کد خبر : 13456
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 - 12:03
-

شمسایی:مربی ایرانی نتایج خسوس را می گرفت ۳۶ بار اعدام شده بود!/شرایط جدول کار را برای هفت تیم بالانشین سخت کرده است

شمسایی:مربی ایرانی نتایج خسوس را می گرفت ۳۶ بار اعدام شده بود!/شرایط جدول کار را برای هفت تیم بالانشین سخت کرده است
مربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: از افتخاری به عنوان یک مدیر موفق خواهشی دارم که اگر می‌خواهدخسوس حفظ کند، حداقل به مربیان ایرانی توهین نکند و نگوید که در ایران کسی بهتر از او نداریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد تساوی سه بر سه روز گذشته تیمش برابر فرش‌آرای مشهد گفت: در هفته‌های دهم و یازدهم، دو بازی زجرآور را تجربه کردیم. مقابل دو تیم خوب بودیم و نتیجه به نفع‌مان بود اما در ۴۳ ثانیه مانده به پایان بازی، گل تساوی را خوردیم، فکر می‌کنم این زجرآورترین نتیجه برای یک تیم است و یک اشتباه فردی، کل تلاش و زحمت یک مجموعه را به هم می‌ریزد. اگر حتی چهار دقیقه مانده به پایان بازی گل بخوریم ناراحتی ندارد اما اینطور گل خوردن اصلا خوشایند نیست.

وی ادامه داد: البته ابتدا به فرش‌آرایی‌ها تبریک می‌گویم. آنها یک تیم خوب، باتجربه و بامهره هستند که دو مربی خوب (مرتضایی و حسن‌زاده) به عنوان دو مکمل خوب در این تیم کار می‌کنند و حالا هم بالای جدول هستند. بازی با تیم‌های مشهدی واقعا سخت است. در اکثر بازی‌ها تا پیش از آنکه پنج خطایی شویم، حاکم بازی بوده‌ایم اما بعد از آن عملا دست بسته بودیم. ما در سه دقیقه آخر کاملا تحت تاثیر تیم حریف بودیم و به همین دلیل مجبور بودیم که عقب‌نشینی کنیم.

شمسایی با اشاره به وضعیت جدول لیگ، تصریح کرد: شرایط جدول کار را برای هفت تیم بالانشین سخت کرده است. از قشنگی‌های لیگ امسال است که مس سونگون صدرنشین می‌بازد و یا ماهان تندیس بعد از هفت هفته حضور باصلابت در مسابقات،‌ مساوی و شکست را تجربه می‌کند. شما نگاه کنید اکنون دو تیم اول و دوم جدول ۲۳ امتیازی هستند، تاسیسات ۲۰ امتیازی، حفاری ۱۹ امتیازی، گیتی‌پسند و فرش‌آرا ۱۸ امتیازی، دبیری هم ۱۶ امتیازی است که اگر امروز (شنبه) منصوری را شکست دهد، این تیم هم ۱۹ امتیازی شده و کل جدول را به هم می‌ریزد. این یک حسن برای لیگ امسال است که هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و هفت تیم در کورس قهرمانی هستند. ما هم هفته آینده یک بازی سخت با مس سونگون و هفته بعدش با منصوری داریم و قطعا در نیم‌فصل نیز به دنبال تقویت تیم خود با یکی دو بازیکن هستیم.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی در مورد صحبت‌های اخیر افتخاری در حمایت از سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: هر چه دراین‌باره بگوییم، بیراهه رفتن است. از افتخاری به عنوان یک مدیر موفق خواهشی دارم که اگر می‌خواهد افتخاری را در تیم ملی حفظ کند، حداقل به مربیان ایرانی توهین نکند و نگوید که در ایران کسی بهتر از او نداریم. او دوست دارد از خسوس حمایت کند اما دیگر مربی ایرانی را زیر سوال نبرد. اگر به جای خسوس یک مربی ایرانی در راس تیم ملی بود و این نتایج را کسب می‌کرد، تا حالا ۳۶ بار او را تا پای چوبه دار برده بودند. خسوس یاد گرفته وقتی نتیجه نمی‌گیرد به اسپانیا برود و بعد به ایران برمی‌گردد و هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اگر حرفی در این مورد می‌زنم برای این است که پتانسیل فوتسال این مملکت خیلی بالاست. ما از نظر نیروی انسانی و بازیکن خیلی توانمند هستیم. لیگ امسال را که ببینید خیلی چیزها دست‌تان می‌آید. سطح لیگ ما به خاطر بازیکنان‌مان خیلی بالاست و از دل همین لیگ هم تیم ملی تشکیل می‌شود، پس باید بازخورد کیفیت بالای لیگ را در تیم ملی ببینیم که اکنون چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

شمسایی گفت: خسوس چند روز دیگر برای دیدار دوستانه با روسیه، به ایران می‌آید، اگر ببریم که می‌گویند روسیه را با اقتدار شکست دادیم و اگر هم ببازیم اشکالی ندارد! حرف افتخاری در حمایت از خسوس توهین به مربیان ایرانی است، از نظر شخصی من، تک تک مربیان ایرانی از خسوس بهترند، ما بازیکن دسته گل‌مان را تحویل تیم ملی می‌دهیم، آنها سرحال می‌روند و انتظار داریم که سرحال هم آنها را تحویل بگیریم. تیم ملی باید جای رشد بازیکن باشد نه تضعیف. اعتبار فوتسال ما به تیم ملی‌اش است، خسوس هم می‌خواهد بماند،‌ بماند حتی تا پایان عمرش اما این دلیل نمی‌شود که به مربیان وطنی توهین شود.

<منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

خدایش حرف شمسایی درسته.افتخاری باید حرف از خوب بودن مربیان ایرانی بزنه….نه اینکه….

غلامرضا شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

شما بازیکن بزرگی بودی ولی در مربی گری کم تحمل. تیم ملی در ثانیه پایانی گل می خورد همه حجمه ها علیه تیم ملیرا وارد می کنید ولی وقتی تیم شما در دقایق پایانی گل می خورد را زجر اور میگویید یادت باشه زندگی با مرگ همسایه افتخاری ندارد زندگی کن وتلاش کن