کد خبر : 14136
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 - 11:39
دسته‌بندی نشده
-

بیات:سال گذشته شهرداری ۵۰۰ میلیون تومان در اختیار تیم منصوری قرار داده است

بیات:سال گذشته شهرداری ۵۰۰ میلیون تومان در اختیار تیم منصوری قرار داده است
نایب‌رئیس شورای شهر قرچک گفت:شورای شهر قرچک طی مصوبه ای به اختصاص بودجه و کمک ملی به تیم شهید منصوری اقدام کرد که این مصوبه در کمیته انطباق فرمانداری قرچک غیرقانونی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی بیات اظهار داشت: شهرستان قرچک به‌عنوان جوان‌ترین شهرستان‌های استان تهران نیازمند عزم جدی مسئولان برای حمایت از ورزش و برنامه‌های فرهنگی است.
وی افزود: همه مسئولان برای حفظ سلامت جامعه رسالتی بر عهده دارند که انجام این رسالت مستلزم صرف هزینه‌های مالی است و کدام هزینه به‌صرفه تر و بهتر از هزینه و سرمایه‌گذاری در ورزش برای پویایی و سلامت جسم و روح مردم است.
نایب‌رئیس شورای شهر قرچک تأکید کرد: حضور تیم‌های ورزشی در شهرستان موجب ایجاد فضای نشاط و شادی در بین عموم مردم می‌شود و سرمایه‌گذاری در بخش ورزش می‌تواند به‌عنوان یک ابزار از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و بزهکاری در سطح شهرستان قرچک دانست.
وی افزود: تیم فوتسال شهید منصوری قرچک که به نام یک شهید بزرگوار نام‌گذاری شده در طول فعالیت خود در قرچک عناوین متعددی در سطح اول فوتسال کشور به دست آورده و موجب سربلندی مردم و جوانان قرچک شده است.
بیات تصریح کرد: تیم شهید منصوری موردعلاقه و حمایت مردم و به‌ویژه جوانان شهرستان قرچک است و تعداد زیادی از جوانان برای تماشای مسابقات این تیم به سالن شهدای ۷ تیر می‌روند تا تیم محبوب شهر را تشویق کنند که این امر سبب ایجاد فضای نشاط و شادی در زمان برگزاری مسابقات در شهر شده است.
وی گفت: حضور این تیم در قرچک موجب گرایش بیشتر جوانان و خانواده‌ها به سمت ورزش شده، این امر موجب کاهش جرم و بزهکاری و توجه بیشتر مسئولان به مقوله ورزش و حمایت از سایر تیم‌های ورزشی شده است.
نایب‌رئیس شورای شهر قرچک درباره حمایت‌های شورای شهر قرچک از تیم شهید منصوری بیان کرد: مالک باشگاه شهید منصوری ۴۹ درصد از سهام باشگاه را بدون دریافت مبلغی به شهرداری قرچک واگذار کرد و شهرداری قرچک نیز در قبال هزینه‌های تیم مسئولیت دارد و سال گذشته نیز شهرداری در حدود ۵۰۰ میلیون تومان به‌عنوان سهم خود، در اختیار تیم شهید منصوری قرار داده است.
وی بارد شایعات مربوط به عدم‌حمایت شورای شهر قرچک از تیم شهید منصوری افزود: متأسفانه امسال شهرداری قرچک به دلیل محدودیت‌های مالی و مسائل اقتصادی نتوانست کمک مالی مناسبی در اختیار این تیم قرار دهد اما شورای شهر قرچک طی مصوبه ای به اختصاص بودجه و کمک ملی به تیم شهید منصوری اقدام کرد که این مصوبه در کمیته انطباق فرمانداری قرچک غیرقانونی اعلام شد.
بیات عنوان کرد: بنا بر نظر کمیته انطباق فرمانداری قرچک تیم داری و یا کمک به یک تیم ورزشی که مالک خصوصی دارد ممنوع است، اما شورای شهر قرچک در جلسه ای با شهردار قرچک برای برون‌رفت از مشکلات تیم تصمیم گرفت که شهرداری با ارسال یک لایحه جدید برای کمک به تیم شهید منصوری اقدام کند که شهردار محترم قرچک از این طرح حمایت کرد.
وی به حمایت قاطع از تیم شهید منصوری تأکید کرد و افزود: شورای شهر و شهرداری قرچک طی هفته‌های آینده کمک مالی قابل‌توجهی به تیم شهید منصوری به‌صورت عملی انجام می‌دهد و حتی پیش‌بینی‌شده درصورتی‌که شهرداری ازلحاظ مالی با کمبود بودجه مواجه باشد از منابع دیگر این کمک مالی را تهیه کند تا تیم شهید منصوری از وضعیت فعلی خارج شود.
نایب‌رئیس شورای شهر قرچک تصریح کرد: در حال حاضر دولت در سطح کلان ورزش در حال حمایت از باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس است و اگر تیم‌داری و کمک به یک باشگاه ورزشی مانند شهید منصوری که طرفداران بی‌شماری در شهرستان قرچک دارد, ایراد قانونی دارد چرا خود وزارت ورزش و جوانان از این باشگاه‌ها حمایت مالی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: شورای شهر قرچک نسبت به رفع نگرانی مردم، جوانان و حمایت قاطع از تیم شهید منصوری خود را متعهد می‌دانند و قطعاً شهرداری امسال به تعهدات مالی خود به باشگاه عمل می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مخابرات شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

