کد خبر : 11233
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1393 - 10:10
دسته‌بندی نشده
-

قهرمانی تیم شهید طهرانی مقدم با چهره های فوتسالی+عکس

قهرمانی تیم شهید طهرانی مقدم با چهره های فوتسالی+عکس
اختتاميه دومين دوره مسابقات جام پارساي بي ادعا با حضور محسن رضايي برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اختتامیه دومین دوره مسابقات جام پارسای بی ادعا در آستانه سومین سالگرد شهادت شهید حاج حسن طهرانی مقدم در فرهنگسرای رسانه تهران با حضور و سخنرانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

بنابر این گزارش پس از اینکه طی مسابقات گروهی روز پنج شنبه از میان تیم های پرسپولیس، شاهین ستاره ورزش، صبح قریب، شهید حسن طهرانی مقدم و بانک انصار، دو تیم شهید طهرانی مقدم و شاهین ستاره ورزش به فینال مسابقات راه یافتند،
مسابقه فینال بین دوتیم برگزار شد و در نهایت تیم شهید طهرانی مقدم با حضور ستارگان فوتسال کشور همچون وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان و صادق ورمزیار، رضا رضایی کمال ، علی مهماندوست و … موفق شد قهرمان دوره گذشته جام پارسای بی ادعا را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و قهرمان دومین دوره جام پارسای بی ادعا شود.

پس از برگزاری مسابقه فینال نیز آئین اختتامیه جام با سخنرانی دکتر محسن رضایی برگزار شد.
دکتر رضایی در سخنان کوتاهی با تشکر از برگزارکنندگان این جام ، آن را محمل خوبی برای معرفی الگوهای ایثار و مقاومت به نسل جوان ذکر کرد. وی ضمن اشاره به چگونگی کشف استعدادهای جوان و نخبه در طول ٨ سال دفاع مقدس گفت: حسن طهرانی مقدم از جمله نمونه های برجسته و خلاق و تاثیرگذار در دوران جنگ تحمیلی بود که با توکل و اعتقاد راسخ به نصرت الهی به مجاهدت پرداخت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همت ها، باکری ها، طهرانی مقدم ها و خرازی ها را الگوی مناسبی برای جوانان نسل امروز کشور دانست و در پایان خطاب به جوانان گفت چرا با وجود چنین اسطوره های برجسته و جوان، باید در کشور جوانانی بیکار، یا بی هدف و متمایل به انحرافات اجتماعی از جمله اعتیاد وجود داشته باشد.

پس از سخنان دکتر رضایی، سایت اینترنتی پارسای بی ادعا به نشانی www.parsayebiedea.com و نیز ویژه نامه سومین سالگرد شهادت حاج حسن طهرانی مقدم توسط ریاست بنیاد فرهنگی صبح قریب دکتر محسن رضایی رونمایی شد و جام اخلاق به تیم بانک انصار و جام تیم های اول و دوم و جوایز بیست وپنج میلیون ریالی قهرمان و نایب قهرمان توسط دکتر رضایی اهدا شد.
1

2

3

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.