کد خبر : 11271
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 - 10:07
-

طاهری:گیتی‌پسند اولین و آخرین باشگاهی نیست که دچار مشکل مالی است/بازیکنان باید بیشتر صبر کنند

طاهری:گیتی‌پسند اولین و آخرین باشگاهی نیست که دچار مشکل مالی است/بازیکنان باید بیشتر صبر کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران علی طاهری درباره شرایط کنونی گیتی‌پسند اظهار کرد: محمد کشاورز در مقطعی از سمت سرمربی‌گری تیم گیتی‌پسند استعفا داد که باشگاه هم موافقت نکرد و در حال حاضر مورد خاصی نیست و باشگاه با این گونه حاشیه‌ها دیگر دست و پنجه نرم نمی‌کند. وی درباره حاشیه‌های تیم اصفهانی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران علی طاهری درباره شرایط کنونی گیتی‌پسند اظهار کرد: محمد کشاورز در مقطعی از سمت سرمربی‌گری تیم گیتی‌پسند استعفا داد که باشگاه هم موافقت نکرد و در حال حاضر مورد خاصی نیست و باشگاه با این گونه حاشیه‌ها دیگر دست و پنجه نرم نمی‌کند.
وی درباره حاشیه‌های تیم اصفهانی و اینکه گفته می‌شود مربیانی که در تیم خود بازی می‌کنند تا مدرک مربی‌گری کسب نکنند نمی‌توانند در لیگ مربی‌گری کنند بیان کرد: ما این مسائل را در رسانه‌ها خوانده‌ایم اما تاکنون چیزی به صورت کتبی به ما ابلاغ نشده و چیزی مبنی بر این موضوع به دست ما نرسیده است.
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان درباره وضعیت مالی باشگاه و مشکلات تیم اصفهانی گفت: مشکلات مالی همه جا وجود دارد و اگر شما فکر می‌کنید که فقط من گیتی‌پسند مشکل مالی دارم این گونه نیست؛ مشکلات مالی قابل رفع بوده و بازیکنان باید صبرشان را افزایش دهند از سوی دیگر باشگاه هم باید تلاش خودش را بیشتر کند تا این مشکلات حل شود.
وی بیان کرد: به هر حال امروزه مشکلات مالی برای هر فرد مشکل ایجاد می‌کند به همین خاطر شرایط مالی در زمان فعلی مسئله مهمی است اما همه این خراب کردن موقعیت‌ها به خاطر مسائل مالی نیست اما ما به خاطر بازگشت این تمرکز مورد نیاز تلاش می‌کنیم که مشکلات مالی را مختصر کنیم؛ مسئله مالی چیزی است که گریبان همه را گرفته و گیتی‌پسند اولین و آخرین باشگاهی نیست که این شرایط برایش به وجود آمده است به همین خاطر بازیکنان باید بیشتر صبر کنند.
طاهری درباره جایگاه امسال تیم فوتسال این باشگاه گفت: امسال شرایط لیگ برتر فوتسال تفاوت خاصی کرده و تیم‌های مدعی برای قهرمانی زیاد شدند به همین دلیل تصور می‌کنم الآن برای قضاوت پیرامون این مسئله که ما چه جایگاهی کسب می‌کنیم زود است باید تا پایان نیم فصل اول و آغاز نیم فصل دوم صبر کنیم تا جایگاه تیم مشخص شود.
وی بیان کرد: البته ما به عنوان یک باشگاه پر افتخار در فوتسال آسیا تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا یک نتیجه مناسب و درخور شأن گیتی‌پسند کسب کنیم زیرا این تیم، همان تیم گذشته است.
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان بیان کرد: گیتی‌پسند با کسب امتیاز باشگاه صدرا شیراز شروع کرد در کنار این تیم، تیم فوتبالی را هم در دسته سه فوتسال راه‌اندازی کردیم با توجه به این مسئله چون فوتسال لیگ برتر بودیم، فوتسال بیشتر در چشم بود اما فوتبال و فوتسال ما با هم شروع شده و هر دو را ادامه می‌دهیم.
وی درباره اینکه گفته می‌شود این باشگاه امسال بیشتر به فوتبال بها می‌دهد، خاطرنشان کرد: ما روی این دو تیم سرمایه‌گذاری کردیم و تفاوتی برای ما بین این ۲ تیم نیست؛ نظر هیئت مدیره ما به این سمت بوده که هر ۲ تیم حمایت شوند و در آخر فصل هم جایگاه شایسته باشگاه گیتی‌پسند توسط این دو تیم کسب شود.
طاهری بیان کرد: فوتبال با توجه به این که مخاطب بیشتری دارد، رسانه‌ها به این ورزش توجه بیشتری می‌کنند و این مسئله سبب شده که فوتبال گیتی‌پسند نمود بیشتری در جامعه داشته باشد و سبب شده که این دوستان فکر کنند که باشگاه توجهی به فوتسال ندارد در صورتی که این گونه نیست و باشگاه توجه یکسانی به هر دو رشته دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

