروز بازی باشد.

سرمربی دبیری گفت: بازیکنان ما اشتباهات زیادی داشتنند و از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردند که امیدوارم از بازی‌های بعد این مشکل حل شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم مس سونگون هم‌بازی خوبی ارائه داد ولی موقعیت تیم ما بیشتر از تیم حریف بود و می‌توانستیم نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانیم که چنین نشد.

اصغری مقدم تصریح کرد: تیم ما در همه بازی ها نمایش خوبی دارد ولی نتیجه نمی‌گیرد که تلاش خواهیم کرد روی نقاط ضعف تیم کار کنیم  تا این مشکل حل شود.

وی تاکید کرد: هنوز فرصت زیادی تا پایان لیگ داریم و امیدوارم از بازی‌های بعد نتایج خوبی را بگیریم و در آخر فصل در رده‌های بالای جدول قرار بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

با این همه بازیکن ملی مثل وحید شفیعی فرهاد فخیم بهروز جعفری فرید نمازی و.. باختن به مس هنری است که فقط از توبرمی آید چون این کاره نیستی تا تیم رو به لیگ یک نفرستادی برو دنبال کارت بگذار یک مربی درست و حسابی کار رو بدست بگیره!! در ضمن اصغری یادت باشه بار کج به منزل نمیرسه و اینا همه چوب خدا است از ۳ بازی دو تا باخت آوردی خیلی عالی کار کردی!!!!!!!!!!!!!

نام ... جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

چقدر بهت میدن که زیر تمام مصاحبه ها میای نظر میدی

طرفدار دبیری جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

این سایت یک خوبی داره که هرکس دل پری از هرکس داره یا کمبود شخصی داره میتونه راحت بیاد ومطلب بزار دوستان عزیزی که مرتب درحال کوبیدن اصغری مقدم وفرهاد فخیم هستید تا حالا خودتون یکبار سطح لیگ بازی کردید که الان کارشناس شدید ونظر میدید ،این تیم شرایط روحیش بهم ریخته به گذشت زمان احتیاج داره ،حداقل صبر کنید این بابا ۵ تا بازی مثل مربی های دیگر مربیگری کنه بعد شمشیر بگیرید وسرشون ببرید ،انصاف هم خوب چیزیه

فوتسالی جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

آقای نام صغری مقدم کارش درسته ..نتیجه هم نگیره تبریزها ولش نمیکنن اینو امثال تو باید بدونن…ایشالله دبیری روز به روز بهتر میشه چون تا آخر فصل وقت زیاده…

قادر جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

پس تو مربیگری یاد بگیر برای ضدحملات حریف چه کار انجام بدی بابا ول کن مربی بودن کار هرکسی نیست دیدی جونم حالا اول کاره ولی دبیری حتما حمایت نمی کنه می بینی فخیم نتونست تیم رو نجات بده فوتسال خودت هم تمام شده مربی هم که نمی تونی باشی پس بای فصل بعد

نادر جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

اقا قادر ش شما راست میگی فقط حسین شمس میتونه همزمان تو۵تیم مربی گری کنه اصغری سرور یادتون باشه بلد نیست الکی گریه کنه

تهرانى جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

اصغرى بگو من ضعیف بودم تیمم به اشتباه من بأخت چرا با شعور مردم بازى میکنى؟آخه این تیم بدون مربى بهتر از این نتیجه میگیره!! مگه تو نگفتى از ۴ تا بازى ١٢ امتیاز میگیرم پس چى شد؟؟ فقط آقاى دبیرى با این مربى بپا سقوط نکنى!! بازى بعد هم میگه زمین خراب بود یا داور بد بود یا…

طرفدار جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶

دم هر چی اذربایجانی مخصوصا تبریزیا گرم که از اصغری مقدم مردانه طرفداری میکنن وپشتش هستن ،یاشارسین اذربایجان

عشق فقط داش جواد جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱

داداش برو جلو که همیشه پیروزی

شهسوار جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

یک دونه ای ،
انشالله موفق میشی

فرهاد شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱:۱۰

جناب دبیرى بیشتر از این با آبروى خودتان و فوتسال تبریز بازى نکنید یک مربى براى تیم خودتان بیاورید وگر نه با این بچه به جایی نمى سید که هیچ از نیم فصل باید براى سقوط نکردن بجنگیم !! ماهى رو هر وقت از آب بگیرى تازه است تا دیر نشده فکر بحال تیمت بکن داداش!!!!