کد خبر : 12989
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1393 - 9:51
-

ناصری در غرفه fut5al:احتیاج به زمان دارید/فوتسال ما قائم به فرد است/این راه به ترکستان است

ناصری در غرفه fut5al:احتیاج به زمان دارید/فوتسال ما قائم به فرد است/این راه به ترکستان است
رضا ناصری آخرین مهمان ما در بیستمین نمایشگاه مطبوعات بود که در مورد شرایط کنونی فوتسال صحبت های جالبی مطرح کرد.

رضا ناصری آخرین مهمان پایگاه خبری فوتسال ایران در نمایشگاه بیستم مطبوعات بود. دروازه بان اسبق تیم ملی فوتسال ابتدا در مورد عملکرد پایگاه خبری گفت:این سایت از نظر من یک مرجع کامل و پربار برای اهالی فوتسال است که هنوز احتیاج به زمان دارد تا به تکامل برسد.اگر بخواهم انتقاد بکنم به کامنت هایی بر می گردد که برخی ها می گذارد و حرمت ها را می شکنند.باید مواظب این اتفاق باشید.

ناصری در مورد شرایط این روزهایش گفت: به دلیل مشغله کاری فرصت ندارم زیاد در کنار تیم تاسیسات باشم و حضورم کمرنگ شده است.این تیم کادری قوی دارد با بازیکنانی خوب که امیدوارم موفق باشند.

وی با بیان اینکه از شهرداری ساوه هم پیشنهادی برای بازی داشته تاکید کرد:از آقای خوراکچی تشکر می کنم که این پیشنهاد را به من داد اما مشغله کاری زیادی دارم که نتوانستم در خدمت آنها باشم.من برای رفاقت با وحید شمسایی به تاسیسات رفتم اما آنجا هم حضورم کمرنگ شده است.

ناصری در مورد شرایط فعلی فوتسال اذعان داشت:فوتسال از دید من به بیراهه رفته است و در جایگاه خودش نیست.فوتسال ما قائم به فرد است و هر بار یک نفر رئیس می شود و می خواهد یک تنه همه تصمیمات را او بگیرد و حرف فقط حرف اوست.این راه به ترکستان است و فوتسال ما هر سال ضعیف تر می شود.چرا بازیکنان ما نباید پول خوبی بگیرند در حالی که فوتسال تلفیقی از هنر،خلاقیت و قدرت بدنی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

البته معمولا اگه در زمان کسی باشه که به نفع خودش باشد هیچ اشکالی ندارد!
شروع این راه ترکستان از چه زمانی و با چه کارهایی بوده است قربان?
نمیدانم این بدیها را چرا همه این بزرگان و کارشناسان و حتی مسئولان گرامی در زمانی که خودشان وسط گود هستند و به منفعت می‌رسیدند نمیبینند?!!!!!!
از فدراسیون و کمیته فوتسال گرفته تا تیم ملی و مربیان و مربیان و بازیکنان و سرپرستان و مدیران و مالکان باشگاه و مدیران فنی تا تدارکات تیمها و حتی بسیاری از ارباب جراید!!!!