کد خبر : 11390
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1393 - 9:19
دسته‌بندی نشده
-

کشاورز: استحقاق پیروزی را داشتیم

کشاورز: استحقاق پیروزی را داشتیم
سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان می گوید تیمش استحقاق پیروزی مقابل تاسیسات را داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند  با اعلام اینکه موقعیت های بیشماری گیتی پسند در این دیدار از دست داد خاطرنشان کرد امروز نمایش خوبی داشتیم ولی متاسفانه در ضربات آخر کم دقت بودیم .
کشاورز درادامه به مصدومیت محمد طاهری و محرومیت احمد اسماعیل پور در این دیدار اشاره کرد و گفت دو بازیکن تاثیر گذار تیم ما در این بازی حضور نداشتند ولی خوشبختانه جوانان توانستند جای آنها را پر کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

کشاورز همش مصدوم است و در زمین هم راه میرود پیر شده دیگر نمیتواند بازی کوند

نام ... شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

همه بازیها مصاحبه کردی که خوب تیمت بازی کرده در صورتی که بدترین بازیهای گیتی رو با شما دیدیم کمی در مصاحبه هایت دقت کن دروغ نگو چون همه بازیرو دیدند

نام ... شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

بازی رو باخته بودی تازه طلب کاری تو چه رویی داری

نام ... شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

به خدا قسم بازی دیروز شرم اور بود.

نام ... شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

کشاورز چند ساله که فوتبالش تموم شده نمیتونه راه بره و هواداران دوست ندارند کشاورزه قرچکی اینجا بماند تو همونی هستی که مردم شهرت بهت توهین کردند

نام ... یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

بعد از گل اول تاسیسات بیشتر بازی را اداره کرد و گیتی کمی از فشار تاسیسات خارج شد و اجازه پیدا کرد بدون برنامه خاصی و روی اتفاقات و خلاقیت یکی دو بازیکن چند حمله داشته باشد ولی باید ۲ گل دیگر هم میخورد که گلر گیتی دفع کرد وگرنه نتیجه۳ بر صفر میشد و گیتی ۴۴ ثانیه به آخر بازی یک گل زد
در زمان ۵ نفره کردن گیتی هم تاسیسات میتوانست ۲ گل خالی بزند که بدشانس بودند و گیتی در ۵ نفره و در ۲ دقیقه آخر ۳ موقعیت روی اشتباه بازیکنان گیتی بدست آورد که نظری دفع کرد
حداقل ۳ خطای کاملا واضح با هل دادن توسط کشاورز و آذرپرور روی خط جلوی میز داوری انجام شد که هم خطاهای گیتی اضافه میشد و هم حتی داور میتوانست به کارت زرد بدهد که اصلا خطا گرفته نشد!
روی خطایی که منجر به گل گیتی شد بازیکن تاسیسات تکلی زد و توپ را زد که توپ به اوت رفت و احتمالا چون کمی از عقب تکل زده بود خطا گرفت و اگر اینطرف بود چون تاسیسات جلو بود مطمئنا خطا نمیگرفت!
تنها اشتباه نظری در بازی روی همین خطا بود که با وجود مهارت او در چیدمان نفرات در دفاع فضای خطرناک را خوب به مدافعین نسپرد که منجر به گل شد!
چند تماشاگر در نیمه دوم که گیتی عقب بود شروع به تمسخر و توهین به نظری کردند که با حرکت حمید مشیری توجه آنان به او جلب شد و به او توهین کردند و در پایان بازی که نظری به تلافی توهینها آنان برای تماشاگران اقدام به دست زدن از روی تمسخر کرد تماشاگران و چندتا از لیدرهای گیتی فحش های ناموسی زیادی به نظری دادند!