کد خبر : 11105
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 - 9:46
دسته‌بندی نشده
-

نصیری: از مشهدی ها انتظار داشتم بازی جوانمردانه را رعایت کنند

نصیری: از مشهدی ها انتظار داشتم بازی جوانمردانه را رعایت کنند
کاپیتان تیم منصوری قرچک در مورد شرایط این تیم پس از پیروزی مقابل فرش آرا سخن گفت.

حمید نصیری کاپیتان تیم منصوری قرچک در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: از ابتدای فصل  تغییر و تحولات زیادی داشتیم و مصدومانمان هم خیلی زیاد بودند و باخت مقاومت به ماشوک وارد کرد ، البته جلسه هایی هم بعد بازی با مقاومت داشتیم و صحبت های خوبی هم شد و آنجا بود که احساس کردیم در باد نام منصوری هستیم، از همان روز هم تصمیم گرفتیم تمریناتمان را جدی تر بگیریم و واقعا تحول عجیبی در تیم ما ایجاد شد و دو هفته ای هم هست که خوب تمرین کردیم و خوب هم نتیجه گرفتیم.
نصیری با بیان اینکه  با جدا شدن چند بازیکن خوب که با آنها هماهنگ بودیم در ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم تاکید کرد:  ولی بازیکنان جدید هم رفته رفته در تیم جا افتاده و به هماهنگی رسیده ایم.
نصیری با توجه به مشکلات مالی تیم و حمایت نشدن از جانب مسئولان قرچک گفت: منصوری همیشه این مشکل را داشته و تا به الان هم حل نشده است. من همیشه گفتم که اگر از لحاظ مالی به منصوری برسند، الان ما ۵، ۶ ستاره داشتیم. اگر ما در این بازی به میدان آمدیم تنها به خاطر ارزشی که برای تماشاگرانمان قائل هستیم بود.

نصیری در پاسخ به این سوال که ، چرا درگیری در بازی ایجاد شد گفت: من بعد از به ثمر رسیدن گل، به سمت بازیکنان فرش آرا رفتم و گفتم که بازی جوانمردانه را رعایت نکردند،چون قبل از به ثمر رسیدن گل، بازیکن ما روی زمین افتاده بود، و من گفتم که توقع داشتم از مشهد که الگوی اخلاق و ادب و جوانمردی هست ، این را رعایت می کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.