کد خبر : 12270
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آبان 1393 - 12:21
-

خوراکچی: در تعطیلات لیگ زندگی اردویی داشتیم/ در کارمان نوسان وجود دارد

خوراکچی: در تعطیلات لیگ زندگی اردویی داشتیم/ در کارمان نوسان وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در مورد وضعیت تیمش اظهار داشت: امروز آخرین جلسه بدنسازی‌مان تمام می‌شود و تا شنبه بازیکنان استراحت خواهند کرد. ما بعد از عاشورا، تمرین‌ بدنی‌مان را صبح و بعدازظهر در ساوه آغاز کردیم. کاملا زندگی اردویی داشتیم و از روز شنبه نیز کارهای تاکتیکی مربوط به دیدار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در مورد وضعیت تیمش اظهار داشت: امروز آخرین جلسه بدنسازی‌مان تمام می‌شود و تا شنبه بازیکنان استراحت خواهند کرد. ما بعد از عاشورا، تمرین‌ بدنی‌مان را صبح و بعدازظهر در ساوه آغاز کردیم. کاملا زندگی اردویی داشتیم و از روز شنبه نیز کارهای تاکتیکی مربوط به دیدار با شهروند ساری را مرور خواهیم کرد. یکشنبه نیز دیداری دوستانه در ساوه خواهیم داشت تا از این تعطیلات به نحو احسن استفاده کرده باشیم.

وی ادامه داد: از ساعت به ساعت این اردو بهره بردیم و بخشی از مشکلات بدنی بازیکنان مرتفع شد. با تستی هم که روز گذشته گرفته شد، مشخص شد به اهداف خود رسیده‌ایم.

سرمربی تیم شهرداری ساوه که با چهار امتیاز در قعر جدول قرار دارد، در مورد اینکه چه میزان نسبت به بازی‌های بعدی و کسب نتیجه امیدوار است، تاکید کرد:‌ تیم با داشتن مدیریت خوب و بازیکنان قابل، شرایط کسب نتیجه را دارد؛ اما با توجه به جوان بودن تیم، کم تجربه هستیم و در کارمان نوسان دیده می‌شود. باید اعتماد به نفس تیم را بالا ببریم. بعد از برد ماهان تندیس و تساوی برابر مقاومت و دو بازی خوب دیگر که البته امتیازی برای‌مان نداشت، خود را به عنوان تیم لیگ برتری معرفی کردیم اما در دو بازی هم بد ظاهر شدیم. حالا هدف ما این است که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و در نیم فصل دوم نیز نسبت به جذب بازیکن اقدام خواهیم کرد تا تیم تقویت شود.

خوراکچی در پایان برای تیم ملی فوتسال در گرندپریکس برزیل آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم تیم ملی مثل دوره‌های قبل مدعی بوده و رقیب خوبی برای برزیل باشد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

آقای خوراکچی با چه تیمی بازی دارید.ساعت چند

ناشناس پنجشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۴:۳۳

آقا خوراکچی یکی از مردان نیک و با شخصیته فوتسال ایرانه. خداوند بهشون عمر طولانی بده ایشالا