کد خبر : 12433
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1393 - 9:27
دسته‌بندی نشده
-

ماجرای جادوگری که «مهندس» شد!

ماجرای جادوگری که «مهندس» شد!
یکی از بازیکنان قدیمی تیم جزئیات جدیدی از فعالیت های جادوگر معروف فوتسال در اختیار پایگاه خبری فوتسال قرار داد. به گفته این بازیکن، جادوگر تیم در شهرش با عنوان «مهندس» شناخته شده است!

یکی از بازیکنان قدیمی این تیم که نخواست نامش فاش شود، در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره استفاده تیم سابقش از رمال توضیح داد: من چند سال پیش در این تیم بازی می کردم و در جریان تمام کارهای آقایان هستم. البته همین ابتدا بگویم ماجرای استفاده سرمربی تیم تنها مربوط به گذشته نمی شود و آقای سرمربی همین امسال هم کارهایش را ادامه می دهد.

وی افزود: ماجرا از جایی شروع شد که یک روز در تمرین دیدیم مچ بندهایی بین بازیکنان تقسیم کردند و گفتند این ها را در هر جلسه تمرین به دستتان ببندید! تمام بازیکنان هم این کار را انجام دادند تا اینکه چند بازیکن به این کار مشکوک شدند و به همین دلیل برای اینکه بازیکنان بو نبرند، دستور به جمع آوری مچ بند ها دادند. اما در این بین یکی دو بازیکن از مچ بندها را برداشتند. بعد از اینکه آن ها را باز کردیم دیدیم جملاتی با حروف نا آشنا روی آن درج شده است که بعد از تحقیق بیشتر متوجه شدیم این کلمات مخصوص جادوگران و رمالان است!

وی ادامه داد: برای اینکه بازیکنان با جادوگر تیم احساس غریبی نکنند، او را به جمع ما آوردند و «مهندس» نامیدند. از آن پس همه به او می گفتیم «مهندس»! الان هم او را در شهرش به همین نام می شناسند. یک روز این آقای «مهندس» با چند بطری آب به تمرین آمد. سرمربی به ما گفت بیایید دست و صورتتان را با این آب بشویید! آخر کجا گفته شده با این آب خاص دست و صورت می شویند؟ معمولا این آب را می نوشند. از نسخه های عجیب دیگری که آقای «مهندس» برایمان می پیچید تا هم به اهداف خود برسد و هم کارش را معنوی نشان دهد این بود که می گفت قبل از بازی یازده بار ذکری خاص را بخوانید! ما از روحانی های زیادی پرسیدیم و همه گفتند هیچ کجا گفته نشده خواندن یازده بار این ذکر برای کاری به درد بخورد!

بازیکن سابق تیم همچنین با بیان اینکه آقای مهندس فعالیتش را امسال چندین برابر کرده است، تصریح کرد: چند هفته پیش برای دیدن بازی تیم سابقم به ورزشگاه رفتم. در حال ورود به ورزشگاه بودم که دیدم همان مهندس را با یک ماشین مدل بالا و با تشریفات خاصی آوردند! او ابتدا در ردیف اول سکوی تماشاگران نشست. یکی از دوستانم را فرستادم تا برود و از او فیلم بگیرد. آقای جادوگر یا همان مهندس خودمان تا متوجه دوربین شد، از جای برخواست و به جایگاه VIP رفت و در کنار مدیرعامل تیم نشست. عکس های زیادی را توانستیم از حضور او در کنار مدیرعامل باشگاه بگیریم. بعد از پایان بازی و رسیدن تیم به برد، آقای مهندس پاکت پول را گرفت و رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که این جادوگر به واسطه حضور چه کسی در تیم است، گفت: سرمربی تیم سال هاست که با جادوگرها کار می کند و حتی مدیرعامل سابق باشگاه هم در این ماجرا نقش دارد.

به گزارش fut5al، در حال حاضر هویت آقای «مهندس» برای ما کاملا مشخص شده و تصاویر او هم در اختیارمان قرار گرفته است. همچنین طی یک هفته اخیر که پایگاه خبری فوتسال پرونده جادوگری و رمالی را باز کرده، بازیکنان و مربیان بسیاری با ما همکاری داشتند و اطلاعات و مستندات بسیاری به دستمان رسیده است که به تناوب آن را منتشر خواهیم کرد اما برخی ادعاها و مدارک هم قابل انتشار نیست که آن ها در اختیار مراجع قانونی قرار می دهیم.

پایگاه خبری فوتسال همچنین این قول را به مخاطبان خود می دهد که تا زمانی که این پدیده شوم را از فوتسال ریشه کن نکند و عاملان آن را به دست قانون نسپارد، یک قدم عقب نشینی نکرده و محکم و استوار تمام حقایق و پشت پرده ها را بر ملا خواهد کرد.

امیدوار هستیم کسانی هم که اطلاعات و مدارکی دارند که می تواند در این شفاف سازی کمک کند، با پایگاه خبری فوتسال تماس گرفته و یا اطلاعات و مستندات خود را به آدرس info@fut5al.ir ایمیل کنند.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یکی از بازیکنان قدیم ان تیم جمعه , ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۵۲

هیچی نمیگم فقط.اقای..واقعا نامرده.در تمرین تمام.توان خودرا گذاشتیم تو میدان اقای ن و ح ح رو گذاشتن واقعا…..من این بحثو تا اخر هستم