اقای بیات شما پول میدی ۵۰۰ ملیون ولی ۳۰۰ ملیون دست بازیکنان میرسه برید تحقیق کنید ببینید ۲۰۰ ملیون دیگش تو جیب چه شخصی میره این تقوی به هرکی علاقه داشته باشه پوت میده لطفا مسولین رسیدگی کنن

ناشناس جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸

وظیفه ی رسیدگی ونظارت به نحوه مدیریت منابع مالی به عهده هیات مدیره تیم است اساسااگر حیف ومیل اتفاق افتاده باشد در صورتهای مالی باشگاه وگزارش هیات مدیره باید منعکس شود که تا امروز اتفاق نیفتاده

طرفدار زیبا شهر شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

اقایون شورای شهر اقای مهندس منصوری تو رو خدا به فکر باشد چی داره سر منصوری میاد این تقوی هر جا رفته تیم رو متلاشی کرده این شخص مدیر عامل هستش یا سپرست لطفا یکی بیاد این دو جایگاه رو به تقوی توضیح بده

shahre rey شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷

اهالی محترم قرچک بزرگان قرچک تقوی بچه محل ماست با ما بزرگ شده این تو فوتسال به فکر منافع خودشه فقد خودش رو میبینه

حسین از قرچک شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

به خدا مهندس داره دردسر درست میکنه مهنس با این همه تجربهچند ساله هنوز نفهمیده که بعضی از اقایون در کنارشون چیکار میکنن حیف منصوری که از دست بره بازیکنان بزرگی در این شهر بودن ولی امروز تیم منصوری ………

محسن شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

چرا نظر من رو نمیزارید بزارید حقاق معلوم بشه

محسن شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

شهرداری عزیز از ۵۰۰ ملیون تومان ۳۰۰ ملیون به بازیکنان میرسه سقف تیم منصوری ۹۰ ملیون تومان میباشد فقد ۵ بازیکن تیم بالای ۴۰ تا ۷۰ قرارداد دارن ما بقی زیر ۳۰ میباشد پس به نتیجه میرسیم با ۵۰۰ ملیون تیم منصوری مشگل مالی نداره پس این وسط یکی داره پول بیتلمال رو خرج میکنه

قرچک قرچک قرچک شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

راست میگه اقایون این پولارو چه جوری خرج میکنید بابای محمد طاهری و بزارید سرپرست بهتون قول میدم همه چیز درست میشه چرا از خدا نمیترسید با ۵۰۰ ملیون خیلی میشه بهتر تیم داری کرد ولی ما تیممون از ریشه مشگل داره مدیر نداره مربی نداره هر بازیکنی دوست داره تصمیم میگیره تا تعویض میشن سره مربی فریاد میکشن کاپیتان به بازیکنا دستور میده این چه تیمیه

یا مرگ یا منصوری شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵

بابا پول چیه اخه چرا بازیکناش پول بگیرن وقتی نمیخوان برای داورزنی بازی کنن همش خودشونو زدن به مصدومیت دست بردارید از این کارای ناپسندیده

مديونه قرچك جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۵:۵۰

جناب اقای علی بیات ، عضو دوست داشتنی شورای شهر، ما میدونیم شورای شهر کمک میکنه ولی پول بدسته افراد متعهد نرسیده این اقایون با پوله بیت المال بلد نیستن هزینه ها رو مدیریت کنند ، شما به داده این تیم برسید.