کد خبر : 12103
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1393 - 14:46
-

جرم این بود که اسرار هویدا می کرد

جرم این بود که اسرار هویدا می کرد

پایگاه خبری فوتسال ایران،چندروزی است که پرونده رمالی و جادوگر در فوتسال را باز کرده و بدون اینکه از تیم یا شخصی نام ببرد تنها برای روشن شدن اذهان عمومی و تلاش برای برخورد با این پدیده نه چندان جالب،در مطالبی با بررسی شواهدی مستند به بررسی این اقدام شوم پرداخته است.در این میان عده

پایگاه خبری فوتسال ایران،چندروزی است که پرونده رمالی و جادوگر در فوتسال را باز کرده و بدون اینکه از تیم یا شخصی نام ببرد تنها برای روشن شدن اذهان عمومی و تلاش برای برخورد با این پدیده نه چندان جالب،در مطالبی با بررسی شواهدی مستند به بررسی این اقدام شوم پرداخته است.در این میان عده ای که به هر دلیل منافع خود را در خطر دیده یا به دلیل نداشتن تیم به دنبال سروصدا در جامعه خبری هستند وکیل مدافع رمالان و جادوگران شده و مدعی شده اند که این اقدام در فوتسال ما وجود ندارد.یکی از افرادی که علیه مطلب پایگاه خبری فوتسال مصاحبه کرده حسین شمس است.مربی برکنار شده تیم دبیری تبریز که برای اولین بار یک تیم از ایران با هدایت او از راهیابی به فینال جام باشگاه های آسیا بازماند و تیم قهرمان لیگ را در شرایطی بحران زده رها کرد،در مصاحبه با خبرگزاری فارس ، پایگاه خبری فوتسال را متهم به باج گیری کرده است.ابتدا عین صحبتهای ایشان و در ادامه توضیحات ما را بخوانید:

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شایعاتی که این روزها در مورد راهیابی بحث استفاده از جادوگر و رمال در لیگ برتر فوتسال مطرح شده، اظهار داشت: این موضوع از بیخ و بن دروغ است. عده‌ای می‌خواهند رشته‌ای بی‌حاشیه چون فوتسال را به حاشیه بکشند. فوتسال همیشه پاک بوده و این حرف‌ها به هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست که مدیر و مربی یک باشگاه برای کسب نتیجه دنبال جادوگر و رمال باشند.

 وی ادامه داد: کسانی که این موضوع را دنبال می‌کنند ناخواسته به فوتسال ضربه می‌زنند و معتقدم آنها دشمنان فوتسال هستند و به هیچ‌وجه باج‌خواهی این آقایان به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

 سرمربی سابق تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: این موضوع دروغ درحالی مطرح شده که انسان بزرگواری چون کیومرث هاشمی قول داده فوتسال را به المپیک و بازی‌های آسیایی ببرد و من متعجبم که فوتسالی‌ها این بزرگی و اتفاق بزرگ را نمی‌بینند و حاشیه را دنبال می‌کنند. من به شدت از کیومرث هاشمی به خاطر این قول و اقدامش تشکر می‌کنم.

و اما توضیحات پایگاه خبری فوتسال ایران:

-۱- اتهام وارد شده مبنی بر باج خواهی پایگاه خبری فوتسال ایران جنبه حقوقی داشته و قابل پیگرد قضایی است.

۲- تمامی موارد اعلام شده در مورد رمال و جادوگر مستند بوده و در صورت لزوم تحویل مراجع ذیصلاح داده خواهد شد.

۳- منظور آقای شمس را از باج خواهی نفهمیدیم.اینکه ما از چه کسی یا کسانی باج خواستیم.چون در مطالب خود نه از تیم خاصی نه از مربی خاصی نام بردیم.پس در این میان ما از چه کسی طلب باج کردیم؟احتمالا چون جادوگر مربوطه با ما همکاری نکرده از او باج خواهی کردیم؟

