کد خبر : 13441
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 - 11:49
-

شرایط برگزاری مسابقات تیم های ملی ایران و روسیه فراهم است!

شرایط برگزاری مسابقات تیم های ملی ایران و روسیه فراهم است!
رییس هیات فوتبال قم گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات چهارجانبه تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران و روسیه اندیشیده شده و شرایط برای برگزاری باشکوه این رقابت ها در قم فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم بهرامی رییس هیات فوتبال قم گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات چهارجانبه تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران و روسیه اندیشیده شده و شرایط برای برگزاری باشکوه این رقابت ها در قم فراهم است.با توجه به ظرفیت محدود سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم، در جریان بازی دو تیم ملی ایران و روسیه از تلویزیون های ‘ال ای دی’ برای تماشای این بازی خارج از سالن استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: قطعا تماشاگران زیادی از دیدار تیم های ملی ایران و روسیه استقال می کنند ولی چون سالن حیدریان فقط گنجایش دو هزار نفر را دارد ناچار باید از ظرفیت های بیرون از سالن زمینه را برای تماشای این بازی فراهم کنیم.

وی همچنین گفت: تجهیز و ترمیم سالن شهید حیدریان قم، کفش پوش، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، صندلی های سکوها از روز شنبه آغاز و برای انجام این بازی حساس آماده می شود.

وی گفت: از نظر امنیتی، اسکان و استقبال از تیم های ملی ایران و روسیه نیز تدابیر مورد نیاز انجام شده است.

بهرامی گفت: استان قم نیاز به سالن با گنجایش تعداد زیادی تماشاگر دارد ولی متاسفانه تاکنون در این زمینه فکری نشده است.

مسابقات فوتسال چهارجانبه با حضور تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه روزهای دهم و یازدهم آذرماه درشهر قم برگزار می شود.

روز دوشنبه ۱۰ آذر از ساعت ۱۴ ، تیم فوتسال امید ایران به مصاف تیم امید روسیه می رود و از ساعت ۱۶ نیز بزرگسالان ایران با بزرگسالان روسیه مصاف می کند و در روز سه شنبه ۱۱ آذر نیز مجددا در اولین بازی و از ساعت ۱۴ تیم های امید ایران و امید روسیه به مصاف هم می روند و سپس از ساعت ۱۶ تیم بزرگسالان ایران رودر روی بزرگسالان روسیه قرار می گیرد. ک/۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.