کد خبر : 12403
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آبان 1393 - 15:06
-

شهرزاد مظفر در غرفه fut5al: پایگاه خبری بیشتر به فوتسال بانوان بپردازد/ جادوگر در فوتسال بانوان نیست!

شهرزاد مظفر در غرفه fut5al: پایگاه خبری بیشتر به فوتسال بانوان بپردازد/ جادوگر در فوتسال بانوان نیست!

شهرزاد مظفر با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال ایران، ابتدا درباره عملکرد این پایگاه خبری ابراز رضایت کرد و گفت: هر چه قدر اخبار فوتسال بیشتر منعکس شود به نفع آن است. در فوتسال واقعا جای وب سایت تخصصی خالی بود. در همه رسانه ها فوتسال تحت الشعاع فوتبال قرار گرفته است اما کار

شهرزاد مظفر با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال ایران، ابتدا درباره عملکرد این پایگاه خبری ابراز رضایت کرد و گفت: هر چه قدر اخبار فوتسال بیشتر منعکس شود به نفع آن است. در فوتسال واقعا جای وب سایت تخصصی خالی بود. در همه رسانه ها فوتسال تحت الشعاع فوتبال قرار گرفته است اما کار شما باعث شده است که اخبار فوتسال متمرکز شود.

 

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان همچنین خاطرنشان کرد: تنها پیشنهاد من به شما این است که بخش بانوان سایت فعال تر شود. فوتسال بانوان با مشکل اسپانسرینگ رو به رو است و دلیلش هم عدم انعکاس اخبار در رسانه هاست. هر چه قدر اخبار بیشتر درج شود باعث پیشرفت رشته ورزشی می شود.

 

مدرس فوتسال فیفا درباره پرداختن fut5al به مباحث علمی نیز تصریح کرد: در آسیا و دنیا برای مدرسان ایرانی ارزش خاصی قائلند. این با خاطر جایگاه فوتسال ایران است. خوشبختانه سایت فوتسال به مباحث علمی می پردازد اما خود مربیان تمایلی به این مباحث ندارند!

 

مظفر همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا رمالی و جادوگری در فوتسال بانوان هم وجود دارد، گفت: خودم که اصلا خرافاتی نیستم. در خانم ها هم نشنیدم که کسی دنبال جادو و جنبل باشد. با این حال فکر می کنم این مسائل ریشه فرهنگی دارد. واقعا متاسفم اگر کسی برای رسیدن به موفقیت ورزشی فکر می کند جادو و جنبل می تواند کمک کند. این واقعا عجیب و تاسف بر انگیز است.

 

DSC_0050

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار فوتسال پنجشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴

خانم مظفر شما باعث افتخار ما هستید موفق باشید

محسن رضایی پنجشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸

ضمن عرض سلام و خسته نباشی خدمت خانم مظفر
بسیار خوشحالم که چنین مربیان ارزشی در کشورمان حضور دارند
ممنون که با این بزرگوار مصاحبه کردید

فوتسالي جمعه , ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۵۷

سلام.خسته نباشید. واقعاً این شخص هم از نظر اخلاقی هم فنی یه دونس و کسی هم به گَرد پاش نمیرسه