کد خبر : 11196
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1393 - 10:59
-

شمس: به هیچ وجه در رختکن فردوسی حاضر نشدم!

شمس: به هیچ وجه در رختکن فردوسی حاضر نشدم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس در مورد دلیل سفرش به مشهد و تماشای دیدار تیم‌های فردوسی مشهد و شهروند ساری اظهار داشت: قرار بود تفاهم‌نامه همکاری بین دو باشگاه فردوسی و دی‌سی اینوست تاجیکستان به امضا رسد. تاجیکستان در رده ۱۳ رنکینگ آسیاست و ما اول آسیا، آنها به شدت علاقه داشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس در مورد دلیل سفرش به مشهد و تماشای دیدار تیم‌های فردوسی مشهد و شهروند ساری اظهار داشت: قرار بود تفاهم‌نامه همکاری بین دو باشگاه فردوسی و دی‌سی اینوست تاجیکستان به امضا رسد. تاجیکستان در رده ۱۳ رنکینگ آسیاست و ما اول آسیا، آنها به شدت علاقه داشتند که با ایران که در دنیای فوتسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، همکاری کنند به همین علت بنیامین اقبالی مربی ۲۸ ساله تیم ملی تاجیکستان و مربی تیم دی‌سی اینوست که کلاس‌هایش را قبلا نزد من گذرانده از طریق باشگاه با من تماس گرفت و گفت اگر می‌شود این باشگاه با یکی از باشگاه‌های ایرانی تفاهم‌نامه همکاری امضا کند.

وی در مورد دلیل انتخاب باشگاه فردوسی برای خواهرخواندگی، خاطرنشان کرد: من هم دیدم تاجیکستان به مشهد نزدیک است و از طرفی باشگاه دی‌سی، باشگاه سرمایه‌گذاری است، بهترین باشگاه را برای این امر فردوسی دیدم که خودش موسسه مالی اعتباری است. به همین دلیل با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و آنها هم خیلی علاقه‌مند به انجام این کار بودند و تفاهم‌نامه‌ای در زمینه تبادل بازیکن، برگزاری اردو در دو کشور، برگزاری کلاس‌های آموزشی و تاسیس آکادمی فوتسال فردوسی در دوشنبه به امضا رسید و قرار شد دو ماه آینده برای افتتاح این آکادمی؛ من، مدیرعامل فردوسی و دو سه نفر دیگر راهی تاجیکستان شویم.

شمس ادامه داد: فردوسی تقبل کرد که وسائل کمک آموزشی را تهیه کند و یک مدرسه فوتبال نیز به نام این باشگاه در تاجیکستان زده شود.

شمس در خصوص اینکه گفته شده، وی در رختکن تیم فردوسی حاضر شده، تصریح کرد: این موضوع کذب محض است. دیدم که یکی از رسانه‌ها این مطلب را منتشر کرده که به هیچ‌وجه صحت ندارد. من ابتدا برای زیارت بارگاه امام رضا، بعد هم برای تماشای مسابقه و امضای این تفاهم‌نامه به مشهد رفتم و تنها در بین دو نیمه جوایز مربوط به مسابقات استان خراسان رضوی را اهدا کردم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

حالا نوبت مشهد ببینم چکار میکنی میتونی منحلش کنی یا نه اونا خودشون ته جدول هستن نکنه میخای بفریستیشون لیگ یک

نام ... یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

حسین اقا تا مشهد رفتی می رفتی پسران کریم یه باقالی پلو با ماهیچه میزدی

نام ... یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

خدآ بخیر کنه

محید یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹

دروغ چرا؟
دوربین های تلویزیونی،حضور شما را در رختکن فردوسی ثبت کردند…!!!!

مشهد دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۴۷

نمک نشناس ها برای یک عکس با آقای شمس چه ها نمی کردین حالا چی شدین همه …

نام ... دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴

شیره حسین شمس بازی ٣-٠ باخترو ٣-٣ کرده چشم دشمنات کور بشه

نام ... دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

آقای شمس شما که خودت یه ساوه ای چرا نمیای به تیم شهر خودت کمک کنی