کد خبر : 13506
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 - 15:35
دسته‌بندی نشده
-

عبداللهی: کشاورز قزوین با هزینه شخصی خودم اداره می‌شود

عبداللهی: کشاورز قزوین با هزینه شخصی خودم اداره می‌شود
سرمربي تيم فوتسال كشاورز قزوين گفت: با سختي زيادي در ليگ بازي مي‌كنيم من از هزينه شخصي خودم براي تيم هزينه مي‌كنم و افتخار مي‌كنم كه براي جوانان دارم هزينه مي‌كنم.

به گزارش Fut5al، محمود عبداللهی درخصوص شکست تیمش مقابل پنت هاوس عنوان کرد: بازی خوبی بود به هر صورت از تمام تلاش خود استفاده کردیم، مخصوصا در نیمه دوم تیم پنت‌هاوس هم خوب بازی کرد.

وی افزود: تیم کشاورز تیمی است که می‌جنگد تا امتیازات را حفظ کند. به دلیل اینکه امسال نسبت به پارسال خیلی از بازیکنان تیم را از دست دادیم و با جوانان متولدین ۷۳ و ۷۴ داریم کار می‌کنیم. این تیم بازیکنان امید کشاورز هستند و بی‌تجربه بوده اما داریم تلاش می‌کنیم که در لیگ امسال بمانیم ولی متاسفانه حمایت مالی هم نشدیم.

عبداللهی گفت: این تیم هم تیم امیدهای من است که در مسابقات قهرمانی لیگ یک کشور هم قهرمان شد و به لیگ برتر راه یافت اما بازیکنان را به دلیل هزینه مالی از دست دادیم.

سرمربی تیم کشاورز قزوین همچنین اظهار کرد: هیچ بودجه‌ای نداریم و هیچ کدام از بازیکنان قرارداد مالی ندارند و مسافرت‌های که با تیم می‌رویم هم با حداقل هزینه است. تیم پنت‌هاوس تیم خوبی است و با هزینه‌ای که تیم پنت‌هاوس کرده فکر کنم از این گروه صعود کند و جزء دو تیم لیگ برتری‌ باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اراک شنبه , ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹

یعنی شهر شما به عنوان یک شهر صنعتی نمی تونه یک تیم به این خوبی وجوان را هزینه کنه من فکر میکردم مشکل مدیریتی (بی غیرتی )مخصوص شرکتهای اراکی هست که یک تیم پر قدرت نداریم پس قزوین هم دچار مشکل مدیریتی (بی غیرتی )شده
موفق باشی آقای عبدالهی