کد خبر : 11115
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 - 10:10
-

شمسایی:هم از لحاظ تهاجمی خوب بودیم و هم از نظر دفاعی

شمسایی:هم از لحاظ تهاجمی خوب بودیم و هم از نظر دفاعی
سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران در خصوص برتری تیمش در برابر مقاومت تهران گفت: نیمه اول بدی داشتیم ولی با توجه به تغییر تاکتیک و توصیه های فنی که به بازیکنان شد در نیمه دوم آنچه مدنظرم بود انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران در خصوص برتری تیمش در برابر مقاومت تهران گفت: نیمه اول بدی داشتیم ولی با توجه به تغییر تاکتیک و توصیه های فنی که به بازیکنان شد در نیمه دوم آنچه مدنظرم بود انجام دادند.
وحید شمسایی افزود: به این سه امتیاز احتیاج مبرم داشتیم و نتیجه هم قابل قبول بود. چون هم خوب گل زدیم و هم هیچ گلی دریافت نکردیم و دروازه مان بسته ماند.
شمسایی در خصوص بازی تیمش در هفته دهم در برابر گیتی پسند اصفهان هم گفت: گیتی پسند همیشه گیتی پسند است و همیشه هم مدعی قهرمانی و دارای سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در ایران و آسیا.
آقای گل فوتسال جهان با اشاره به حضور کشاورز به عنوان سرمربی این تیم افزود: حضور کشاورز به عنوان مربی و ملی پوشان پر تعداد در این تیم هم چنین میزبانی بازی در اصفهان را کار را سخت می کند ولی اگر بازیکنان تدابیر مورد نظرم را اجرا کنند ، حتماً به سه امتیاز این دیدار دست خواهیم یافت.
شمسایی در پایان در خصوص مربی – بازیکنان در فوتسال گفت: اگر با این کار فوتسال ما حرفه ای نیست ، پس هیچ چیزمان هم حرفه ای نیست نه لیگمان ، نه مبلغ قراردادها و نه مربیانمان. به نظر من نسل جدیدی از مربیان فوتسال بازی کرده در راه است که آینده فوتسال را تضمین می کند.
پیشتر بزرگانی چون شمس، صالح ، امیر شمسایی به فوتسال خدمت کردند و الان هم این مربیان جوان به فوتسال خدمت می کنند.همین طور که در رده بازیکنان به جوانگرایی اعتقاد داریم در بخش فنی نیز به مربیان جوان باید اجازه خودنمایی بدیهم، تا فوتسال از رایطی که در این چندسال داشته است ، خارج شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

اقای شمسایی سلام کی گفته که بازیکنایی که توی تیم ملی هستن چون اسم تیم ملی رو یدک می کشن الزاما بازیکنای خوبی هستن تو بازی با مقاوت نیم اول فوق العاده افتزاح بازی کردن تیم ملی و حتی تیم شما نیاز به بازیکنان تکنیکی و دریبل زن و سرعتی داره از لحاظ من فقط ۴ دقیقه پایانی بازی جالب بود ،حتی نیم دوم بازی احتمال داشت با اشتباه محمد رضا سنگ سفیدی بازی به تساوی کشیده می شد و رونده بازی تغییر می کرد به امید روزی که شما رو در نیمکت سرمربیگری تیم ملی ببینیم.

نام ... شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

آقای شمسایی
بازی تیم شما از شبکه ورزش پخش شد و تقریبا روند کار تیمی را در زمانهای مختلف و بنا به شرایط بازی ادامه دادید و وقتی هم چندان به نتیجه نرسیدید منتظر اشتباهات حریف مثل پیمان امینی که در ۳ گل تاثیر داشت شدید و از آن خوب استفاده کردید!
البته از کار خوب شما در ساکت کردن حمید مشیری روی نیمکت خودتان وقتی که هیچ موردی در داوری نبود و بیجهت شروع به اعتراض کرد نیز باید تشکر کرد