کد خبر : 11288
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 - 13:46
-

وینگادا مانع راهیابی فوتسال به جلسه کمیته فنی فدراسیون شد!

وینگادا مانع راهیابی فوتسال به جلسه کمیته فنی فدراسیون شد!
داغ بودن بحث ماندن یا نماندن نلو وینگادا در تیم ملی امید باعث شد در جلسه روز گذشته کمیته فنی فدراسیون، وقت به فوتسال و بحث‌های پیرامون آن نرسد .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز گذشته جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برگزار شد، از قبل اعلام شده بود که قرار است در این جلسه در مورد مسائل مربوط به فوتسال و خصوصا کمیته فنی این رشته صحبت شود، اما بحث‌ها و تبادل نظر بین اعضا در مورد ماندن یا نماندن نلو وینگادا آنقدر داغ بود که دیگر به فوتسال فرصت عرض اندام نداد.

رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال نیز این موضوع را تایید کرد و گفت: ظاهرا بحث مربوط به وینگادا آنقدر طولانی شده که دیگر هیچ حرفی از فوتسال به میان نیامده است. حالا حتما در آینده در این مورد صحبت خواهند کرد.

جلسه بعدی کمیته فنی نیز قرار است ۱۹ آبان برگزار شود که این امیدواری وجود دارد، فوتسال این‌باره به جلسه راه پیدا کند.

این روزها نامعلوم ماندن تشکیل کمیته فنی که تنها با یک جلسه تا امروز که به کار خود پایان داده، یکی از بحث‌هایی است که شاید در کمیته فنی فدراسیون حداقل تکلیف خود را بداند.

اولین نشست کمیته فنی شامل عباس ترابیان، حسین شمس، سیدرضا افتخاری، محمدحسن انصاری‌فرد و علی رعدی، با حضور علی کفاشیان در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال تشکیل شد.

کمیته‌ای که قرار بود حداقل ماهی دو بار تشکیل جلسه دهد و به امور مهم فوتسال و مسائل فنی و برنامه‌های پیش روی تیم ملی بپردازد.

وقتی برای تشکیل جلسه دوم با اعضا تماس گرفته شد آنها از حضور در نشست خودداری کردند و دلیل خود را نیز عدم صدور حکم عضو کمیته فنی از سوی فدراسیون فوتبال عنوان کردند.

حال باید دید در جلسه بعدی کمیته فنی فدراسیون فوتبال، بحث نامعلوم تشکیل کمیته فنی به سرانجام خواهد رسید یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.