کد خبر : 13178
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1393 - 11:28
دسته‌بندی نشده
-

برگزاری مراسمی با شکوه به یاد مرحوم حسین زاده در قلعه عقاب ها

برگزاری مراسمی با شکوه به یاد مرحوم حسین زاده در قلعه عقاب ها
مديرعامل باشگاه شهروند ساري از برگزاري مراسمي با شكوه به ياد مرحوم حسين زاده در قلعه عقاب ها خبر داد.

سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: به پاس خدمات ارزنده ای که مرحوم حسن حسین زاده کارمند فقید کمیته فوتسال در زمان حیاتش به اهالی فوتسال و خصوصاً باشگاه های لیگ برتری ارائه داده بود، بنا داریم پیش از آغاز دیدار این هفته مان مقابل شهرداری ساوه با هماهنگی نماینده محترم فدراسیون دقایقی را ضمن ارج نهادن به زحمات آن مرحوم، از خانواده وی در سالن سید رسول حسینی ساری تجلیل بعمل آوریم.

عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال افزود: مرحوم حسین زاده کارش را به خوبی بلد بود و حالا که از میان ما رفته، ارزش و جایگاه او در نزد اهالی فوتسال به خوبی عیان شده است. بنده مطمئن هستم فقدان حضور حسین زاده و محروم شدن از خدمات ارزنده وی در آینده ای نه چندان دور برای اهالی فوتسال کشور ملموس تر خواهد شد.

وی همچنین درخصوص وضعیت شهروند ساری نیز گفت: همان طور که هفته گذشته اشاره کرده بودم تمرینات تیم با نظم انضباط کامل در تعطیلات انجام شده و الحمدلله تیم آمادگی قابل قبولی دارد تا برای ادامه مسابقات حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

نجاریان ادامه داد: برای دیدار روز جمعه برابر شهرداری ساوه محروم و مصدومی نداریم و با تمام توان مان برای کسب ۳ امتیاز حساس این بازی به میدان می رویم.

مدیرعامل شهروند ساری در پایان خاطرنشان کرد: از همه لحاظ نسبت به فصول گذشته بهتر هستیم و فقط در امر نتیجه گیری ضعیف عمل کرده ایم. بازیکنان و اعضای کادر فنی همه کاملاً به این موضوع واقفند و می دانند که جایگاه فعلی تیم به هیچ وجه شایسته آنها و هواداران ساروی نیست. باید تلاش کنیم تا با کسب حداکثر امتیازات بازیهای آتی بتوانیم خودمان را به تیم های بالانشین جدول رده بندی نزدیک کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وحید نعمت الهی چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

سلام بر اقای نجاریان.ازطرف من و تمام فوتسالیهای ایران یک تشکر ویژه از این حرکت ارزنده شما.براستی هر کاری که انجام شود برای حسن عزیز کم است.انشاالاه که استمرار داشته باشد تا اینکه نگوییم از یاد برفت هر آنکه از دیده برفت.گلی به گوشه جمال تمام بامعرفتان عالم

سید چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

مرسی به اقای نجاریان و تیم شهروند و مردم ساری.کار خوب رو باید گفت خوبه و تشکر ویژه هم باید کرد.
این کار رو باید تو همه سالنها انجام بدن تا گوشه ای از زحمات این خدابیامرزی رو جبران کرده باشیم.خدا بیامرزتش روحش شاد و یادش گرامی
الفاتحه

فوتسال چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

بازم به مرام نجاریان. بعضیا به خودشون این زحمتو ندادن حداقل تو تشییع جنازه این خدابیامرز شرکت کنن!!!!