کد خبر : 11242
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1393 - 12:33
-

فلاح: بعد از بازی با ماهان تندیس حمایت مالی نباشد، کنار می‌کشیم/ پول آتل بستن بازیکن‌مان را هم نداریم

فلاح: بعد از بازی با ماهان تندیس حمایت مالی نباشد، کنار می‌کشیم/ پول آتل بستن بازیکن‌مان را هم نداریم
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: اگر مسئولان می‌توانند حمایت‌ کنند، بسم‌الله،‌ وگرنه ادامه دادن با این شرایط هیچ فایده‌ای ندارد، بازی با ماهان تندیس آخرین فرصت ماست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح در مورد دیدار این هفته تیمش برابر صدرنشین لیگ برتر اظهار داشت: برای این بازی خوب تمرین کرده‌ایم، تمرین یک برابر یک، چون تمام بازیکنان ماهان تندیس دریبل‌زن هستند. ما برای همه بازی‌ها تلاش می‌کنیم و به کسب نتیجه امیدواریم، آدم به امید زنده است. ما اگر مشکلات کمبود بازیکن و بی‌پولی را نداشتیم بهتر از این نتیجه می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: ما در همه بازی‌ها عملکرد خوبی داشته‌ایم و همه مربیانی که روبروی‌مان قرار گرفته‌اند به این نکته اذعان داشته‌اند. در بازی با تاسیسات دریایی، مصطفی نظری ستاره مسابقه بود، می‌رفتیم گل بزنیم اما او همه توپ‌ها را می‌گرفت و در ادامه گل می‌خوردیم. اگر دو سه بازیکن به ما اضافه شوند و رفته رفته هم که تجربه تیم ما بالاتر می‌رود، شک نکنید در نیم‌فصل دوم بهتر نتیجه می‌گیریم چون تیم‌ها را شناخته‌ایم و اعتماد به نفس بچه‌ها بالا رفته است. ما با وجود همه مشکلات‌مان، خوب بودیم. تا اینجای کار هم آبروداری کرده‌ایم.

فلاح با تاکید بر اینکه این مشکلات غیرقابل تحمل شده و امکان ادامه حضور در لیگ را از آنها گرفته است، خاطرنشان کرد: با مدیریت باشگاه هم صحبت کرده‌ایم، قرار شد بعد از بازی با ماهان تندیس، تیم را در اختیار شهر قرار دهیم. آنقدر هزینه‌ها بالاست که ما در حداقل‌ها هم مانده‌ایم. برای بازی با تاسیسات، حتی هزینه تشکیل اردو را نداشتیم و بدون یک جلسه تمرین به مصاف این تیم رفتیم. اگر هزار تومان به ما داده باشند، حرام‌مان باشد. من این موضوعات را امروز در برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه استانی پخش می‌شود هم خواهم گفت. اگر مسئولان می‌توانند حمایت‌مان کنند، بسم‌الله،‌ وگرنه ادامه دادن با شرایط جز اینکه آبرویم برود، هیچ فایده‌ای ندارد.

سرمربی مقاومت البرز تصریح کرد: دکتر طباطبایی گفته که بازیکن‌مان ۶ هفته بازی نکند اما سه روز است که حتی پول آتل بستن پای او را نداریم. نه پاداشی، نه هزینه اردویی، نه تغذیه‌ای، هیچ‌کدام را نداریم. قبلا هم گفتم که ما در روزی که میزبان بودیم داوران را به رستوران درجه سه بردند. به این شکل هرچقدر تلاش کنیم، تمرکز نداریم. اگر از نظر مالی کمک نشویم، قطعا کنار می‌کشیم. اینطوری به فوتسال کشور هم ظلم می‌شود چون ما تا الان به زور ۵۰ میلیون هزینه کرده‌ایم در حالیکه یک تیم دو میلیارد هزینه کرده است. خود من هم علاقه‌ای ندارم که تیمم به این شکل ادامه دهد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی عبدی دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

آقای فلاح!چی میگی؟
همه این بازی رو از تلویزیون دیدند کلا دو تا موقعیت تو کل بازی داشتید که اونهم به دروازه حریف نرسید! چی می گی؟!

علی عبدی دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

اول باید خودت با تجربه شی! چون اکثر بازی ها نیمه دوم رو به حریفان دادی!
عیب نداره چون صانعی یا رعدی میاد جات و مشکلات فتی حل میشه!

نام ... دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳

من طرفدار تاسیسات هستم و در سالن بودم
به واقع در نیمه اول مقاومت عالى کار کرد

دوست عزیز از تیمى که ٣ تا ذخیره داره نمیشه توقع داشت که تو نیمه دوم بازى را نبازه

کهکشانی دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

شما اگر معرفت و اخلاق داشتی تیم مقاومت به این وضع نمی افتاد و هنوز هم دیر نشده و استعفا بده تا بیشتر از این ابروی کرج رو نبردی و زنگ تفریح لیگ کردی تیم مقاومت را .

نام ... دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

دقیقا تو لحظاتى که مقاومت مى توانست گل بزند در نیمه اول و بازى را در اختیار بگیرد،نظرى عالى کار کرد

سیاوش دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹

تورو خدا پول ندین ن ن ن ن ن ن ن ن

میثم دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳

اقا رضا گوش به این حرفا نده اینها از فوتسال چیزی نمیفهمن با احترام به مسؤلین سپاه اگه بهترین مربی دنیا هم بیارن با این شرایط بهتراز این نتیجه نمیشه بگیره اینا سنگ کرجی بودن به سینه میزنن وقتی میان تو سالن دوست دارن تیم ببازه بیچاره تووتیمت

علیرضا سه شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

شهرداری کرج سخت در پی تیم داریست در فوتسال و بعد فوتبال چرا امتیاز رو واگذار نمیکنید به شهرداری که هم امکانات این کار رو داره وهم بودجه اینم مصاحبه یکی از مسولین شهری
البته اگر ایراد نداره لینکش رو بزارم
http://footballpress.ir/%D8%AE%D8%B7-%D9%88-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%B3%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%AA%D9%85%D8%A7/