کد خبر : 14567
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 - 12:28
-

بهرامی:کمیته فوتسال هنوز هزینه ای بابت میزبانی به ما نداده است

بهرامی:کمیته فوتسال هنوز هزینه ای بابت میزبانی به ما نداده است
رئیس هیات فوتبال استان قم تاکید کرد که کمیته فوتسال هنوز بابت میزبانی بازی با روسیه هزینه ای پرداخت نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم بهرامی در مورد هزینه‌های میزبانی قمی‌ها از دیدار تیم‌های ملی ایران با روسیه اظهار داشت: هنوز که چیزی بابت هزینه‌ها به ما نداده‌اند اما فاکتور هزینه‌ها هست و فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. افتخاری به ما تعهد داده و ما هم باید به نحو احسن کارمان را انجام دهیم. البته دیروز رئیس کمیته فوتسال چکی به ما داد که قبول نکردم و گفتم حداقل چک شخصی خودتان را بدهید.

وی در مورد تاخیری که در زمان آغاز دیدار تیم‌های بزرگسالان ایران و روسیه به وجود آمد، گفت: تاخیر ۱۰ دقیقه‌ای بود چون آمبولانس در ترافیک مانده بود. بازی‌های امروز نیز ساعت ۱۴ (امیدها) و ۱۶ (بزرگسالان) برگزار می‌شود. خوشبختانه روز گذشته همه میهمانان‌مان اعلام کردند از میزبانی راضی هستند.

بهرامی در خصوص صحبتی که در مورد مشکل کمبود لباس تیم‌های ملی عنوان شده، تاکید کرد: اینطور که شنیده بودم افتخاری برای آوردن لباس به دوبی رفته بود به خاطر همین وقتی شنیدم چنین بحثی هست، تعجب کردم. حالا نمی‌دانم دقیقا موضوع چیست.

رئیس هیات فوتبال استان قم در پاسخ به این سوال که آیا امروز بازی‌ها از شبکه سه پخش زنده دارد یا نه، تصریح کرد: دیشب به من زنگ زدند و گفتند که بازی از شبکه سه پخش خواهد شد و این موضوع قطعی است. آنها گفتند که بازی بزرگسالان را پخش می‌کنند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

armin سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

لطفا برای بازی امروز که از شبکه ۳ هم پخش میشود گزارشگری را انتخاب کنید که بازیکنان تیم ملی را بشناسد نه اینکه گزارشگر فوتسال اسم بعضی از بازیکنان را نمیداند..بهادری اینهمه بازی کرد حتی یه بار اسمش رانگفت..وقتی توپ دست بهادری بود میگفت بازیکن ایران..واقعا برای چنین گزارشگری متاسفیم که اسم خودش رو گذاشته گزارشگر …اینهمه ببیننده بازی رو تماشا میکنن اونوقت یه گزارشگر درست و حسابی نداریم