کد خبر : 13512
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 - 15:57
-

آمادگی ۵ شهر برای میزبانی جام باشگاه های آسیا

آمادگی ۵ شهر برای میزبانی جام باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال فرم‌های مربوط به میزبانی سال آینده مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را تکمیل کرد. در فرم‌های پیشنهادی شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و اهواز به عنوان میزبان این مسابقات معرفی شده‌اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا از کشورهای عضو خود خواسته است تا در صورت آمادگی و دارا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال فرم‌های مربوط به میزبانی سال آینده مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را تکمیل کرد. در فرم‌های پیشنهادی شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و اهواز به عنوان میزبان این مسابقات معرفی شده‌اند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا از کشورهای عضو خود خواسته است تا در صورت آمادگی و دارا بودن شرایط میزبانی، فرم‌های مربوط به میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برای سال آینده را پر کنند.

کمیته فوتسال ایران هم با تکمیل فرم‌های مربوط به میزبانی این رقابت‌ها، پنج شهر تهران، اصفهان، تبریز، اهواز و مشهد را معرفی کرده است.
سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با اعلام این خبر، به خبرنگار مهر گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از اعزام نمایندگان و بررسی تمام شرایط میزبان مسابقات سال بعد را از میان یکی از کشورهای داوطلب انتخاب خواهد کرد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

حتما گیتی میخواهد میزبان آسیایی هم بشه
بابا جمع کنید این بساط را