کد خبر : 11478
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1393 - 14:41
دسته‌بندی نشده
-

این درگیری ها در تیم من طبیعی است!

این درگیری ها در تیم من طبیعی است!
سرمربی میثاق تهران درگیری دو بازیکن تیمش در تمرین را طبیعی دانست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: به دلیل مشکلاتی که از ابتدای فصل با تیم میثاق همراه بود قادر به گرفتن امتیاز از رقیب نشدیم و نتیجه را به فرش آرا واگذار کردیم، تمام مشکلات دست به دست هم داده تا این نتایج کسب شود و از کادرفنی تا بازیکنان هیچ کس نمی‌تواند از زیر بار این نتایج شانه خالی کند
رضا لک ادامه داد: این عملکرد فقط و فقط به مسئولان تیم مربوط می‌شود نیازی نیست برخی نگرانی نشان دهند زیرا این نگرانی با صداقت نیست و استراتژی در آن نهفته است. از سوی دیگر من به دلیل تلاش بازیکنان که حتی در شرایط سخت هم با جان و دل رقابت می کنند کمال رضایت را دارم.

وی افزود: تیم میثاق نه تنها مدعی سقوط نیست بلکه با فرصتی که به سبب تعطیلات به وجود آمده می‌تواند از لحاظ فنی قدرت یابد زیرا تمام مشکلات ما به کمبود بازیکن و نداشتن تمرین پیش فصلی مربوط می‌شود.تا به این جا در هر بازی با ۷ بازیکن حضور یافتیم که به آمادگی کامل نرسیده و در شرایط ایده آلی قرار ندارند پس با این اوصاف نتایج دور از انتظار نبوده است با همه این اوصاف تیم های قدرتمند لیگ مانند فرش آرا و گیتی پسند رقابت آسانی برابر میثاق نداشته اند به این دلیل که ضعف تیم ما فنی نیست.

لک در ادامه بیان داشت: یادم نمی‌آید تا کنون با حضور ۱۴ تیم در لیگ به تیم رده دهمی، مدعی سقوط بگویند اما با لطف برخی دوستان خبرنگار این مهم تحقق یافته که لازم می‌دانم به تک تک آنها برای زحمات بی‌وقفه ای که برای سیاه کردن چهره تیم های به خصوصی می کشند خسته نباشید بگویم.

سرمربی تیم میثاق خاطر نشان کرد: یک تیم از چندین بازیکن با رفتار ها و شخصیت متفاوت شکل می‌گیرد پس طبیعی است که در تمرینات حاشیه و یا بحثی به وجود آید درست همانند اتفاقی که در دیگر تیم ها رخ میدهد .
وی در پایان در خصوص حواشی تیم گفت :این موضوع ارزش رسانه ای و پررنگ شدن ندارد مگر اینکه نیتی پشت آن باشد به همین دلیل از همکاران خودم خواهش دارم که به جای پرداختن به کوچکترین مسائل تیم من به فکر حواشی و وضعیت تیم خود باشند تا سرانجام موفق شوند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا دوشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

راست میگه خدایی.تیمش مقابل ما خیلی جنگید.فقط خودش خیلی غر میزنه