کد خبر : 11232
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1393 - 10:05
-

باغبانباشی:نمی‌توان با ان‌شاءالله گفتن بر روی نواقص سرپوش گذاشت/لاک پشتی حرکت می‌کنیم و می‌خواهیم با سه نفر فوتسال را مدیریت کنیم!

باغبانباشی:نمی‌توان با ان‌شاءالله گفتن بر روی نواقص سرپوش گذاشت/لاک پشتی حرکت می‌کنیم و می‌خواهیم با سه نفر فوتسال را مدیریت کنیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی‌پوش سابق، عدم استقلال فوتسال را علت روند نزولی این ورزش دانست و گفت: تا زمانی که فوتسال زیر سایه فوتبال قرار دارد و به شکل کمیته‌ای اداره می‌شود نباید انتظار پیشرفت داشته باشیم. احمد باغبانباشی با بیان این که نمی‌شود فوتسال را با سه نفر مدیریت کرد، در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی‌پوش سابق، عدم استقلال فوتسال را علت روند نزولی این ورزش دانست و گفت: تا زمانی که فوتسال زیر سایه فوتبال قرار دارد و به شکل کمیته‌ای اداره می‌شود نباید انتظار پیشرفت داشته باشیم.

احمد باغبانباشی با بیان این که نمی‌شود فوتسال را با سه نفر مدیریت کرد، در این باره افزود: ما داریم لاک پشتی حرکت می‌کنیم و می‌خواهیم با سه نفر فوتسال را مدیریت کنیم، در حالی که به کار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این ورزش نیاز داریم.

وی افزود: بررسی کنیم و ببینیم چرا اسپانسرها دیگر انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری در فوتسال ندارند و باشگاه‌ها بعد از یکی، دو سال تیم داری کنار می‌کشند، در این زمینه نیاز به آسیب شناسی و کار جدی داریم و تا وقتی فوتسال مستقل نباشد کاری از پیش نمی‌رود.

باغبانباشی با انتقاد از نبود پشتوانه سازی در سطح پایه نیز، خاطر نشان کرد: چه از لحاظ تکنیکی و چه از لحاظ تاکتیکی استعدادها و جوان‌ها بسیار خوبی داریم، ولی متاسفانه چون مدیریت نداریم و پشتوانه سازی به صورت پله‌پله‌ انجام نمی‌شود، این استعدادها حمایت نمی‌شوند.

ملی‌پوش سابق فوتسال از مسئولان فعلی کمیته‌ فوتسال انتقاد کرد و با بیان این که ژاپن و تایلند در حال پیشرفت هستند و دارند روز به روز از ما فاصله می‌گیرند، به ایسنا گفت: نتیجه‌گرایی ما را از پشتوانه سازی غافل کرده است و این موضوع به ما ضربه می زند. ما فقط به این بسنده ‌کرده‌ایم که سال‌های قبل قهرمان آسیا شده‌ایم و نگاهی به آینده نداریم.

باغبانباشی درباره حواشی به وجود آمده در لیگ برتر و مشاجرات میان بزرگان فوتسال نیز اظهار کرد: حواشی در همه ورزش‌ها وجود دارد. ما سال پیش شاهد حواشی ناخوشایندی در لیگ والیبال بودیم، ولی می‌بینیم که والیبال موفق عمل کرده است.

وی در این باره اضافه کرد: کمیته‌ فوتسال فدراسیون فوتبال باید این حواشی را ریشه یابی کند. نمی‌توان با ان‌شاءالله گفتن بر روی نواقص سرپوش گذاشت.

سرمربی پیشین فیروز صفه اصفهان در ادامه این گفت و گو در باره داوری‌های ضعیف در لیگ برتر و حواشی به وجود آمده در پی آن گفت: وقتی فوتسال ما رشد ندارد و در حال پسرفت هستیم، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که سطح داوری‌ها بالا برود. وقتی سطح فنی فوتسال ما بالاتر برود، فدراسیون مجبور می‌شود سطح داوری‌ها را ارتقا بدهد، در حال حاضر معتقدم سطح داوری‌ها فاصله چندانی با کیفیت فنی لیگ ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

یعنی در آنصورت فدراسیون دستور میدهد که آقایان داوران خوب قضاوت کنید و در حال حاضر گفته چون سطح فوتسال پایین است خوب قضاوت نکنید!!!!

مربی دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

تورو بخدا یکی پیدا بشه به فوتسال پایه اهمیت بده
فقط برگزاری مسابقات و اردو گذاشتن کافی نیست
سطح بازیا روز به روز داره میاد پایین ماشالا هم همه کارشناس شدن و مربی حرفه ای
یکی اهل عمل بیاد جلو برای استعداد های کشور یک کاری بکنه
برزیل اومد ایران همه گل هایی که زد روی تاکتیک تیمی زد
اما ایران روی مهارت های انفرادی و ذاتی
چرا واقعا ……..

ey khoda دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

فوتسال پایه خرابه
کیفیت آموزشی نداره
همه دنبال نتیجه هستن
چون باشگاه ها مربی بازیکن ساز نمیخان
مربی نتیجه گیر میخان
فدراسیون باید نظارتشو بیشتر کنه

رسول دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

حاج احمد فکر نمیکنی مصاحبه زیادش هم خوب نیست یکروز در مورد گیتی یکروز فدراسیون فکر کنم تمرکز رو تیم کاشی در لیگ یک داشته باشید بهتره

نام ... دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

تازه از سه نفر یکیش که خوابه!!!!!!!

نام ... سه شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

حالا چرا شما داری اینجوری سر داور داد میزنی?
چون داور در سطح پایین قرار داره و شما اخراج شدی و از روی سکوی تماشاگران که سطحش بالاتر قرار داره بازی را میبینید?!!!!