کد خبر : 11508
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1393 - 17:20
-

مشکلات مالی گریبان گیر شهید منصوری قرچک شد/ حال و روز ناخوش تیم پرطرفدار فوتسال

مشکلات مالی گریبان گیر شهید منصوری قرچک شد/ حال و روز ناخوش تیم پرطرفدار فوتسال
در حالی که تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با شکست مقابل مس سونگون به رده هشتم جدول رده بندی سقوط کرده، مسئولان تیم از مشکلات مالی که گریبانگیر آنها شده خبر می دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهید منصوری قرچک که همواره به عنوان یکی از قدرت های فوتسال کشور محسوب شده و همیشه در جایگاه های بالای جدول قرار داشته در این فصل به علت تغییرات، هنوز نتوانسته شایستگی خود را نشان بدهد و همین امر باعث نگرانی دوستداران و هوارداران این تیم شده است.

تیم شهید منصوری قرچک که در ابتدای شروع لیگ نتایج ضعیفی را کسب کرده بود، در سه هفته گذشته توانست مقابل حریفان به برتری رسیده و حتی تا رده پنجم جدول مسابقات بالا بیاید و شاگردان رضا داورزنی در تلاش بودند تا با شکست مس سونگون علاوه بر ارتقای جایگاه خود، فاصله شان را با صدر جدول کاهش دهند.

این تیم که در ابتدای شروع لیگ نتایج ضعیفی را کسب کرده بود، در سه هفته گذشته توانست مقابل حریفان به برتری رسیده و حتی تا رده پنجم جدول مسابقات بالا بیاید و شاگردان رضا داورزنی در تلاش بودند تا با شکست مس سونگون علاوه بر ارتقای جایگاه خود، فاصله شان را با صدر جدول کاهش دهند.

اما تیم مس سونگون در این دیدار توانست با گلهای مسلم رستمی ها و مجید رضایی با نتیجه دو بر صفر مقابل شاگردان رضا داورزنی به برتری رسیده و طعم صدرنشینی در لیگ برتر را بچشد.

مسئولان و مدیران تیم منصوری قرچک از مشکلات و موانع مالی موجود بر سرراه این تیم خبر می دهند و حتی مدعی اند که می خواستند در مقابل مس سونگون در هفته دهم لیگ حاضر نشوند اما با وساطت برخی مسئولان در این دیدار حاضر شدند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچکی شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

اینا عادت دارن تا نتیجه نمیگیرن میگن مشکلات مالی،تقوی این تیمو نابود کرد، مسئولا دیگه تقوی رو شناختن میدونن پولهایی که به اسم منصوری میگیره میره تو جیبه خودش

سامان شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳

این اقای منصوری تیمش رو نمیتونه جمع کنه…بعد میخواد برای فوتسال تصمیم بگیره!!!!
مشکل فوتسال همینا هستن به خدا…

ممداباد شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴

وقتی بازیکنای که دیگه بدرد نمیخورن رو میگیرید این میشه اقای داورزنی…
اخه چه بازیکنای امسال گرفتین شما؟احسان زحمت کش که خیلی وقت هست بازیش تموم شده اینم شد بازیکن بازیش که هیچ کناریاشم و با غرغر زدن خراب میکنه …حمید نصیری رو بزارید سر مربی تقوی رو بندازید بیرون که خیلی وقت هست کارش تو قرچک تموم شده ..از روزی که گفت ساری بهترین هوادار رو داره به قرچکی ها منظورش رو رسوند…پس تا بدتر از این نشده زودتر حل کنید این مشکلات رو….

نام ... یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۱۰

بابا دیگه دست بردارین ازین کاراتون دیگه همرو خسته کردین تا یه تیمو میبرین میگین میخایم قهرمان بشیم تا میبازین مشکلات مالی دارین زودت جمع کنین بابا اینقدرسیا بازی نکنین

قرچکی دوشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

سلام
اولا که لطفا با نام قرچکی کامنت نذارن دوستان، از بدو تاسیس سایت بنده با نام قرچکی کامنت میذاشتم
دوما این عکس که برای خبرگذاشتید،عکس راه ساری هستش،لطفا سر سری عکس نذارید
سوما یک مطلب را در ۲ پاراگراف تکرار کردید
چهارما کا آخریش باشه اینکه مسئولان قرچک که اعضا شورای شهر و شهردار میباشند،مثل مردم کوفه هستن و جایی که باید حمایت کنند ف میرن خونه هاشون پنهان میشن و فقط موقع هایی که تیم میبرد برای عکس یادگاری و جمع آوری رای به سالن هفتم تیر قرچک میان.
یاحسین(ع)