کد خبر : 13403
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 - 10:02
-

زارعی: بازیکنان ما انگیزه بازی مقابل مقاومت را نداشتند/ مقاومت بازی را کسل کننده کرده بود

زارعی: بازیکنان ما انگیزه بازی مقابل مقاومت را نداشتند/ مقاومت بازی را کسل کننده کرده بود
سرمربی تیم پایاسازه تبریز می گوید بازی کسل کننده مقاومت ،انگیزه بازیکنان تیمش را هم از بین برده بود.

مجید زارعی سرمربی تیم پایاسازه در مورد بازی برابر تیم مقاومت البرز به خیزنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:بازی طبق پیش بینی ما در حال جریان بود وی متاسفانه بازیکنان ما انگیزه ای برای بازی کردن نداشتند که دلیل آن هم تعداد کم بازیکنان حریف و بی نظم بودن آن ها بود.متاسفانه بازیکنان نیز نتوانستند تاکتیک های مورد نظر ما را در زمین اجرا کنند و از طرفی مقاومت از موقعیت هایش بخوبی استفاده کرد و پیروز بازی شد.

وی در مورد اینکه دلیل سردی و کسل کنندگی بازی چه بود و آیا تعطیلی لیگ در آن نقشی داشت یا نه افزود:تعطیلی لیگ نمی تواند دلیل این موضوع باشد چون ما تمرینات منظم و بازی های تدارکاتی خوبی را در این تعطیلات برگزار کردیم و نهایت استفاده را از آن بردیم.بنظر من دلیل اصلی کسل بودن بازی تیم حریف بود که در همه جا از عدم برگزاری تمرینات تیمشان و عدم دریافت مطالبات حرف می زدند و این خود به خود روی انگیزه بازیکنان ما تاثیر گذاشت .

زارعی در مورد آینده پایاسازه گفت:من نسبت به آینده تیم خوشبین هستم.ما در بازی های اینچنینی دچار مشکل می شویم ولی وقتی تیم حریف قوی و خوب می باشد تیم ما بازی بسیار خوبی از خود ارایه می دهد.

وی در مورد اینکه نبود افشین سپه و مجید ایرجی در روند بازی شما تاثییر داشت یا نه اذعان داشت:تیم ما متکی به بازیکن خاص نیست و امروز روز ما نبود و مقصر این باخت من می باشم و امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم و خود را از انتهای جدول جدا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سید شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

آقا گفته بودی می ریم دوبی، پس چی شد؟ حرف جدید و تز جدید! چون پول بازیکنان حریف را نداده اند، بازیکنان ما بی انگیزه بازی کردند.

سید شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

راستی یادم رفت بگم، نادر حنیفی بهترین بازیکن میدان شد، نه؟ یک گل زد و یک پاس گل داد و یک توپ از خط دروازه شون بیرون کشید؟ داخل میدان هم هر کاری دلش خواست انجام داد. این همون بازیکنی بود که ظاهرا آقای قضایی می خواست و شما به عنوان مدیر عامل نخواستین جذبش کنین؟!

هادی شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

من به آقا مجید ایمان دارم مطمین باشید تیم نتایج خوبی خواهد گرفت.و ازش تشکر میکنم که الکی باخت را گردن داور نمیندازه و حقیقت را میگه.انشالله که موفق باشی

سید شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

شما به مطمئن بودن خود ادامه دهید، ولی بدونید با این وضع سهمیه استان در لیگ برتر خواهد سوخت. ضمناً آقا مجید باخت را به گردن داور نمی اندازه ولی به گردن بازیکنای حریف میندازه که نوبره !!!؟!

حسین شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

باید یک سرمربی بیاورند نفرات خوبی دارند ولی نمی تواند بازی کنند

فوتسالی شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

آقا سید نادر حنیفی مشکل سربازی داشت وگرنه هر سه تیم استان دنبالش بودند
نادر الان از سر حال ترین بازیکنای آذری لیگ برتر هست مکه نه کبلایی؟؟
ولی آقای زارعی اگه مشکلات حریف روی انگیزه ی بازیکنان شما تاثیر میزاره نشون میده تیمتون و بازیکن هاتون آماتور هستند تا حرفه ای چون مثلا وقتی برزیل جلوی یه تیم ضعیف قرار میگیره یا اسپانیا نوع بازی بازیکن هاش فرق نمیکنه چون تفکرشون حرفه ای هست ولی شما و بازیکن هاتون نسبت به حریف انگیزه هاتون بالا و پایین میشه و این یعنی نبود تفکر حرفه ای در شما و نفراتتون

.... شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

سلام.تاحالا ندیده بودیم مربی باخت تیمشو گردن تیم مقابل بندازه.مقاومت باهمین بازیکنان کم تیم های مدعی هم برد چه برسه به شما که اصلا تیم نبودید.درود بر غیرت بازیکنان جوان وکادر فنی خوب مقاومت.

آذری یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹

واقعابرا تون متاسفم ..تیم شما جلوی همه تیمها دفاع کرده وضدحمله زده ..اگه بازیکنای مقاومت کمی باتجربه بودن با۴اختلاف میتونستن شمارو ببرن

مسعود دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۶:۳۱

گولر مقاومت عالی بود و تیم شما خیلی ضعیف.بازیکن تبریزی تو تیم مقاومت بیشتر از تیم شما بود.