۴- اما بحث جالب پاک بودن فوتسال و نداشتن حاشیه.جالب اینجاست که افرادی از حاشیه سازی ما در فوتسال حرف می زنند که خود در بطن حاشیه سازی هستند.در کجای دنیا سرمربی تیم ملی همزمان مشاور چند باشگاه است؟حضور همزمان در تیم ملی و مدیریت فنی باشگاه مدعی قهرمانی که فراموش نشده است؟ فیلم حضور چه کسی در یک آرایشگاه بر خلاف شئونات اخلاقی و موازین اسلامی در جریان برپایی اردوی تیم ملی در برزیل به بیرون درز کرده بود؟کدام مربی با باشگاه خارجی قرارداد می بندد و بازیکن ایرانی به آن ترانسفر می کند وحق ترانسفرش از دستمزد بازیکن هم بالاتر است؟ کدام مربی بعد از کنار رفتن از یک باشگاه نمکدان را شکست و مدیران آن را به باد فحش گرفت و برای شکست خوردن آنها کت تکان داد؟ کدام مربی در شرایطی که سمتی در هیچ تیمی نداشت بین دو نیمه به رختکن تیمی که وضع مالی اش بهتر بود رفت تا مسائل فنی را که در وظایف او نبود بیان کند؟

۵- آقای شمس در شرایطی از پاک بودن فوتسال حرف می زند که همین چند وقت پیش شاگردانش در دبیری را به تبانی و کم کاری متهم کرد و در شرایطی که مدیریت باشگاه بر پاک بودن بازیکنانش تاکید داشت آقای شمس از پاک نبودن فوتسال داد و فغان زد.

۶- آقای شمس در شرایطی از پاک بودن فوتسال حرف می زند که هنوز ابعاد پرونده شوم تبانی در لیگ فوتسال ایران به طور کامل روشن نشده است ؛درست مثل علت اصلی چهار سال خانه نشینی این مربی که با دستور مقامات بالاتر اجازه مربیگری در هیچ تیمی را نداشت.

۷- در فوتسال ما تبانی هست،دوپینگ هست،کارت معافیت تقلبی هست،رمل و جادو هست که ما به خیلی ها پرداختیم و خیلی ها را هم به خاطر آرامش فوتسال باز نکردیم اما تا جایی که بتوانیم با ناپاکی مقابله می کنیم و حتی انگ باج خواهی را هم به جان می خریم کما اینکه به زودی در پرونده ای به برخی موارد حاشیه ای مثل قلیان کشیدن خواهیم پرداخت.

۸- جرم ما فاش کردن اسرار و پشت پرده ها است.مثل همیشه دیواری کوتاه تر از رسانه وجود ندارد.آقای شمس هم در حالی ما را متهم به حاشیه سازی،باج خواهی و دروغ می کند که در همین مصاحبه از اقدام خوب کیومرث هاشمی حرف می زند.مگر نه اینکه کیومرث هاشمی این حرفها را در پایگاه خبری فوتسال ایران به زبان آورده است.پس چطور ما رسانه ای دروغگو هستیم که حالا به حرفهای آقای هاشمی استناد می کنید؟

۹- و حرف آخر اینکه.ما روی پای خودمان می ایستیم و مردانه از فوتسال دفاع می کنیم.این را سعی کردیم تا حد امکان نشان دهیم اما منتظریم ببینیم شما بعد از عکس یادگاری با منصوری ها،ریخته گران ها،جنتی ها،دبیری ها حالا که همه جا درکنار نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون هستید چه زمانی، هم از آنها زده می شوید هم آنها را از فوتسال زده می کنید؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 23 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

منصوری دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

پایگاه خبری فوتسال
حساس نشو

نام ... دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

بابا تکلیف این آقای شمس و رفتارهای ایشان که برای همه مشخصه
کی میروید سراغ کارت معافی فوتسالیها?
اسامی مشخصه? چندتا بازیکن اسمی و ملی پوش هست?

محمد دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

اقای حسین شمس تو رو قران تو از … حرف نزن
یادته چندتا گلر لیگ برتری رو گفتی خط بزنن تا این ..
دمت گرم علی صانعی که نذاشتی فوتسال رو این اقا بیش از این به … بکشه

مجتبی دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹

بابا به قلیون چکار داری پایگاه خبری جان ما دوست داریم کاری نکن مهرت از دلمون بره دیگه
خخخ

نام ... دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

این آقا فکر میکنه فوتسال مال باباشه.دست از سر فوتسال بردار آقای شمس.جددرجدت از فوتسال میخورن.چقدر ینفر میتونه … باشه.

