کد خبر : 11309
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:40
-

مرتضایی:نیمه دوم فحاشی به اوج خود رسید/این همان کاری است که این هفته منصوری و سه هفته پیش گیتی پسند انجام داد

مرتضایی:نیمه دوم فحاشی به اوج خود رسید/این همان کاری است که این هفته منصوری و سه هفته پیش گیتی پسند انجام داد
سرمربی تیم فوتسال فرش آرا از دیدار این هفته با میثاق و حواشی تامل برانگیز بازی در قرچک می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی درخصوص دیدار تیمش مقابل میثاق تهران اظهار کرد: فیلم دو بازی آخر این تیم را تماشا و نقاط قوت و ضعف‌شان را بررسی کردیم. تیم میثاق تیم بسیار قوی است که فوتسال را به خوبی بازی می‌کند و مقابل آن‌ها چاره‌ای جز پیروزی نداریم.

وی ادامه داد: امیدوارم با حمایت تماشاگران بتوانیم با سه امتیاز کامل بازی را به پایان برسانیم.

مرتضایی تصریح کرد: خبر خوب، بازگشت قدرت بهادری است که می‌توانیم از حضور این بازیکن در این بازی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا همچنین افزود: البته چند بازیکن تیم دچار سرماخوردگی شده‌اند که امیدواریم تا روز بازی برسند، ایمان احمدی نیز تنها محروم ما در این بازی است.

وی در باره حق پخش تلویزیونی برای مسابقات فوتسال اعلام کرد: حق پخش بازی‌های فوتسال جدا از فوتبال است، به همین دلیل بازی‌های لیگ برتر به صورت مستقیم پخش می‌شود.

مرتضایی با اشاره به دیدار هفته گذشته تیمش مقابل شهید منصوری قرچک عنوان کرد: در نیمه نخست دیدار بازیکنان منصوری به گل فرش‌آرا اعتراض کردند و مدعی شدند که بازیکنان ما بازی جوانمردانه را رعایت نکردند این در حالی است که ما چنین اعتقادی نداشتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم فحاشی تماشاگران نیز به اوج خود رسید که ناگهان تمام سالن یک صدا بازیکنان ما را مورد هتاکی قرار دادند. حدود ۱۰۰ نفر از تماشاگران به پشت دروازه ما آمدند و باعث آزار دروازه بان و بازیکنان تیم شدند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا اظهار کرد: با اعتراض ما و دخالت ناظر، بازی متوقف شد و از سرپرست تیم منصوری خواسته شد که پشت دروازه خالی شود. جالب اینکه پدر یکی از بازیکنان ما در بین تماشاگران بود و گفت فردی بین تماشاگران آمد و اشاره کرد که پشت دروازه را خالی کنید تا بازی به جریان بیفتد ودوباره برگردید که همین اتفاق هم افتاد.

وی افزود: پس از گل سوم منصوری فحاشی‌ها به اوج رسید و تماشاگران مجدد به پشت تورهای پشت دروازه ما آمدند و کار به جایی رسید که امنیت جانی تیم ما تهدید شد. بالاخره مجبور شدیم بازیکنانم را جمع کنم تا اتفاق ناگواری رخ ندهد و اینجا به دستور ناظر داوری، ۵ دقیقه مهلت به تیم منصوری داده شد تا تماشاگران خود را از پشت دروازه تخلیه کنند. پس از جریان دوباره بازی این فحاشی‌ها تا پایان ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: جالب اینکه در پایان بازی سرپرست تیم منصوری اعلام کرد که ما نمی‌توانیم لیدرهای خود را کنترل کنیم زیرا از ما حساب نمی‌برند. اما چیزی که ما دیدیم، برنامه ریزی و هدایت تماشاگران بود و صحبت‌های پدر بازیکن ما که نشان از مدیریت سکوها از جایی دیگر می‌داد.

مرتضایی گفت: امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که نتیجه دیدارها در میدان رقم بخورد؛ این پیروزی‌ها شان فوتسال را پایین آورده و در نهایت به ضرر همه فوتسالی‌ها خواهد بود. الان اینگونه به نظر می‌رسد که برخی تیم‌ها چون در داخل میدان حریف فرش‌آرا نمی‌شوند به راه‌های دیگری متوسل می‌شوند و این همان کاری است که این هفته منصوری و سه هفته پیش گیتی پسند انجام داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.