کد خبر : 11377
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1393 - 9:29
-

مرتضایی:داور با نحوه قضاوت و سوت زدن های بی مورد نوعی استرس به بازیکنان ما وارد کرد

مرتضایی:داور با نحوه قضاوت و سوت زدن های بی مورد نوعی استرس به بازیکنان ما وارد کرد
سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: با انسجام وهمدلی و پشتکار بازیکنان بر تیم میثاق تهران غلبه کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،’مجید مرتضایی’ بعد از پیروزی تیمش در مقابل میثاق تهران در جمع خبرنگاران افزود: بعد از آنکه در نیمه نخست بازی نتیجه دو بر دو به پایان رسید در نیمه دوم فشارها بر تیم حریف را افزایش دادیم.

وی ادامه داد: بازیکنان فرش آرای مشهد جوان هستند و باخت و بردها در روحیه آنها خیلی تاثیر دارد ولی با این وجود در نیمه دوم با برنامه ریزی صحیح و هدایت شده و استفاده مناسب از موقعیتهای پیش آمده بر تیم میثاق تهران غلبه کردیم.

وی یکی از بازیکنان محوری تیم فرش آرای مشهد را در این بازی ‘قدرت بهادری’ معرفی کرد و گفت: بازیکنان ما و از جمله این بازیکن طی چند روز گذشته تمرینهای فشرده ای را پشت سر گذاشتند و در نهایت ثمره تلاش خود را گرفتند.

مرتضایی به داوری این مسابقه اشاره کرد و گفت: بعد از آنکه چهار بر دو از تیم میثاق تهران جلو افتادیم داور با نحوه قضاوت و سوت زدن های بی مورد نوعی استرس به بازیکنان ما وارد کرد که این مساله در روند بازی تاثیر گذار بود ولی در نهایت توانستیم گل پنجم را وارد دروازه حریف کنیم.

مجید مرتضایی در پایان گفت:ما چند روزه که روی این تیم برنامه ریزی کردی و طبق پیش بینی می دانستیم که در هر موقعیت بازی چگونه کار کنیم.در نیه اول بچه ها در حد خود ظاهر نشدند.اما در نیمه دوم مطابق برنامه پیش رفتیم.به ویژه پس از گل سوم که بچه ها در نهایت خونسردی حفظ توپ کردند و گل های بعدی را هم به ثمر رساندیم.
مرتضایی درباره برنامه فرش آرا در تعطیلات هم گفت:در تعطیلات چند روی استراحت خواهیم کرد.با توجه به حضور چند بازیکن ما در تیم ملی به دیگر بازیکنان خود استراحت میدهیم و پس از تعطیلات یک هفته ای ،تمرینات را اغاز خواهیم کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

سلام آقای مرتضایی انقدر لی لی به لالایه قدرت نزار بابا ببیه بازیکنارو نابود کردی رفت این چه مدل مربیگریه باز به حساب شما مدرسی هنوز رفتار با بازیکن رو بلد نیستین واقعأ چه کسایی مربی هستن تو مشهد خنده داره

نام ... یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۳:۳۲

قدرت احتیاج به این حرفا نداره بابا
با حرف هم بزرگ نشده که بخاد با حرف کوچیک بشه
یا علی دوست عزیز