کد خبر : 11116
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 - 10:14
-

فقط کشاورز مدرک مربیگری ندارد!

فقط کشاورز مدرک مربیگری ندارد!
رئیس کمیته فوتسال در مصاحبه ای اعلام کرد که از حضور مربی - بازیکن در تیم های لیگی جلوگیری خواهیم کرد.این در حالی است که با توجه به این قاعده تنها کشاورز برای مربیگری در گیتی پسند مشکل دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس کمیته فوتسال در مصاحبه ای اعلام کرد که از حضور مربی – بازیکن در تیم های لیگی جلوگیری خواهیم کرد.
در حال حاضر سه نفر به عنوان سرمربی -بازیکن در لیگ فعالیت می کنند: وحید شمسایی در تاسیسات دریایی تهران ، جواد اصغری مقدم در دبیری تبریز و محمد کشاورز در گتی پسند اصفهان .
افتخاری در ادامه اعلام این محدودیت گفت در صورتی که این دسته از افراد دارای مدرک مربیگری باشند از این نظر محدودیتی وجود نخواهد داشت.
بررسی ها نشان می دهد شمسایی پیش از آغاز فصل قبل که منجر به قهرمانی او با تیم دبیری شد ، کلاسهای مربوطه را گذرانده و با اخذ گواهینامه مربیگری سطح یک فوتسال آسیا از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا، محدودیتی در این خصوص نخواهد داشت .اصغری مقدم هم فصل گذشته موفق به کسب این مدارج شده است و جالب اینکه با محمدهاشم زاده و امیر فراشی مربیان تیم ملی در این کلاسها هم دوره بوده است و گواهینامه مربوطه را دریافت کرده است.
پس با این شرایط فقط کشاورز مدرک مربیگری ندارد که آنهم احتمالا در حین فصل و با حضور در کلاسهای مربیگیری حل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

کاملا درست است بسیاری از آقایان در دوره بازیکنی به اصفهان آمدند و پول فراوان گرفتند و سپس در حالی که برای بعضی مربیان اصفهانی محدودیتهایی برای شرکت در کلاس ایجاد میگردد بازهم همین آقایان بواسطه دوستانی در اصفهان و بدون کوچکترین مشکلی در کلاسها حضور یافته و دارای مدرک مربیگری میشوند که البته حرفی از چگونگی دادن امتحانات کتبی و عملی آنان هم نبایستی زد!
ضمنا مدرک سطح ۱ فوتسال برخلاف فوتبال که در قدیم عدد ۱ آن ارزشمند بود برعکس بوده و اولین سطح میباشد و ۵ تا ۶ روز بیشتر نیست پس لطفا ننویسید مدارج را طی کرده اند!

نام ... شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

به احتمال فراوان مثل جریان تبانی که مدتها طول کشید تا قهرمانی منصوری اعلام گردد و گیتی بعنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی شرکت کرد اینبار هم در اجرای این تصمیم آنقدر وقت گذرانی میشود تا در جایی دوره مربیگری برقرار شود و آقای کشاورز در آن حضور یابند تا مشکل حل شود!!!!!!!!!!!!

نام ... شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲

آقای افتخاری کاش این تصمیم را زودتر اتخاذ میکردید مثلا سالهای قبل !!
آخه الان توی باشگاهها این کار رسم شده ولی قبل از آن اینکار در تیم ملی فوتسال ایران رخ داده و شما آنرا ندیده گرفتید!!
و ایکاش برای هر شخصی از سوی کمیته فوتسال با عناوین غیر واقعی مثل مدیرفنی و ۰۰۰ کارت صادر میکردید تا هر کسی بتواند به راحتی روی نیمکت تیمهای مختلف بنشیند!!