آقای طاهری
منشا این پولها کجاست?
آیا نبایستی پول مردمی که بسیاری از آنها حاصل دسترنج سالها تلاش خود را در اختیار مجموعه گیتی قرار داده اند و بسیاری از آنان شدیدا به پول خود نیاز دارند پرداخت شود?
اگر اینگونه است پس چرا این پول به دست اهل آن نمی‌رسد?
شما که میدانستید وضعیت اقتصادی کشور و وضعیت گروه گیتی پسند خوب نیست چرا تعهدات مالی بیشتری برای گروه ایجاد کرده اید و هزینه های سنگین برای گروه ایجاد کرده اید? اگر کاری حتی با مبالغ بالای بسیاری افرادی که با شما قرارداد بسته اند نداشته باشیم هر سفر ورزشی این تیمها با آن هزینه های هتل و غذا و بلیط هواپیما و غیره میتوانست خانواده ای از طلبکاران گروه را نجات دهد!
چرا وقتی وضع اقتصادی خراب است مبالغ بسیاری از بازیکنان که برای شما دوست داشتنی هستند و فکر میکنید فقط آنها برایتان نتیجه میگیرند را افزایش دادید در حالیکه تعدادی از آنها مشتری دیگری غیر از شما با این مبالغ نداشتند و نیز بازیکنان تقریبا نامی به فوتبال اضافه کردید?
تنها با هزینه های اسکان برای اینهمه بازیکنان غیر بومی چند خانواده را میتوانستید از گرفتاری مالی گروه رها کنید?
کسی با اصل ورزش مخالف نیست ولی آیا ایرادی داشت که با توجه به شرایط مالی کنونی تیمی متناسب با آن را روانه مسابقات میکردید?
آیا بسیاری از بازیکنان بومی بدون هزینه هتل و غذا و اسکان و با درک شرایط اقتصادی بد گروه و همشهریان خود حاضر به همکاری با مبالغ به مراتب پایین تر از بسیاری افراد غیر بومی نبودند?خودتان که پشتوانه ای نساخته اید و از بازیکنان آماده دیگران استفاده کرده اید و معمولا امکانات را هم در اختیار جوانان غیر بومی قرار داده اید ولی همین اندک بازیکنان بومی هم باید بروند در شهرهای دیگر بازی کنند?!
مگر خود شما تیم پست اصفهان را با چقدر و چه بازیکنانی و چه امکاناتی اداره کردید و آیا نتیجه گیری آن بد بود?
انصافا تعداد تماشاگران واقعی که خود با علاقه می آمدند بیشتر بود و از تیمی که بازیکنان آن بچه محل‌های خودشان بودند حمایت میکردند یا الان که در بسیاری بازیها شما بایستی اتوبوس هم جور کنید و پول به لیدر هم بدهید تا عده ای بچه مدرسه ای را از نقاط مختلف به سالن بیاورید?!
در بازیهای مهم کنونی اگر جمعیتی هم بیاید برای دیدن چنگ گلادیاتوری بین بازیکنان می آیند و آیا عده ای خاص از تیم شما حمایت میکنند?!مگر بازی که جنبه ملی داشته باشد!
آیا تماشاگران با بسیاری الفاظ غیراخلاقی شنیدن در سالن و معمولا اعصابی خراب از سالن نمیروند و بسیاری از باخت تیم شما خوشحال میشوند?!
در مقطعی شاید مردم برای چند بار به باغ وحش یا محل جدیدی هم بروند ولی دیگر همیشگی نیست و به جایی که لذتی یا آرامشی یا هیجان مثبتی یا منفعتی به آنها ندهد نمیروند بنابراین برای دیدن بازیکنان شما هم که هم اکثرا غیر بومی بوده و هم متاسفانه در مقابل پولی که گرفته اند بازی نمیکنند و پیشرفتی هم در فوتسال ندارند و بسیاری حواشی دیگر هم دارند و متاسفانه تعدادی از آنان الگوی اخلاقی و رفتاری هم نیستند نمی آیند!
با توجه به موارد فوق و موارد دیگر اصلا برای چه چیزی گروه صنایع گیتی پسند تیمداری میکند مگر اینکه برای عده ای خاص منافعی خاص داشته باشد!!!چون خود گروه که دیگر نیاز به تبلیغ هم ندارد

نام ... سه شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

بالای تیتر زده گل نزدنها مربوط به مشکل مالی نیست! خوبه خودتون اقرار کردید تیمتون مشکل فنی داره و از تیم و کادر ضعیف و سرمربی بدون مدرکتون حمایت کردید!

نام ... سه شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

شما کشاورز رو سر مربی کردین که اینگو نه شده اقای طاهری

نام ... سه شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

احسنت به آقای بیغم که متوجه شد پول نیست بنابراین نسیه کار نکرد و رفت!
بقیه بازیکنها هم که میدانند پول نیست خوب مفتی کار نکنند و بروند و مردم را سیاه نکنند!

نام ... سه شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

از افشین دوست داشتنی چه خبر?

نام ... سه شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴

جناب آقای طاهری شما از اول تیمتان را دست کسی سپردید که مردم اصفهان دل خوشی از آن نداشتند . این اولین توهین شما به مردم اصفهان بود ، کسی که در این چند سال اخیر باعث آشوبهای زیادی در پشت پرده برای گیتی پسند شده بود

نام ... سه شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

اقای طاهری همه میدانند که افشین کاظمی در بازی هایش برای تیم گیتی پسند تاثیر زیادی در زیبا بازی کردن گیتی پسند و پیروزی های این تیم داشته و در ۳بازی که برای گیتی پسند به میدا نرفته ۲باخت را کسب کرده اید پس بازیکنی که برای شما اینگونه مفید است به چه دلیلی نباید بازی نکند؟

نام ...بازیکن سه شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

جناب آقای طاهری تیمت با این شرایت و اینگونه و با این مربی نتیجه نخواهد گرفت