کد خبر : 11126
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 - 10:29
-

شمسایی:دو اشتباه کردیم و تاوانش را دادیم/مس،حفاری و تاسیسات رقیبان ما برای قهرمانی هستند

شمسایی:دو اشتباه کردیم و تاوانش را دادیم/مس،حفاری و تاسیسات رقیبان ما برای قهرمانی هستند
سرمربی تیم ماهان تندیس قم بدون نام بردن از تیم هایی مثل دبیری تبریز ،منصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان از مس،حفاری و تاسیسات به عنوان رقیبان قهرمانی ماهان تندیس نام برد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی بعد از پایان بازی تیمش با حفاری اهواز در هفته نهم از نیم‌فصل نخست بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: این بازی سخت‌ترین بازی ما در لیگ شانزدهم بود.

وی ادامه داد: ما در مقابل تیمی به تساوی رسیدیم که یک حریف به واقع توانمند و تاکتیکی بود به خصوص اینکه آنها از لحظه‌های حساس بازی به خوبی بهره بردند زیرا کادر فنی تیم فوتسال حفاری اهواز به خوبی تیم ما و روش بازی ماهان تندیس را آنالیز کرده بودند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: ما یک تیم جوان هستیم و واقعا بازیکنان ما از بازی کردن در این جو سنگین کمی فشار را تحمل کردند اما من از عملکرد آنها راضی هستم و به نظر من یک امتیاز این بازی به اندازه سه امتیاز برای ما ارزش داشت.

وی یادآور شد: ما در این بازی دو بار اشتباه کردیم و تاوان آن را دادیم، در صحنه گل اول که شما دیدید بازیکن ما به اشتباه دروازه را باز کرد و در صحنه گل دوم نیز سه نفر از بازیکنان ما بر روی یک خط ایستاده بودند و بازیکن حریف به راحتی گل زد.

شمسایی با تاکید بر اینکه برای بازی‌ها‌ی آینده به صورت جدی برای رفع اشتباهات این بازی تمرین خواهند کرد، بیان کرد: خوشبختانه شرایط بدی نداریم و درست است که این هفته مساوی کردیم و هفته قبل به شهرداری ساوه باختیم اما واقعا شایسته باخت در آن بازی نبودیم چون ۱۴ موقعیت گل را هدر دادیم و در هر دو بازی اخیر دروازه‌بان‌های رقبا مقابل ما به خوبی ایستادگی کرده‌اند.

وی تاکید کرد: ما برای دیدار خانگی هفته نهم از نیم فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سه امتیاز دیدار با حفاری را برای خود کنار گذاشته بودیم و برنامه ما این بود که از ۱۳ بازی خانگی این فصل ۳۹ امتیاز بگیریم اما بازیکنان ما باید تلاش کنند که دو امتیاز هدر رفته در دیدار خانگی با تیم حفاری اهواز را در بازی‌های آینده جبران کنند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با تاکید بر اینکه از داوری این بازی گلایه‌ای ندارد،‌ در ادامه تصریح کرد: ما مجبوریم که در باز‌ی‌های آینده قوی‌تر ظاهر شویم و مدعی قهرمانی باشیم چون توقعات مردم از ما بالا رفته هر چند من قول قهرمانی نداده‌ام اما راهی نداریم جز اینکه مدعی قهرمانی باشیم و برای دستیابی به این هدف با تمام وجودمان بجنگیم.

وی در پاسخ به این سئوال که به نظر شما کدام تیم‌ها می‌توانند رقیب ماهان تندیس قم برای قهرمانی در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باشند، عنوان داشت: حفاری اهواز،‌ تاسیسات دریایی و مس سونگون مدعیان قهرمانی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

این گفته نشان از شناخت آقای امیر شمسایی دارد که به حواشی کاری ندارد و تیمهایی که فوتسال بازی میکنند را نام میبرد!
از اول فصل هم گفته بود گیتی فقط بازیکنان خوبی دارد که واقعا هم همین است و آنها نتایج را رقم میزنند!!!