کد خبر : 11159
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 - 14:54
-

رستمی ها:یکی از مدعیان قهرمانی هستیم!

رستمی ها:یکی از مدعیان قهرمانی هستیم!
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان تاکید کرد: تیم ما امسال برای قهرمانی بازی می کند و با هماهنگی و یک دلی که بین بازیکنان تیم است امیدواریم با کسب نتایج خوب قهرمانی لیگ را به دست آوریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسلم رستمی ها بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل تیم خوب دبیری داشتیم که با برنامه‌ی که داشتیم موفق شدیم در دقایق ابتدایی بازی به گل برسیم و بازی را در اختیار خودمان بگیریم و به گل برسیم.

وی افزود: تیم ما عملکرد بسیار خوبی مقابل تیم قدرتمند دبیری نشان داد و با این برد نشان دادیم یکی از مدعیان قهرمانی هستیم و همیشه برای برد به میدان می‌آییم.

بازیکن مس سونگون گفت: تیم دبیری تیم بسیار قدرتمند و خوبی است و باتجربه‌ی که در بازی‌های لیگ و آسیایی دارد حریف بسیار سختی برای ما بود ولی ما هم برای پیروزی به میدان آمده بودیم و خوشحالم که مقابل تیم خوب دبیری به پیروزی رسیدیم.

وی تصریح کرد: داوری بازی در بعضی از صحنه قضاوت اشتباهی داشت ولی در کل قضاوت خوبی بود و داوری طوری نبود که روی بازی تأثیر چندانی داشته باشد.

رستمی گفت: تیم ما امسال برای قهرمانی بازی می کند و با هماهنگی و یک دلی که بین بازیکنان تیم است امیدواریم با کسب نتایج خوب قهرمانی لیگ را به دست آوریم.

وی تاکید کرد: امسال لیگ برتر شرایط سختی را دارد و هر تیم با یک‌بردو باخت جایگاهش تغییر می‌کند و این نشان می‌دهد تیم ما کار سختی در پیش دارد که امیدوارم روند پیروزی‌های تیم ما ادامه داشته باشد تا در آخر لیگ جایگاه خوبی را صاحب شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناظر شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

عزیزم قهرمانی چند تا ابزار میخواد
بازیکن خوب که شما چند سال هست این امتیاز رو دارین
امکانات مالی که اینم هر سال داشتین
اما اما مربی خوب که هیچ وقت نداشتین

مهران شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷

رتبه مس ششم خواهد بود.

نام ... شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳

فقط بهترین تصمیم را گرفتی که اول فصل به هر طریقی از گیتی پسند فرار کردی و تو دام نیفتادی!!

طرفدار یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

ماشالا هم تیمتون خوبه و هم شما
ا