کد خبر : 12095
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1393 - 13:10
-

اصغری‌مقدم:چند بازیکن خوب دیگر هم بودند که شایستگی حضور در تیم ملی را داشتند/بازی‌های لیگ امسال نزدیک به هم است

اصغری‌مقدم:چند بازیکن خوب دیگر هم بودند که شایستگی حضور در تیم ملی را داشتند/بازی‌های لیگ امسال نزدیک به هم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم در مورد وضعیت تیمش در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه تنها تیمی بودیم که چند ماه پیش از آغاز لیگ تمرین‌مان را شروع کردیم و جام باشگاه‌های آسیا را پیش رو داشتیم بازیکنان‌مان دو سه ماهی بود که خانواده‌های‌شان را ندیده بودند و به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم در مورد وضعیت تیمش در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه تنها تیمی بودیم که چند ماه پیش از آغاز لیگ تمرین‌مان را شروع کردیم و جام باشگاه‌های آسیا را پیش رو داشتیم بازیکنان‌مان دو سه ماهی بود که خانواده‌های‌شان را ندیده بودند و به آنها ۹ روز استراحت دادیم. از روز شنبه مجددا تمرینات‌مان در تبریز آغاز شد. صبح‌ها کار با وزنه و عصر هم کار بدنی انجام می‌دهیم. از روز شنبه آینده نیز کار با توپ‌مان آغاز خواهد شد.

وی که تیمش باید در هفته یازدهم لیگ برتر با منصوری رودررو شود، در این‌باره تصریح کرد: بازی سختی پیش رو داریم و برای کسب هر سه امتیاز تمرین می‌کنیم. فیلم بازی این تیم را دیده‌ایم.

اصغری‌مقدم با تاکید بر اینکه تیمش روند رو به رشدی تا اینجای کار داشته، گفت: ما در بازی با مس سونگون مستحق باخت نبودیم، موقعیت‌های زیادی را گل نکردیم، البته با این حرف‌ها نمی‌توان نتیجه را توجیه کرد و به هر حال سه امتیاز این مسابقه را نگرفتیم، اما در ساری برد خوبی گرفتیم و درحالیکه بازی‌های لیگ امسال نزدیک به هم است و اختلاف تیم‌ها یکی دو گل بیشتر نیست اما شهروند ساری را پنج بر یک شکست دادیم. به نظر من این روند رو به رشد ما را نشان می‌دهد.

اصغری‌مقدم در مورد صحبت اخیر افشین دبیری مالک باشگاه مبنی بر اینکه سرمربی تیمش از حسین شمس مشورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد:‌ بعد از اختلافی که پیش آمد چند بار تلفنی با شمس صحبت کردم. او بزرگ فوتسال ایران است و خوشحال می‌شوم که به ما مشاوره بدهد. بعد از بازی با شهروند هم او برد را به ما تبریک گفت و گاهی نیز توصیه‌هایی دارد که حتما از آن استفاده می‌کنیم. او گفته که هر کمکی که از دستش برآید دریغ نخواهد کرد.

مربی – بازیکن تیم فوتسال دبیری در خصوص حضور تیم ملی در گرندپریکس برزیل نیز گفت: من تجربه پنج – شش بار حضور در این تورنمنت را دارم. جوانان خوبی امسال تیم ملی را در این سفر همراهی می‌کنند ولی معتقدم چند بازیکن خوب دیگر هم بودند که شایستگی حضور در تیم ملی را داشتند، مثلا دو بازیکن در تیم ما، یکی دو بازیکن در گیتی‌پسند و همچنین نفراتی از تیم صدرنشین مس سونگون. فکر می‌کنم می‌شد نفرات دیگری را جایگزین کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴

حتما خودت رو میگى

علي دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

برو بابا فقط ادعا داری

mario دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲

یکیش که مطمعنم رضا موثق منظورت که واقعا هم حقشه
انشالله به همین زودی هم مزد زحمتاشو میگیره
جات اینجاست آقا رضا♥

صادق دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

از اینکه بازیکنان قدیمی وباتجربه کم کم باید مربی بشوند حرفی نیست ولی اقای اصغری مقدم با چه اعتماد بنفسی به خودش اجازه میده جای اقای شمس رو بگیره غیر از این نیست یکی از عوامل جدایی اقای شمس ایشون ودوستان دعوت نشده به تیم ملی هستند.جالب اینجاس که از اقای شمس مشاوره هم میگیرند.

نام ... سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۲۹

طرف سرمربی شده داره تیم تمرین میده ،ودنبال موفقیت ونتایج بهتره دوستان هنوز دارن میگن جای اون گرفتی ،فلان کردی ،،،،،
بابا بیخیال شین برادران دبیری به این اقا اعتماد دارن وتیم تحویلش دادن حالا شما بگو

نام... سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۰۳

زیر آب شمس رو زدی حالا داری میگی ازش مشورت میگیرم ؟؟ خجالت بکش حرف نزنی سنگین تری بابا!!!

مرتضی سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

تو که ۱۰ تا مشاور داری و در خیلی از موارد ممنوع اامصاحبه هستی در حدی نیستی که در مورد لیگ فوتسال نظر بدی هر وقت مربی شدی نظر هم بده!!!احترام هم که بلد نیستی کم فروشی هم که کردی دیگه حرف نزنی خیلی بهتره!!