کد خبر : 11176
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 - 18:26
دسته‌بندی نشده
-

عراقی زاده:بحثی درمورد مدرک مربیگری کشاورز مطرح نبوده است!/ در خصوص کاظمی تصمیم گیری نشده

عراقی زاده:بحثی درمورد مدرک مربیگری کشاورز مطرح نبوده است!/ در خصوص کاظمی تصمیم گیری نشده
قائم مقام باشگاه گيتي پسند درمورد منع مربیگری کشاورز در لیگ مي‌گويد: فقط اين موضوع را از طريق رسانه‌ها شنيده‌ايم و بايد منتظر ابلاغ يا بخشنامه در اين مورد باشيم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص مصاحبه رئیس کمیته فوتسال مبنی بر ایجاد محدودیت برای ادامه فعالیت مربی – بازیکنان بدون مدارک مربیگری می‌گوید: هنوز نامه‌ای از سوی فدراسیون به دست ما نرسیده است. ما هم فقط این موضوع را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ایم و باید منتظر ابلاغ یا بخشنامه در این مورد باشیم.
وی در این خصوص که کشاورز تنها مربی لیگ برتری است که کارت مربیگری ندارد افزود: تا امروز بحثی در این مورد مطرح نبوده بنابراین باید فعلاً منتظر بمانیم تا دستور رسمی را دریافت کنیم.
عراقی زاده همچنین در مورد آخرین تصمیم باشگاه گیتی پسند در مورد افشین کاظمی گفت: بر اساس اعلام سرمربی تیم این بازیکن دو هفته پیش در اختیار باشگاه قرار گرفت اما هنوز تصمیم گیری در خصوص او نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶

احتمالا اعلام این خبر و اجرایی شدن آن تا زمانی که با هماهنگی باشگاه گیتی مثلا در تعطیلات لیگ یک دوره مربیگری در جایی برقرار بشه تا آقای کشاورز بتوانند در آن شرکت نمایند به تعویق خواهد افتاد!!!!
درست مثل اعلام نتیجه تبانی از سوی آقای ترابیان که در آن زمان مدتها به عقب انداختند و به گیتی گفتند شما تمرین کنید و لحظه آخر گفتند منصوری قهرمان لیگ است ولی چون آماده نیست گیتی بعنوان نماینده ایران در آسیا شرکت میکند!!!!!

نام ... شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳

در سایت که گزارشی از روند بازی گیتی با میثاق و یا حاشیه های آن مطلبی زده نشده ولی در خبرها در مطلبی کوتاه آقای لک گفته باز هم داوری در روند بازی و نتیجه آن تاثیر مستقیم داشته و در حالیکه بازی بایستی دو بر صفر به نفع میثاق ادامه پیدا میکرده گل دوم میثاق پذیرفته نشده است!

نام ... شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶

آقای تاج در مورد بازیکنانی که سرباز بوده اند اعلام کرد باید پولی که در این مدت گرفته اند را برگردانند
در اروپا هم که آقای زیدان بخاطر نشستن روی نیمکت بدون مدرک مربیگری ۳ ماه محروم شد
آیا مبلغ قرارداد مربی که به قول خودش ناگهانی و بدون داشتن مدرک سرمربی لیگ برتر شده برمیگردد! با همین پول چند نفر از طلبکاران گیتی پسند به پول خود میرسند

ابوالفضل یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱:۲۲

آقای کشاورز فکرنمیکنی دیگه وقتشه خودت رو از مربیگری کناربکشی.آبرومندانه ترنیست که خودت بری کنار.تا به زور مربیگری را ازت نگرفتند برو و کار و به کاردانش بسپار.آخه کجای دنیا تیم به این بزرگیشو به کسی که حتی مدرک مربیگری هم نداره میسپارند؟ حالا بی تجربه بودنش پیشکش!!!!

نام ... یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

بجای این حرفها یه فکری بحال کادر فنیتون بکنین این همه ادم فوتسالی تو اصفهانه رفتین نکوبین و که چند ماه مربی منتخب نجف اباد بوده یا کریمی که تازه مدرک مربیگری گرفته و همش تو سیاسته یا بهرامیان که خبر رسون طاهریه اوردین بابا این تیم قهرمان اسیاس چرا اینقدر شان تیمو پایین میارین