کد خبر : 12138
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1393 - 17:14
-

دبیری:در نیم فصل بین سه تیم برتر قرار می گیریم/دبیری تقویت می شود

دبیری:در نیم فصل بین سه تیم برتر قرار می گیریم/دبیری تقویت می شود
مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: در پایان نیم فصل در بین سه تیم برتر این رقابت‌ها قرار می‌گیریم و در نیم فصل دوم تلاش خواهیم که که به صدر این رقابت‌ها صعود کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار کرد: در سه هفته باقیمانده رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، اکثر مدعیان به مصاف هم می‌روند و تیم ما بازی‌های راحتی پیش رو دارد و امیدوارم تیم دبیری در پایان نیم فصل جزو سه تیم برتر قرار گیرد.

وی گفت: بعد از پیروزی برابر شهروند ساری و با در نظر گرفتن اینکه روزهای بعدی مصادف با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بود، به تیم استراحت یک هفته‌ای دادیم تا هم بازیکنان فرصت حضور در مراسم‌های عزاداری را داشته باشند و هم خستگی رقابت‌های لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا از تنشان خارج شود.

فرزین دبیری گفت: از روز شنبه گذشته دور جدید تمرینات تیم آغاز شده و بازیکنان تیم زیر نظر اصغری مقدم روزانه دو جلسه تمرین می‌کنند تا برای بازی برابر تیم منصوری قرچک مهیا شوند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر فقط وحید شفیعی به دلیل مصدومیت و بهروز جعفری به خاطر حضور در تیم ملی فوتسال ایران در تمرینات تیم دبیری غایب هستند.

یکی از بهترین سرپرست‌های فوتسال را از دست دادیم

مدیر باشگاه دبیری تبریز با ابراز تاسف از درگذشت حسن حسین‌زاده گفت: سرپرست تیم ملی فوتسال ایران و دبیر پرتلاش کمیته فوتسال یکی از افراد زحمتکش این رشته بود و فردی بسیار خوش قلب بوده و با تمام اهالی فوتسال تعامل داشته و به خوش رویی و مهربانی شهرت داشتند.

فرزین دبیری گفت: این ضایعه دردناک را به تمام اهالی فوتسال کشور، خانواده محترم و همسر ایشان تسلیت می‌گویم.

تیم دبیری تقویت می‌شود

مدیرعامل جوان باشگاه دبیری تبریز گفت: بحث‌هایی برای تقویت تیم مطرح شده است و اگر تیم دبیری در پایان نیم فصل جزو سه تیم قرار گیرد، قطعا تیم را پشتیبانی و تقویت خواهیم کرد.

وی در مورد لیست اخیر تیم ملی فوتسال ایران عنوان کرد: خسوس امسال بیشتر لیگ برتر فوتسال کشور را زیر نظر داشته و این امید وجود داشت که از افرادی چون مصطفی نظری، کشاورز، طاهری و فرهاد فخیم دعوت کند، اما باید در نظر داشت که هر مربی سلیقه‌ای دارد و امیدوارم تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌ها جایزه بزرگ برزیل نتایج خوبی را کسب کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸

آقای دبیری از این چهار نفر که اسم بردی که سه نفر مصدوم هستند و کشاورز و نظری همیشه با درصد متفاوت مصدوم خواهند بود!
ظاهرا شما لیگ را دقیق دنبال نکرده اید که اسم سه مصدوم را آورده اید!

مهران سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

دبیری جان اول یک مربی بیار بعد تیم رو تقویت کن شما که تیم رو دادی دست یک بچه چه جوری تیم رو میخوای تقویت کنی؟؟؟

نام ... سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

بازیهای کشاورزو ببین نمیتونه راه بره کشاورز چند ساله تموم شده