کد خبر : 11214
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1393 - 13:07
-

بازدید رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا از کمپ فوتسال

بازدید رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا از کمپ فوتسال
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در کنار هیات همراه خود از تمرینات تیم ملی جوانان فوتسال بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئولین فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا پس از امضا تفاهم نامه و برگزاری کنفرانس خبری به سالن فوتسال رفته و از نزدیک تمرینات تیم ملی فوتسال اقایان را تماشا کردهند.
* وقتی کارلو تاوچیو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به سالن فوتسال رسید از کفاشیان پرسید که تیم ملی فوتسال ایران در جهان چه رتبه‌ای دارد که علیزاده مسئول آکادمی فدراسیون فوتبال در پاسخ به او گفت: هفتم هستیم اما کفاشیان گفت فکر می‌کنم ما در رتبه ششم جهان قرار داریم که در این هنگام رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد ما در اروپا اول هستیم که علیزاده هم در پاسخ به او گفت ما هم یازده سال است که در آسیا در رتبه اول قرار داریم.

* کارلو تاوچیو وقتی با خسوس کاندلاس سرمربی و هاشم‌زاده بازیکن تیم ملی فوتسال صحبت می‌کرد به خسوس گفت که سال ۹۲ از تیم ملی ایران دعوت کردیم در یک تورنمنت در سنگاپور شرکت کند که چون اسپانسر آن مسابقات شرکتی بود که ایران به دلیل آن حاضر نشد در آن مسابقات شرکت کند به همین دلیل به سنگاپور نیامدید البته تیم ایتالیا تیم ایران را چند سال پیش در جام‌جهانی برد اما نمی‌دانم اگر الان هم بخواهند این دو تیم با هم بازی کنند چه نتیجه‌ای به دست می‌آید.

کارلو تاوچیو-رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا خطاب به خسوس و ملی پوشان جوان فوتسال گفت: خوشحالم که برنامه های تمرینی را مرتبا برگزار کرده و از فوتسال ایران شناخت خوبی دارم. شما در آسیا و جهان شناخته شده هستید و امیدوام که موفق باشید. فوتسال ایتالیا در اروپا اول است و ما قصد داریم صدرنشینیمان تداوم داشته باشد. ضمن اینکه شما اول آسیا و ششم جهان هستید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.