کد خبر : 14147
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 - 11:44
-

برنامه اسکان و تمرین روسها اعلام شد

برنامه اسکان و تمرین روسها اعلام شد
دبیر هیئت فوتبال استان قم از برگزاری تمرینات تیم ملی فوتسال روسیه از روز یک‌شنبه نهم آذر ماه در شهر مقدس قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی احمدی دبیر هیات فوتبال استان قم اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و جلسه‌های هماهنگی برگزار شده ویژه این مسابقات، از روز دوشنبه دهم آذر ماه شاهد برگزاری این مسابقات در قم خواهیم بود.

وی ادامه داد: چندین جلسه با حضور نمایندگان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال و نهادهای مرتبط همچون تامین استان، نیروی انتظامی، یگان ویژه و سایر بخش‌ها برگزار شده تا بهترین میزبانی را از این رقابت‌ها انجام دهیم.

دبیر هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: هتل المپیک واقع در خیابان معلم قم را برای میزبانی از هر چهار تیم شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها در نظر گرفته‌ایم و سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان از روز شنبه هشتم آذر ماه برای انجام تمرینات هر چهار تیم آماده شده است.

وی یادآور شد: تیم‌های ملی فوتسال امید و بزرگسالان روسیه که دو تیم میهمان در این دوره از مسابقات چهارجانبه فوتسال به شمار می‌روند بامداد روز یک‌شنبه نهم آذر ماه وارد شهر مقدس قم خواهند شد و از همین روز تمرینات خود را در قم آغاز می‌کنند.

احمدی بیان کرد: تیم‌های ملی امید و بزرگسالان فوتسال روسیه وقتی وارد شهر مقدس قم شد بعد از استراحتی کوتاه مدت تمرینات خود را از روز یک‌شنبه نهم آذر ماه در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز خواهند کرد تا از روز دوشنبه دهم آذر ماه در مقابل تیم‌های ملی فوتسال رده‌‌های سنی امید و بزرگسالان ایران قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: همچنین تیم‌های ملی فوتسال رده‌های سنی امید و تیم ملی بزرگسالان کشورمان روز شنبه هشتم آذر ماه وارد شهر مقدس قم می‌شوند و بعد از پایان این بازی‌ها روز چهارشنبه دوازدهم آذر ماه، شهر مقدس قم را ترک خواهند کرد.

دبیر هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: کاروان روس‌ها با ۴۲ نفر ورزشکار و همراه و کاروان تیم کشورمان با ۳۶ ورزشکار و همراه در قم حضور خواهند یافت و داوران بین‌المللی فوتسال کشورمان این دوره از مسابقات را در مدت ۲ روز در قم قضاوت خواهند کرد.

وی یاد‌آور شد: در بین داوران قضاوت کننده در مسابقات چهارجانبه فوتسال به میزبانی شهر مقدس قم یک داور از فوتسال استان قم حضور دارد که این داور حمیدرضا طیب‌طاهری است و در کنار داورانی همچون علیرضا سهرابی و دیگر داوران مطرح ایران بازی‌ها را قضاوت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.