کد خبر : 13020
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1393 - 12:37
-

لک: فکر می‌کردم مشکلات میثاق در تعطیلات حل شود/ کادرفنی یک ریال هم دریافت نکرده است

لک: فکر می‌کردم مشکلات میثاق در تعطیلات حل شود/ کادرفنی یک ریال هم دریافت نکرده است
سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: مشکلاتی هست که احساسم این بود که در تعطیلات، حل و فصل می‌شود و شرایط تیم بهتر خواهد شد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک در مورد مشکلات مدیریتی که این روزها باشگاه میثاق با آنها درگیر است، اظهار داشت: یک سری مشکلاتی هست که احساس من این بود که در تعطیلات، حل و فصل می‌شود و شرایط تیم بهتر خواهد شد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. حالا نمی‌دانم به این مشکلات بگویم مالی یا مدیریتی،‌ اما به هر حال نگرانی‌هایی از این بابت وجود دارد. با این وجود ما دو هفته خیلی خوب تمرین کردیم و امیدوارم در دیدار این هفته با تیم صدرنشین جدول (مس سونگون) شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که از امتیاز میزبانی استفاده کرده و تیم خوب مس را شکست دهیم.

وی یادآور شد: فشردگی جدول لیگ زیاد شده و روز به روز هم شرایط سخت‌تر می‌شود. اگر این بازی را ببریم، فشردگی جدول بیشتر از این هم خواهد شد. رد و بدل شدن برد و باخت بین همه تیم‌ها و غیرقابل پیش‌بینی بودن بازی‌ها کیفیت لیگ را بالاتر می‌برد.

سرمربی میثاق در پاسخ به این سوال که دورنمای تیمش را چگونه می‌بیند، تصریح کرد: مشکلات میثاق زیاد است. تیمی که سال گذشته پنجم شده و می‌خواهد رتبه‌ای بهتر کسب کرده و یا از رتبه قبلی حداقل پایین‌تر نیاید، حتما باید شرایط بهتری نسبت به سال گذشته‌اش داشته باشد و نقاط ضعفش را تقویت کند، اما ما امسال چند بازیکن از دست دادیم از جمله مجید رئیسی که مهره تاثیرگذاری بود. تمرینات‌مان دیر شروع شد و از نظر مهره با کمبود مواجه هستیم، در برخی بازی‌ها با ۶ یا ۷ بازیکن به میدان می‌رویم که همین ما را دچار مشکل می‌کند. با این وجود رفته‌رفته کیفیت تیم بهتر می‌شود. مثلا در دیدار با تیم مشهد بازی را پیش بودیم که باختیم، یا دیدار با گیتی‌پسند که شروع خوبی داشتیم و حتی دو بر یک هم جلو افتادیم اما به خاطر وضعیت بدنی و مشکلاتی که هست، نتیجه نگرفتیم.

لک گفت: قراردادهای مالی تیم ما پایین است، برخی از سال گذشته هم طلب‌هایی دارند. به خاطر همین اگر پولی هم از باشگاه گرفته باشند، خیلی جزئی بوده، مدیریت در حال تلاش است که مشکلات را برطرف کند. کادرفنی تیم که اتفاقا کادر خوبی است و هاشم‌زاده و فراشی و من در آن حضور داریم، هنوز یک ریال هم دریافت نکرده‌اند. شرایطی وجود دارد که امیدواریم حل شود.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.