کد خبر : 14210
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 - 14:49
-

یک مربی بومی جانشین شمسایی می شود

یک مربی بومی جانشین شمسایی می شود
سرمربی جدید ماهان تندیس پس از نیم فصل اول معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته گذشته بود که امیر شمسایی سرمربی ماهان تندیس قم به صورت توافقی از این تیم جدا شد، گرچه همان زمان اعلام شد که این تیم با دستیاران شمسایی به کارش ادامه خواهد داد اما امروز ناصر شریفی مدیرعامل باشگاه از معرفی سرمربی جدید تیم قمی‌ بعد از بازی هفته سیزدهم این تیم با مس سونگون خبر داد.

وی همچنین تاکید کرد که جانشین امیر شمسایی یک مربی بومی است.

بعد از جدایی امیر شمسایی از ماهان تندیس که بعد از کسب ۷ برد پیاپی و دو شکست مقابل تیم‌های قعرنشین شهرداری ساوه و مقاومت البرز و یک تساوی برابر حفاری به دست آمد، این تیم کارش را با وحید غیاثی و حسین صبور ادامه داد که در دو هفته اخیر نیز تساوی سه بر سه برابر گیتی‌پسند و شکست چهار بر سه مقابل فرش‌آرا را تجربه کرده است.

گفتنی است مدیریت باشگاه چند روز پیش اعلام کرد که جانشینی برای شمسایی تعیین نخواهد کرد و با دستیاران او در لیگ ادامه خواهد داد اما حالا تصمیم انها عوض شده و قصد دارند یک مربی را جانشین او کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

اینا فوتسال قم رو نابود میکنن…فقط محسن حسن زاده ب درد این تیم میخوره و بس….

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

امیدوارم منظورش از مربی بومی علی شریفی نباشه!!!!

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۲۹

اره خدایی

بنیامین شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹

فقط محسن حسن زاده میتونه این تیم رو جمع کنه.
واقعا مربی موفقی هست.

نام ... شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

حسن زاده نه، حضور اون به حواشی دامن میزنه. شخص ثالثی باید بیاد و البته اگر یه آدم کارکشته غیر بومی باشه بهتره به نظر بنده.
فوتسال قم نیاز به تغییرات بنیادین داره و نسل جدیدی از مربیان و مدیران باید وارد کار بشن. افرادی با افکار جدید که تیمی حرفه ای به معنای حقیقی بسازن

نام یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۱۶

عطایی مربی ماهان میشه

حسین شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷

یعنی خداییش کل دنیا باید بیاید مدیریت رو از مدیر های قم یاد بگیرد.اصلا جلالی و ناصر شریفی باید درسطح فیفا روش مدیریت تدریس کنند.بابا ، سپ بلاتر نمی دونه همچین مدیریانی تو قم هستند اگرنه تا حالا این دو نفررو دزدیده بودند.
سرمایه های قم همین چندتا جوان فوتسالیست هستند و مردم به عشق این ها به سالن میان ،چون که قم از نظر فضاهای تفریحی ورزشی فقیرترین نقطه ایرانه ( آمار با عدد و رقم این مسئله رو ثابت می کنه) با این مدیریت همین چند تا جوان رو هم نابود می کنند و همه از فوتسال زده می شن.باید تو خرابه و قهوه خونه های قم دنبال جوان ها بگردند.
من نمیدونم تا کی مسئولین قم می خواهند به جوانها بی توجهی بکنند؟؟؟

fv شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶

همچین میگید محسن حسن زاده انگار صدتا قهرمانی و مدال و جام داشته. بهترین تیمو دادن دستش نتونس قهرمان کنه دیگه مگه غیر از اینه؟ یه خورده منطقی باشید انصافا. حسن زاده یکی از محبوب ترین بازیکنای قم ولی هنوز واسه مربیگری جوونه

نام ... شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷

بهترین گزینه علی شریفی می باشد

حسین شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵

شوخی میکنی نه؟ اون حالا حالاها باید رده پایه مربیگری کنه

صادق شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸

سلام به دوستان عزیز. واقعا من برای فوتبال قم متاسفم ما خودمون مربی خوب وبین المللی داریم اونوقت میرییم دنبال مربی غیر بومی چرا باید مربی خوب شهرما بره قطر مربیگری کنه انوقت ما مربی نداشته باشیم مگه غیر از این نیست پایه این بازیکنان جوان قمی رو اقای کردی گذاشت تاکی باید دنبال مربی باشیم. تنها کسی که میتونه به این تیم کمک کنه اقای کردی هست. من به عنوان یه هوادار قمی ار مسوولین تیم خواهش میکنم خوب فکر کنند. با تشکر.

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۲۸

باید فرصت به آقای غیابی داده شود
پارسال که برای ایشان حاشیه درست کردند
و نگذاشتند کار انجام دهد

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۲۵

چی میخاد این شریفی از فوتسال قم .بسه دیگه

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۲۸

به بچه اگه مدرک دکترا بدن که نمیشه بچه اول باید مهد کودک بره-علی شریفی باید یه چند سال لیگ دو بازی کنه بعد مربیگری.ارزو بر جوانان عیب نیست ولی………….

نام ... سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۳:۱۴

ترررررررمالی جدید مبارک باشه…

اینم به درک!!!!