نام ... دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

هر تیم باشگاهی رفته فصل بعد اون باشگاه تعطیل شده.این یعنی فوتسال پاک

سعید امیری دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

این کارها از بیکاری آقای شمسه که هم به جان تیم های دیگه می افته و هم بقیه رو تخریب می کنه!!

علی شهابی دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

دمتون گرم که واقعیت ها رو گفتید !
آقای شمس اگر توان داشت اون بلا رو سر دبیری نمی آورد و حال هم نمی خواد قبول کنه که دورش تموم شده!!!!

سعید بابازاده دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴

شمس اگر مربی بود بدون شمسایی و کشاورز اون ۵۰ ثانیه بازی با ایتالیا رو از دست نمی داد!!!!

حقایق فوتسال دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷

یکی نیست به این آقا بگه ما که یادمون تو تیم وحدت چی کاره بودی!
ستاره های فوتسال ایران مثل حیدریان ، شمسایی ، محمدی، نظری، کشاورز و … بودند که تو رو شمس کردن . دوره بازیگری اینها که تموم شد تو هم تموم شدی!

نام ... دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸

باج خواه اون که از ۵۰ تا تیم حق مشاوره و .. می گیره!

تبریز قهرمان دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹

این شمس اگه معرفت داشت اون رفتار رو با برادران دبیری نمی کرد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱۱۱۱۱۱۱
کسایی که پشت سرش بودن و بعد از چند سال تیمش رو دادن دستش و اون هم تیم رو به روز سیاه نشوند!!!!!!!!!

نام ... دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

واقعاً این حرفها روشما دارید میزنید یا ما خواب میبینیم

نام ... دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴

البته خبرنگاران و ورزشی نویسان ناپاک هم کم نداریم.کسانی که به خاطر منافع مالی فقط از افراد خاصی حمایت میکنن و چشم بر روی کارهای ناپاک اونها میبندن.و هر روز مستقیم ویا غیر مستقیم ازشون دفاع میکنن.به امید پاک شدن همه ارکان ورزش.

ناشناس دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸

اقاى شمس هنوز پرونده تبانى که حق منصورى رو خوردى تکلیفش مشخص نشده؟؟؟؟؟؟

علی دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷

وای وای وای حسین شمس؟؟؟ آقا خوذتونو خسته نکنید هیچ چیزو نمیتونید افشا کنید هیچ چیزو نمیتونید پیگیری کنید.اوضاع خرابتر از این حرفاست،کثیف تر از این حرفاست. من خودم زخم خوردم.

عدالت دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲

آاقی محترم همون عیسی زاده خوب بود که داشت همه چیز رو میگفت ولی نذاشتن حالا خود شما افتادین دنبال شمس دیدن حق گفتنی و وقتی خدا بخواد خود شما اعتراف میکنید که شمس کیههههههه

نام ... سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۱۶

چیزی گفتن در مورد … شمس بی فایده است چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است او همچنان کار …. خودش رو ادامه میده با زبون بازیهایش او الان داره هر چی ذره ذره بدست اورده به خاطر پول کیلو کیلو از دست میده سخن و بخصوص درد دل بسیار است تشکر میکنم از سایت خوبتون بابت گفتن یک درصد از حقایق … شمس البته از شما هم انتقادهایی دارم …………………

بازیکن سابق لیگ برتر سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

درمورد حسین شمس باید افرادی مثل من حرف بزنن که مردم بفهمن این مرد چقدر … هستش ،یکی مثل مرحوم حسین زاده ویکیم مثل این حسین شمس ،،،،

مسعود سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

آقایان سایت اگر این صحبت ها درست باشد باید به حال این فوتسال خون گریه کرد چه کسانی خودشان را بزرگ فوتسال میدانند!!خیلی متاسفم!! حتما قلیان هم بررسی کنید!!

علیرضا سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

سایت محترم فوتسال لطفا داستان قلیون کشیدن بازیکن ها رو جدی پیگیری کن به نتایج عجیبی میرسی

واقعا معزل بزرگی هست حتما برسید

صادق سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

احترام بزرگتر یادتون نره

مهدی دوشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

حسین آقا دلالی نکن حق منو امثال منو با این کارات ضایع نکن درسته شما مربی بزرگی هستی و احترامم واجبه ولی با این کارات خودتو خراب کردی خواهشا دست بردار