کد خبر : 12116
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1393 - 14:41
-

شریفی: برنامه ای برای تغییر کادر فنی نداریم

شریفی: برنامه ای برای تغییر کادر فنی نداریم
مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم با رد برکناری سرمربی این تیم،از بازگشت ماهان تندیس با قدرت به ادامه لیگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر شریفی درباره وضعیت تیم ماهان تندیس بعد از تعطیلی لیگ اظهار داشت: فعلا که مشکلی نداریم و تیم تمریناتش را پیگیری می‌کند. عروجی و وفایی همراه با تیم ملی در گرندپریکس برزیل حضور دارند و امیدواریم که بدون آسیب‌دیدگی به تیم بازگردند.

وی ادامه داد: مشکلاتی که اخیرا برای‌مان پیش آمد از خودمان بود. حالا داریم خیلی خوب تمرین می‌کنیم و بعد از باخت‌ها چند جلسه خوب با بازیکنان‌مان داشتیم. رابطه ما مثل رابطه پدر فرزندی است و سال‌هاست که کنار هم هستیم. بازیکنان با من رفیق هستند. حالا ممکن است دو بازیکن هم به تیم‌مان اضافه کنیم.

شریفی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهد بعد از تعطیلات لیگ،‌ ماهان تندیس دوباره مقتدرانه مقابل حریفان حاضر شود و به صدر جدول بازگردد، خاطرنشان کرد: من اینقدر می‌دانم که تیم از نظر روحی روانی آماده بازی شود، دوباره همان تیمی خواهد شد که هفت برد پیاپی را کسب کرد. حالا فکر می‌کنم ۴۰ درصد از آن شرایطی که گفتم مهیا شده و تمرین هم که انجام می‌شود. امیدوارم دوباره بتوانیم خوب کار کنیم. ما در دو سه بازی آخرمان فکر کردیم که بردها کار خودمان بوده و غرور به تیم راه یافت، درحالیکه همه آن نتایج کار خدا و نتیجه توکل به او بود.

شریفی در مورد شایعه تغییر کادرفنی این تیم، گفت: در این زمینه هیچ خبری نیست و مربیان به کار خود ادامه می‌دهند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱

پس جلسه هایی که برای اخراج مربی و بازیکنان خیانت کار تشکیل می دادید به نظر هنوز نتیجه نداده. فکر کنم به به جای بازیکن هایی که بدبخت ها با تمام قوا برای تیم تلاش کردن اما ناصر شریفی اونهارو را خائن میدونه ، امیر شمسایی هم بخاطر اینکه به علی شریفی بازی داد و بازیکن های تیم همه ناراحت شدند تا جایی که می خواستند اعتصاب کنند، دیگه کمتر به پسر شریفی بازی میده .با دوتا ازمربیان هم برای جایگزینی صحبت کرده .
جلالی هم سال قبل در جلسه های زیاد و حتی مصاحبه ها می گفت من با تمام قوا اعلام می کنم که کادر فنی حفظ خواهد شد اما مثل اب خوردن زد زیر حرفش .

تماشاچی همیشگی چهارشنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۰۶

اخه چرا الگی حرف میزنین حرف از اعتراض میزنیم مگه علی شریفی تاحالا برا تیم بد بازی کرده بیچاره با این که تایم کمی بازی کرده اما اومده خوب بازی کرده و همه میدونن که تو تیم اکثرا رفیق هستن و چند سال باهمن…شما یا نمیدونی یا داری خطی خرف میزنی …شما ها نشستین تا یچیزی بشه سر نیزه هاتون و تیز کنین سر علی شریفی بیچاره حالا هم که ناصر اضافه شد…

قم مهد فوتسال ایران دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

فقط و فقط اتحاد هوادارا هست که میتونه جلوی این عوامل وایسته ، لیدرها از طرف ناصر شریفی تغذیه میشن ولی هوادارا باید جلوشون وایسن یعنی چی آخه قم این همه فوتسالیست داره چرا باید امسال علی شریفی و ناصر اطمینان برا ماهان بازی کنن؟؟؟

نام ... سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۵۵

بیچاره ناصر اطمینان کی بازی کرده؟؟؟اگرم بازی کرده از خیلی ها تو تیم بهتره

مصطفی سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۱۸

هدف ماهان تندیس بنظر قهرمانی نبود و یا اینکه اصلا به خودشون اعتماد نداشتند و این ضعف اعتماد به نفس بعد از این هم مشکل ساز میشه.اگر مدیریت صحیح می شد بازیکنی مثل محمد کوهستانی که الان تو تیم د بیری بهترین بازیکنه و یا محمد وزیر زاده یکی از بهترین عقب گیر های ایرانه و یک مدیر قوی داخل زمین هم هست و همینطور مهدی حسن زاده را نگه میداشتند و براحتی قهرمان می شدند واین نشون میده که این باور ضعیف را به بازیکن ها هم انتقال داده اند.
حیف به جلالی که با کمی فکر میتونست قهرمان ایران بشه ولی مشاوره های اشتباه داره این تیم رو از قهرمانی دور می کنه.

مهدی سامی وند سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱:۰۱

باسلام.بنده ۱۵ سال است که در شیراز که زمانی در فوتسال کشور آقایی می کرد مشغول خدمت به نونهالان تا امید هستم.با خواندن مصاحبه ها و نظرات به نظرم آمد که دوستداران تیم ماهان تندیس قم مقداری ناشکری می کنند .با توجه به نبود اسپانسر قوی اکثر تیمهای شیرازی از بین رفتند و دیگر خبری از صدرا و دایتی نیست ارژن هم در لیگ یک دست و پا می زند در حالی که بسیاری از بازیکنان مستعد شیرازی اکنون در لیگ برتر و لیگ های یک و دو در اقصی نقاط ایران با تمام لیاقتشان پخش شده اند.شما اسپانسر در حد خوب دارید آقای شریفی و امیر شمسایی و دیگر زحمتکشان را هم دارید رتیه دوم لیگ برتر آن هم با اختلاف یک امتیاز با صد جدول را هم دارید ولی به جای یکدلی و حمایت از آرمان واقعی که قهرمانی در ایران است حاشیه پردازی می کنید و یکدیگر را می کوبید.به امید روزی که فقط به آبادانی و برادری بیاندیشیم.

فوتسال دوست سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱:۱۶

برنامه برای تغییر خوده مدیر عامل ندارن ؟؟؟؟؟؟

مصطفی سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴

برادر عزیزم اقای سامی وند .فرمایش شما کاملا صحیح .شما درجریانات داخلی تیم ماهان و استان قم نیستید بنا براین گفته های شما بیشتر ایده آلی است.اگر شما می دانستید که مدیر های تیم هیچیک فوتسالی نیستند از همه مهمتر ورزش برای اونها ارزش نیست بلکه محلی برای تاخت وتاز ها وخودنمایی است ، شاید بیشتر واقعی صحبت می کردید.