کد خبر : 14200
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 - 13:07
-

بهرامی: فدراسیون باید ۱۲۰ میلیون تومان هزینه میزبانی را بدهد/ به قول افتخاری اکتفا کردیم

بهرامی: فدراسیون باید ۱۲۰ میلیون تومان هزینه میزبانی را بدهد/ به قول افتخاری اکتفا کردیم
رئیس هیات فوتبال استان قم گفت: اگر کمیته فوتسال برخلاف وعده‌اش نتواند پخش زنده تلویزیونی بگیرد، ما کاری نداریم، اما باید ۱۲۰ میلیون تومان هزینه میزبانی را بدهند تا بازی‌ با روسیه را برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم بهرامی در مورد ابهاماتی که این روزها در مورد برگزاری بازی‌های تیم‌های ملی امید و بزرگسالان فوتسال در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری با روسیه در قم وجود دارد، اظهار داشت: اتفاقا ساعتی پیش با افتخاری که در خارج از کشور بود، صحبت کردم. اینطور که رئیس کمیته فوتسال می‌گغت بازی‌های ملی روز دوشنبه قطعا از شبکه سه پخش زنده نخواهد شد، اما افتخاری قول داد که بازی روز سه‌شنبه حتما پخش خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما به حرف افتخاری اکتفا کردیم و با اسپانسر قرارداد بستیم. افتخاری می‌گوید صداوسیما برای پخش بازی‌های فوتسال از ما پول می‌خواهد و من از این کار تعجب می‌کنم. این برایم قابل هضم نیست که چطور باید برای پخش زنده بازی‌های ملی پول به صداوسیما بپردازیم.

بهرامی در پاسخ به این سوال که اگر درنهایت این بازی‌ها پخش زنده از شبکه سه نداشته باشد، چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد،‌ خاطرنشان کرد: ما مشکلی برای برگزاری بازی نداریم چون مجری کار هستیم. پول برگزاری را می‌گیریم که فکر می‌کنم با توجه به پذیرایی از حدودا ۹۰ تا ۱۰۰ میهمان داخلی و خارجی و هزینه‌های مربوط به اسکان، تغذیه، حمل و نقل و … چیزی در حدود ۱۲۰ میلیون تومان می‌شود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یه فوتسالی از قم دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۴۶

واقعا چه صیغه ای هستش که رسانه ملی برای بازی ملی حق پخش می خواهد!برعکس کل دنیا….اگر بخاطر مصالح ملی نباید رسانه تصویری خصوصی در کشور وجود داشته باشد،پس این لج و لجبازی و به سخره گرفتن افکار عمومی از سوی مسئولین رسانه ملی (بدلیل نوعی انحصار)چه مفهومی میتواند داشته باشد.آیا این لجبازی نمی تواند نشات گرفته از لجبازی مسئولین سیما سر قضیه حق پخش لیگ برتر فوتبال باشد؟آیا نباید مسئولین عالیرتبه کشور در مقابل اینگونه رفتارهای غیرمنطقی واکنش نشان دهند؟…. وآیاهای بسیاری که همچنان بی جواب مانده است…