کد خبر : 12409
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آبان 1393 - 9:45
-

نجاریان: تغییر در کادر فنی را به صلاح نمی دانم/ ابطحی در فوتسالی ترین شهرهای ایران مربیگری کرده و جواب پس داده است

نجاریان: تغییر در کادر فنی را به صلاح نمی دانم/ ابطحی در فوتسالی ترین شهرهای ایران مربیگری کرده و جواب پس داده است
مديرعامل باشگاه شهروند ساري گفت: از سيد مهدي ابطحي به عنوان سرمربي تيم در ادامه مسابقات حمايت مي كنم.

سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: درصد بالایی از مشکلات ما در ۱۰ هفته سپری شده از فصل، عدم استفاده مناسب از موقعیت های گلزنی در مسابقات بوده که این نقیصه قطعاً قابل رفع است و الا مشکل خاص دیگری در تیم نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با کسب نتایج ضعیف در لیگ تصمیمی برای تغییر در کادر فنی دارد یا نه، گفت: درست است ما نتایج دور از انتظاری را تا اینجا کسب کردیم و اصلاً جایگاه مناسبی در جدول رده بندی نداریم اما با این حال حمایت کامل خود را از سرمربی تیم اعلام می کنم.

مدیرعامل شهروند ساری افزود: متأسفانه در چند مسابقه، امتیازات حساسی را در دقایق پایانی از دست دادیم که اگر اینگونه نمی شد الان در بین تیم های بالای جدول بودیم و وضعیت به مراتب بهتری داشتیم. البته این را هم بگویم که بعضی از شکست های ما حتی در بیرون از خانه هیچ توجیه فنی ندارد و ما باید آنها را کسب می کردیم. حالا هم باید آن امتیازات از دست رفته را در ادامه فصل جبران کنیم.

وی به انتقادات صورت گرفته از عدم نتیجه گیری تیم شهروند ساری اشاره کرد و گفت: بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه تا به امروز تمام آنچه را که یک تیم باید در اختیار داشته باشد، فراهم کرده ام که در چند سال گذشته سابقه نداشته است و شخصاً انتظار کسب این نتایج ضعیف را نداشتم اما باید با این امکاناتی که فراهم کردم به آینده تیمم در فصل جاری بسیار خوشبین باشم. در حال حاضر تغییر در رأس کادر فنی را به صلاح نمی دانم.

نجاریان تصریح کرد: ابطحی مربی کارکشته ای است و در فوتسالی ترین شهرهای ایران از جمله اصفهان، ساوه، قرچک و اهواز سالها مربیگری کرده و جواب پس داده است. با درایتی که از این مربی سراغ دارم مطمئن هستم وضع شهروند ساری در نیم فصل دوم قطعاً بهتر خواهد شد.

مدیرعامل شهروند ساری تعطیلات ۲۰ روزه لیگ را فرصتی مناسب برای تیمش خواند و در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در ابتدای لیگ عنوان شده بود، دیر بسته شدن و متعاقبش شروع دیرهنگام تمرینات بود. به همین جهت تعطیلی به وجود آمده در بازیها قطعاً فرصت خوبی بوده است تا تیم عقب ماندگی های خود را جبران کند. حتی من در این فاصله برای ترمیم تیم، طه مرتضوی را نیز اضافه کرده ام تا دست کادر فنی برای بازیهای آینده پر باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

این که میگی تمام امکانات منظورتون چیه!!؟
چی دادی که میشه تمام امکانات!!؟
حالا خوبه هیچی ندادی.
همین پولایی که الان نمیدی به بچه ها باهاش آخر فصل امتیاز می خری!!!

ساری پنجشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

سلام آقای نجاریان صلاح نمیدونی یا ابطحی طوری قرارداد بسته که اگه الان بخواد بره باید کل پولشو بدی؟ ابطحی هر جا رفت فقط تیما رو داغون کرد مثل ساری!!!همه طرفدارای ساروی بدونن که ابطحی حتی اگه بدترین نتیجه رو هم بگیره استعفا نمیده تا کل مبلغ قراردادشو بگیره!!!آقای نجاریانی که الم میزنی چرا امسال که تیمت پولداره نرفتی علی آقا رعدی رو بیاری که فوتسال ساری مدیون همین مربی خوبه!!!!!!اگه ساری شده پر تماشاگر ترین تیم و معروف به قلعه عقاب ها همش از صدقه سریه رعدیه

ساروی جمعه , ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

اقای نجاریان سلام چرا دفاع بی مورد می کنی هنوز یادمان نرفته چقدر راحت تیم گلوگاه را ول کردورفت تیمی که فقط ۳ امتیاز می خواست ولی ایشان ول کردن رفتم ساوه ! تیم پگاه کجا رفت ؟والبته بقیه را هم خودتان می دانید گول حرف اطرافیان را خوردید و حال همه اونا موش شده اند ودر پایان شما می مانی وخیل مردم فوتسالدوست ساری من دوستدارتان هستم کمی فکر کن داداش!

هوادار جمعه , ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹

دم هردوتون گرم زدید به خال مومن رعدی بیاد بضی ها باید برن خانه ویا برن سراع فوتسال و….درضمن آقا سعید هم دوست داره بله قربانگو داشته باشه وآقایون خوب اینکار را بلد هستند بیچاره ما هوادارا خدا به خیر کنه