کد خبر : 11283
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 - 12:12
-

نشست هماهنگی با مدیرکل ورزش قم برای برگزاری دیدار با روسیه

نشست هماهنگی با مدیرکل ورزش قم برای برگزاری دیدار با روسیه
نماینده کمیته فوتسال روز پنجشنبه هفته جاری به منظور برگزاری هر چه بهتر دیدارهای دوستانه با تیم ملی روسیه، با مدیرکل ورزش استان قم جلسه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، براساس توافق‌نامه‌ای که بین فدراسیون فوتبال ایران و روسیه به امضا رسیده هر سال بازی‌های دوستانه‌ای در دو کشور و بین تیم‌های بزرگسالان و امید برگزار خواهد شد.

طبق همین توافق‌نامه، امسال نیز روس‌ها آذرماه به ایران می‌آیند تا دیدارهای دوستانه‌ای با تیم‌های بزرگسالان و امید کشورمان داشته باشند.

کمیته فوتسال میزبانی این دیدارها را به سالن حیدریان قم داده است، دلیل آن نیز نزدیکی این شهر به فرودگاه امام خمینی و درخشش قمی‌ها در لیگ برتر عنوان شده است.

در همین راستا روز پنجشنبه نیز جلسه‌ای با حضور نماینده کمیته فوتسال و مدیرکل ورزش استان قم در این شهر برگزار خواهد شد تا در مورد برگزاری هر چه باشکوه‌تر این دیدارها بحث و تبادل‌نظر شود.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با اعلام اینکه خودش احتمالا راهی قم نخواهد شد گفت: حسین‌زاده دبیر کمیته به قم می‌رود چون من قرار است در اهواز حاضر شوم و دیدار دو تیم حفاری اهواز و پایاسازه که روز جمعه این هفته برگزار می‌شود را از نزدیک تماشا کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ایران سه شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

امیدواریم بازی های خوبی باشه