کد خبر : 13172
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1393 - 12:10
دسته‌بندی نشده
-

جاوید:تصور می‌کردیم که حداقل به فینال برسیم /تحلیل عملکرد کیفی و فنی تیم را باید به کارشناسان خبره واگذار کرد

جاوید:تصور می‌کردیم که حداقل به فینال برسیم /تحلیل عملکرد کیفی و فنی تیم را باید به کارشناسان خبره واگذار کرد
ملی پوش مشهدی گیتی پسند گفت: روزي كه براي حضور در اين مسابقات وارد اردو شديم هدف كادرفني صعود به فينال بود اما متأسفانه موفق نشديم و به اين هدف دست پيدا نكرديم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی جاوید در بازگشت از مسابقات جایزه بزرگ برزیل در خصوص عملکرد ایران در این مسابقات گفت: روزی که برای حضور در این مسابقات وارد اردو شدیم هدف کادرفنی صعود به فینال بود اما متأسفانه موفق نشدیم و به این هدف دست پیدا نکردیم.
وی افزود: تیم‌هایی مثل کاستاریکا و گواتمالا به لحاظ کیفی قابل قیاس با ایران نیستند و ما تصور می‌کردیم که حداقل به فینال برسیم و بازی خوبی مقابل برزیل به نمایش بگذاریم اما مقابل کلمبیا موفق نبودیم و نتوانستیم به فینال برسیم.
جاوید با بیان اینکه صحبت در مورد عملکرد تیم ملی وظیفه بازیکنان نیست گفت: وظیفه من بازی کردن است و تحلیل عملکرد کیفی و فنی تیم را باید به کارشناسان خبره واگذار کرد.
ملی پوش فوتسال ایران در خصوص اینکه گفته می‌شد خسوس بعد از دیدار پایانی ایران از سرمربیگری تیم ملی استعفا داده است بیان کرد: این طور نبود، البته خسوس خیلی از نتایج به دست آمده ناراحت بود اما این طور نبود که بگوییم استعفا داده است.
وی در مورد دیدار هفته یازدهم لیگ برتر برابر ماهان تندیس اظهار داشت: ما سه ملی پوش در گرندپریکس داشتیم که با توجه به بعد مسافت و سفر طولانی به برزیل کمی خسته هستیم و دیروز هم با تیم تمرین نکردیم اما با تمرین امروز در کنار سایر بازیکنان تیم قبل از سفر به قم امیدواریم آمادگی مطلوب برای این بازی را کسب کنیم.
جاوید افزود: ماهان تندیس در لیگ شروع خوبی داشت اما در بازی‌های آخر خود نتایج خوبی کسب نکرده، اما تلاش ما رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تیم خودمان بوده و به دنبال این هستیم تا با ۳ امتیاز برابر این تیم به صدر برسیم و شروع دوباره‌ای داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶

هر چند تیم ماهان توی قم به خاطر حضورتماشاچیان تحت فشاره و خیلی خوب بازی نمیکنه ولی توی قم منتظریم