کد خبر : 12969
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1393 - 18:35
-

شجاعی: باید به تیم جوان ایران فرصت داد

شجاعی: باید به تیم جوان ایران فرصت داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فریده شجاعی، رئیس کمیته امور بانوان گفت: این تیم بسیار متحول شده و با ترکیبی از باتجربه ها و بازیکنان جوان به مصاف تیم قدرتمندی چون روسیه رفت. امروز نسبت به روز گذشته هجومی تر بازی کردیم و فکر می کنم بازی زیبایی را شاهد بودیم امیدوارم که این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فریده شجاعی، رئیس کمیته امور بانوان گفت: این تیم بسیار متحول شده و با ترکیبی از باتجربه ها و بازیکنان جوان به مصاف تیم قدرتمندی چون روسیه رفت. امروز نسبت به روز گذشته هجومی تر بازی کردیم و فکر می کنم بازی زیبایی را شاهد بودیم امیدوارم که این تیم بتواند با اجرای برنامه های تدارکاتی خود در جام ملت های آسیا نتیجه بگیرد.
وی در ادامه گفت: تیم ایران دارای نقاط ضعف و قوت بوده و کادر فنی باید این مشکلات را رفع کند.
شجاعی در پایان گفت: بازی دوستانه با هر تیمی می تواند به روند روبه رشد تیم ایران کمک کند. مصاف با روسیه باعث می شود تا بازیکنان تجربه خوبی کسب کنند ما نیز تمام تلاش خود را به کار می بریم تا تدارکات خوبی برای این تیم در نظر بگیریم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالي دوشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۳۷

چرا دروغ میگید بازیکن جوان ١ نفر فقط متولد ١٣٧۵ که اون دروازبانم تو مسابقات جهانی این مظفر بود که بهش اعتماد کرد و بازیش داد حالا به اسم این خانومها تموم میشه. یکم وجدان داشته باشید به مردم دروغ نگید.
ممنون از سایت خوبتون

نام ... چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

منظور ابقا تون بود