کد خبر : 11273
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 - 11:15
-

ناظم‌الشریعه:هیچ اطلاعی از برنامه‌های تیم ملی ندارم !/لیگ خیلی بهتر از سال گذشته است

ناظم‌الشریعه:هیچ اطلاعی از برنامه‌های تیم ملی ندارم !/لیگ خیلی بهتر از سال گذشته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه در مورد وضعیت تیمش اظهار داشت: همان چیزی که در ابتدای فصل وعده‌اش را داده بودیم، حالا در حال انجام است و رفته‌رفته تیم‌مان وضعیت مطلوبی پیدا می‌کند. تیم روحیه خوبی گرفته و بازیکنان خوب به حرف مربیان گوش می‌دهند و همه تلاش‌شان را می‌کنند تا آنچه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه در مورد وضعیت تیمش اظهار داشت: همان چیزی که در ابتدای فصل وعده‌اش را داده بودیم، حالا در حال انجام است و رفته‌رفته تیم‌مان وضعیت مطلوبی پیدا می‌کند. تیم روحیه خوبی گرفته و بازیکنان خوب به حرف مربیان گوش می‌دهند و همه تلاش‌شان را می‌کنند تا آنچه را که از آنها خواسته‌ایم در زمین پیاده کنند. به همین دلیل در آخرین دیداری که داشتیم می‌توانستیم برنده هم باشیم اما روی بی‌تجربگی گل نزدیم و جلوی دو سه هزار تماشاگر بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، به این شکل پیش برود، شرایط بهتر از این هم خواهد شد.

وی در مورد وضعیت مالی باشگاه و شرایط پرداختی‌ها تصریح کرد: هنوز بابت امسال چیزی به تیم پرداخت نشده اما یکی دو هفته قبل طلبی که از سال گذشته بود، پرداخت شد که این خیلی به تیم کمک کرد و بچه‌ها روحیه گرفتند. باشگاه در حال پیگیری است که بخشی از قراردادهای امسال را نیز بپردازد.

سرمربی تیم شرکت ملی حفاری اهواز در مورد رقابت‌ تیم‌ها در جدول خاطرنشان کرد: می‌بینید که چقدر تیم‌ها در جدول به هم نزدیک شده‌اند و این نشان می‌دهد که لیگ، امسال خیلی بهتر از سال گذشته است و پویا است. کسی فکرش را نمی‌کرد که دبیری و گیتی‌پسند امروز اینجای جدول باشند. همه مدعی‌ هستند. اینکه پول و بازیکن همه در دو تیم باشند، برای فوتسال خوب نیست. امسال هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. قم با بردهای هفته‌های اولش خود را از بقیه تیم‌ها جدا کرد اما رفته‌رفته تیم‌های دیگر به آنها نزدیک می‌شوند، حیف که لیگ در حال تعطیلی است.

ناظم‌الشریعه در خصوص بازی این هفته تیمش در لیگ برتر گفت: پایاسازه تیم خوبی است، اصلا امسال همه تیم‌ها خوب هستند خصوصا تیم‌های تبریزی که کمی فیزیکی‌تر کار می‌کنند و بازی کردن با آنها سخت است. ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا حداکثر امتیاز را بگیریم.

مربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی را در سفر به برزیل برای جام‌جهانی کوچک همراهی خواهد کرد یا نه، ادامه داد: هیچ اطلاعی از برنامه‌های تیم ملی ندارم و در این مورد چیزی به من گفته نشده است.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.